Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سعید مهدوی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه ولایت الهی که عالم را پر کرده، حقیقتی از جنس محبت است، اظهار کرد: این نور از خدای متعال شروع و از طریق اولیا معصوم (ع) و سپس نائبان برحق ایشان در جامعه منتشر می‌شود.

وی با بیان اینکه ولایت الهی ارتباط وثیق مردم با ولی خدا و با هم، برای خدا است، افزود: رابطه طولی بین خداوند و بندگانش به شکل اطاعت و در رابطه عرضی بین مردم به شکل خدمت متبلور می‌شود و مسجد محور اتصال ولایت طولی و عرضی به یکدیگر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات در دوره جدید همگام با شروع چله دوم انقلاب برای ساخت تمدن الهی در صدد است با رشد امام مسجد، موجبات ارتقای مسجد و محله آن را برای نشر خدمت و محبت در جامعه فراهم کند، ادامه داد: در این مسیر امام را به مرور زمان از امام مسجد به امام محله تبدیل می‌کنیم.

وی اضافه کرد: بهترین قرارگاه برای امامت، مسجد که محل نشر افکار و ایده‌ها و تقسیم مسئولیت‌های اجتماعی بین مردم است به عنوان مهمترین رکن خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی در گام دوم انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به اینکه با روش‌های مختلف می‌خواهیم قرارگاه فرهنگی و اجتماعی یعنی مسجد و امام منطقه را در ساماندهی محله و روستا ارتقا دهیم، تصریح کرد: از این طریق به دنبال این هستیم که با کمک مردم و بسیج امکانات نهادها مسائل حل شود.

وی در ادامه به اجرای طرح مهرواره «اوج» اشاره و بیان کرد: این مهرواره لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب است که فرمودند «این نهضت باید اوج بگیرد و مرکز این کار نیز مساجد باشد».

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه بیش هزار و ۲۰۰ نفر از امامان شهری و روستایی استان گیلان با همراهی مردم به این فرمان رهبری لبیک گفته اند، ادامه داد: تلاش می‌شود در راستای حل مشکلات محله‌ها اقدام شود.

کد خبر 5400737

منبع: مهر

کلیدواژه: مهرواره اوج تبلیغات اسلامی گیلان سعید مهدوی ویروس کرونا بوشهر بارش برف کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا ایلام سیلاب گرگان بارش باران عکس استانها شیوع کرونا سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۱۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم شاه کلید موفقیت بنیاد مسکن

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه در همایش استانی گرامیداشت هفته بنیاد مسکن  با اشاره به دوراندیشی امام راحل در افتتاح حساب ۱۰۰ با هدف کمک به محرومان در حوزه مسکن گفت: در حال حاضر نیز مشارکت مردم شاه کلید موفقیت این بخش و به تبع آن بنیاد مسکن است.

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی با بیان اینکه همه اهداف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بر اساس آیات قرآن کریم است که برای مسکن محرومان تلاش می‌کند بیان کرد: تلاش‌های بنیاد مسکن قابل ستایش است، اما در کنار آن نیاز به مشارکت مردمی است که همراهی مردم در کمک به مسکن مستضعفان می‌تواند به درجات عالیه حرکت کند.

وی اضافه کرد: تشویق مردم جهت مشارکت در حساب ۱۰۰ امام راحل یکی از مهمترین نکاتی است که باید با اطلاع رسانی صحیح و بهبود بستر‌های لازم، فرهنگ‌سازی کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: بنیاد مسکن در راستای اهداف انقلابی حرکت می‌کند و باید همگان به این نهاد کمک کنند.

شماره حساب ۱۰۰ در بانک ملی به دستور امام راحل در اویل انقلاب اسلامی تاسیس شد تا از آن طریق برای مستضعفان مسکن ساخته شود و با توجه به میزان مشارکت مردمی در همان مقدار نیز دولت اعتبار لازم را برای ساخت مسکن این طرح در نظر می‌گیرد،

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • تحقق بودجه شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ منوط به مشارکت مردم است
  • هشدار استاندار گیلان به مسئولان مانع تراش در مسیر سرمایه گذاری
  • پذیرای پیشنهادات و طرح‌های مردم در جهت تحقق شعار سال هستیم
  • قطعی برق برخی مناطق شهری و روستایی در ۷ شهرستان گیلان
  • پرونده مسکن مهر استان تهران تا پایان سال با مشارکت‌های مردم بسته می‌شود
  • زیرساخت‌های شهری برای مهار تورم و جهش تولید باید تقویت شود
  • لزوم تقویت زیرساخت‌های شهری برای مهار تورم و جهش تولید
  • مشارکت مردم شاه کلید موفقیت بنیاد مسکن
  • مدیریت شهری اصفهان از مشارکت شهروندان در پروژه‌ها استقبال می‌کند
  • بالاترین خدمت به مردم ، کمک به خانه دارشدن خانواده ها