Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزین معتمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از آماده‌باش ۶۲ تیم عملیاتی هلال احمر در پی اعلام صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای استان خبر داد.

وی گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته برای بارش قابل توجه برف و باران در کرمانشاه طی هفته جاری پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری در مناطق برف‌گیر و گردنه‌ها برای امدادرسانی به خودروهای گرفتار در برف و کولاک و اسکان اضطراری مسافران در راه مانده آماده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه همه تجهیزات امدادی و لجستیک هلال احمر در پایگاه‌ها مستقر است، گفت: پایگاه‌های هلال احمر شهری هم در آمادگی کامل برای کمک با سایر دستگاه‌ها در صورت بروز آبگرفتگی معابر و یا یخبندان را دارند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به سیلابی شدن مسیل‌ها از شهروندان خواستاریم از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خوداری کنند و از سفرهای غیرضرور بپرهیزند.

معتمدی ادامه داد: همچنین با توجه به کاهش دید افقی و لغزندگی سطح جاده از رانندگان خواست ضمن همراه داشتن وسایل ایمنی و تجهیزات زمستانی، از داشتن زنجیرچرخ و سوخت کافی به خصوص در نقاط کوهستانی اطمینان حاصل کنند.

وی با بیان اینکه مرکز ۱۱۲ به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به حوادث احتمالی است، گفت: هم‌میهنان در صورت بروز حادثه ضمن حفظ خونسردی با این مرکز تماس گرفته و یا به نزدیکترین پایگاه امدادی هلال احمر مراجعه کنند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۰۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در البرز/ مدیرآن آماده‌باش شدند

مدیرکل مدیریت بحران استان البرز بر ضرورت هماهنگی کامل دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان، نیروی انتظامی و نیروهای مردمی در جهت مقابله با هرگونه حوادث احتمالی تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، ‌مهدی مهرور‌ بر ضرورت هماهنگی کامل دستگاه های امدادی و خدمات رسان، نیروی انتظامی و نیروهای مردمی در جهت مقابله با هرگونه حوادث احتمالی تاکید کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استان البرز گفت: بمنظور حفظ آمادگی و استفاده از تمام ظرفیت های ممکن، فراهم نمودن تجهیزات و پاسخگویی سریع به حوادث، کنترل، پایش و اقدامات پیشگیرانه از جمله مواردی است که باید رعایت شود.

وی ‌به منظور مقابله با جاری شدن سیل در رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی، رعد و برق، وزش باد شدید، ریزش سنگ، رانش کوه، لغزندگی و کاهش دید در جاده‌های کوهستانی و یا هرگونه حادثه احتمالی، بر آماده‌باش مراکز درمانی و پایگاه‌های امدادی، شرکت‌های خدماتی ( آب و فاضلاب شهری روستایی، برق، گاز، تلفن همراه, ثابت و آب منطقه‌ ای تاکید کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استان البرز گفت: شهروندان از تردد در محل‌های پرخطر، اسکان، چادر زدن و توقف در حریم رودخانه‌ها، مکان‌های مرتفع و تپه‌ها، زیر درختان، سیم برق هوایی، لوله‌ها، فنس‌های فلزی و پهنه های آبی و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

وی بر داشتن تجهیزات لازم و ضروری سفر از جمله لوازم گرمایشی، البسه، پتو، کمک های اولیه، برف پاک کن، بهمراه داشتن وسایل ارتباطی تاکید کرد.

گفتنی است تمهیدات لازم توسط جهاد کشاورزی استان و شهرستان‌ها جهت کشاورزان، برای حفظ محصولات کشاورزی‌، کنترل دما, رطوبت و تهویه در گلخانه‌ها، مرغداری‌ها، دامداری‌ها و همچنین خودداری از چرای دام در مراتع و دامنه کوه‌ها و برای جلوگیری از خسارت‌های ناشی از سرمازدگی به بخش کشاورزی به عمل آید.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز
  • پیگیری برای اخذ مجوز داروخانه هلال احمر کرمانشاه
  • آب‌گرفتگی در ۴ شهرستان استان اصفهان/ آماده‌باش تمام تیم‌های امدادی تا پایان هشدار هواشناسی
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش/در صورت وقوع حادثه با شماره ۱۱۲ تماس بگیرید
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش
  • امدادرسانی به ۹۰۰۰ خانوار در سیستان و بلوچستان | نیرو‌های هلال احمر در حالت آماده باش
  • بارش رگباری باران و وزش تندباد در راه است/ هلال احمر در حالت آماده باش
  • مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد
  • هلال احمر در حالت آماده‌باش/ بارش رگباری باران در راه است
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در البرز/ مدیرآن آماده‌باش شدند