Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در جلسه هماهنگی کمیته‌های ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: در رابطه با تبیین تاریخ می‌توان به آیات قرآن کریم و روایات مراجعه کرد.

وی افزود: مطالعه تاریخ می‌تواند ما را با تجربیات موفق گذشتگان آشنا کند و مسیر تعالی روز افزون ما را رقم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه سخنان خود به فرازهایی از نامه ۱۳ نهج البلاغه اشاره کرد و گفت: تبیین تاریخ یک مسئله مهمی است و خداوند متعال ما را به مطالعه تاریخ و سرنوشت گذشتگان توصیه کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: ما طراحی‌ها و اقدامات را در کارها داریم اما رهبر معظم انقلاب بر تأثیر گذاری امور تأکید دارند.

وی خاطرنشان کرد: مساجد، دانشگاه‌ها و مدارس از جمله مراکز و پایگاه‌های تأثیرگذار اجتماعی هستند و باید برنامه‌های مؤثر که بر مخاطبان اثرگذار باشد را با محوریت این مراکز برگزار کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این جلسه اظهار کرد: در آستانه ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستیم و به فضل الهی روز به روز شاهد پویایی و بالندگی انقلاب هستیم و این مهم به واسطه حضور گسترده مردمی در عرصه‌های مختلف است.

حجت الاسلام سید محمد سادات افزود: حضور حداکثری مردم در صحنه مؤید جمهوریت نظام اسلامی ایران است.

وی خاطرنشان کرد: هر ساله ۲۳ کمیته برای گرامیداشت دهه مبارک فجر و جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت مردم تشکیل می‌شود و این کمیته‌ها در دو حوزه تبیین و میدان برنامه‌هایی را در سطح استان برگزار می‌کنند.

حجت الاسلام سادات افزود: تولید محتوا و برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در کنار راهپیمایی ۲۲ بهمن از جمله این برنامه‌های شاخص است.

کد خبر 5400832

منبع: مهر

کلیدواژه: عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان سنندج دهه فجر ویروس کرونا بوشهر بارش برف کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا ایلام گرگان سیلاب بارش باران عکس استانها شیوع کرونا سیستان و بلوچستان حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۱۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح برنامه‌های سال ۱۴۰۳ شهرداری گرگان در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در گلستان

 به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، سید محمدرضا سیدالنگی شهردار گرگان در این دیدار که حجت‌الاسلام لیوانی امام جمعه موقت گرگان نیز حضور داشت، گزارشی از اقدامات انجام شده در سال گذشته به‌ویژه در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی و محرومیت‌زدایی ارائه کرد. همچنین شهردار گرگان با توجه به بودجه دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در سالجاری، برنامه‌های سال ۱۴۰۳ را با رویکرد محله‌محوری، رفع محرومیت، رونق صنعت ساخت و ساز و ... تشریح کرد. در ادامه نماینده ولی‌فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان نیز با تشکر از اقدامات فرهنگی و مذهبی انجام شده در این شهر تاکید کرد: هرچند اقدامات خوبی در این حوزه‌ها با جلب مشارکت مردم انجام شده اما کافی نیست و می‌طلبد که مدیران شهری در کنار سایر بخش‌ها، توجه ویژه‌ای هم به امورات فرهنگی داشته باشند. آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی با اشاره به احادیث و روایات، به برخی ویژگی‌های یک شهر مطلوب اشاره کرد و گفت: مدیران شهری در همه امورات مرتبط با شهر سه اصل " نظم"، " نظافت" و " زیبایی" را مدنظر قرار دهند چراکه رعایت این اصول رضایت شهروندان را در پی خواهد داشت. گفتنی است " عیسی مهری" رئیس شورای اسلامی شهر گرگان نیز برخی اقدامات مدیریت شهری در راستای محرومیت زدایی و همچنین پیش‌بینی برخی مشوق‌ها را در این زمینه، مطرح کرد.

دیگر خبرها

  • روحانیت باید خود را متناسب با زمان به‌روز کند
  • افزایش اقدامات شهری شهرداری سنندج در سال جدید
  • ترس دشمن از گسترش انقلاب اسلامی
  • جابه‌جایی بیش از ۱۴۸۰۰ مسافر با حمل و نقل ریلی / نوروز با طعم برنامه‌های فرهنگی
  • برنامه های ۱۲ فروردین در ورامین تشریح شد
  • رهبر انقلاب در دیدار اسماعیل هنیه: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است/ جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد/ اقدامات تبلیغاتی مقاومت فلسطین جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است
  • تشریح برنامه‌های سال ۱۴۰۳ شهرداری گرگان در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در گلستان
  • نظرسنجی بهترین مستند جبهه فرهنگی انقلاب در سال ۱۴۰۲
  • شعر فارسی، رسانه قدرتمند در دوران جنگ رسانه‌ای است
  • ثبت نام بیش از ۳۱ هزار زائر در دوره عتبات نوروزی