Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادقی گفت: در ۴ سال گذشته با بی تدبیری دولت تدبیر امید حوزه آسیب های اجتماعی رها شده بود.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری برنا؛ احمد صادقی عضو شورای شهر تهران در جلسه علنی شورای شهر در تذکر پیش از دستور خود اظهار کرد: در ۴ سال گذشته با بی تدبیری دولت تدبیر امید حوزه آسیب های اجتماعی رها شده بود و با روحیه اشرافی گری و کاهلی باعث شده بود این کارها بر زمین گذاشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:  آقایان وقتی از خیابان ها عبور می کردند چشم هایشان می بستند و از اتاق هایشان تصمیم گیری می کردند و موضوع آسیب های اجتماعی فقط گردن بهزیستی می انداختند.

صادقی بیان کرد: جای شکر دارد که مدیریت شهری جدید موضوع آسیب های اجتماعی را وظیفه خود را می داند پس از تشکیل قرارگاه آسیب های اجتماعی شاهد همدلی دستگاه های مختلف می شویم.

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: از زحمات شهردار تهران و معاونانشان بابت اقداماتشان در حوزه آسیب های اجتماعی تشکر می کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شورای شهر تهران شورای شهر دولت آسیب های اجتماعی زمین بهزیستی شکر شهر تهران شهردار تهران آسیب های اجتماعی شهرداری تهران آسیب های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۱۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ساماندهی کلونی‌های آسیب در بوستان‌‎های پایتخت

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اجرای طرح سراسری کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهر تهران، گفت: در این طرح تمامی بوستان‌های شهر تهران پایش و سپس ساماندهی کلونی‌های آسیب در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایسنا، احمد احمدی صدر با پرداختن به طرح سراسری کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهر تهران، اظهار کرد: طرح ساماندهی سراسری کاهش آسیب های اجتماعی در کلانشهر تهران با همکاری مناطق ۲۲گانه و نواحی شهرداری از ۱۵ تا ۳۰ فروردین ماه سال جاری آغاز شد که در این راستا بخش قابل توجهی از کلونی های آسیب‌های اجتماعی پایتخت مورد ساماندهی قرار گرفته است.

وی افزود: این طرح متفاوت تر از طرح های دیگر است؛ چرا که پس از شناسایی و ساماندهی افراد آسیب دیده نقاطی که به نوعی کلونی و نقطه بی دفاع شهری تبدیل شده بود، توسط نیروهای پرتلاش خدمات شهری شهرداری نواحی پاکسازی می شود تا بستر این نقاط آسیب ساماندهی و برچیده شود.

احمدی صدر ادامه داد: بخشی از کلونی های آسیب در بوستان های جنگلی وجود داشت که با اجرای این طرح این کلونی ها در این بوستان ها شناسایی و ساماندهی شده است.

بر اساس گزارش سایت شهر، مدیر عامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده کلونی های آسیب با سامانه ۱۳۷ پلاس تماس بگیرند تا اقدامات برای رفع نقاط مورد نظر صورت گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مردم تشنه نقش‌آفرینی در حوزه آسیب‌های اجتماعی هستند
  • تمرکز بر پیشگیری، ضرورت امروز جامعه در حوزه اعتیاد است
  • عملکرد شهرداری مشهد در حوزه پیشگیری از اعتیاد کم‌نظیر است
  • مردم خواهان نقش‌آفرینی در حوزه آسیب‌های اجتماعی هستند
  • برچیدن کلونی معتادان متجاهر در عمق ۱۰ متری زمین
  • نگهداری سلاح در محیط خانواده به یک معضل تبدیل شده است
  • اقتصاد در انتظار تدبیر!
  • پرداخت ۱۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره برای ایجاد اشتغال در استان بوشهر
  • اجرای طرح ساماندهی کلونی‌های آسیب در بوستان‌‎های پایتخت
  • پاکسازی بوستان های پایتخت از کلونی های آسیب