Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@10:02:48 GMT

تاریخ انقلاب از زوایای مختلف تبیین شود

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۱۵۰۸

تاریخ انقلاب از زوایای مختلف تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در دیدار با مسولان کمیته‌های ستاد دهه فجر انقلاب استان کردستان، تبیین و تشریح تاریخ انقلاب را بسیار مهم ارزیابی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: مسوولان کمیته‌های برنامه‌ریزی دهه فجر باید تاثیرات فرهنگی برنامه‌ها را بررسی و ارزیابی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مساجد، مدارس و دانشگاه‌ها را از مراکز اجتماعی تاثیرگذار دانست و اظهار کرد: برگزاری ویژه‌برنامه‌های دهه دوم فجر در این مراکز از تاثیرگذاری بیشتری برخوردار است.

حجت‌الاسلام پورذهبی روایتگری و نقل رویدادها، حوادث و تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر را ضروری برشمرد.

به گفته وی، مطالعه تاریخ پیشینان افزون بر اینکه به اطلاعات فرد می‌افزاید منجر به عبرت‌آموزی افراد از سرگذشت ظالمان تاریخ می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تاکید کرد: همه دستگاه‌ها در راستای برنامه‌ریزی ویژه برنامه‌های دهه فجر و سالگرد انقلاب با هم هماهنگی داشته باشند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۸۵

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۱۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درآمد اختصاصی دانشگاه کردستان به ۵۴ میلیارد تومان رسید

ایسنا/کردستان رئیس دانشگاه کردستان تصریح کرد: بودجه دانشگاه در سال ۱۴۰۲، در حدود ۳۵/۶۱ درصد افزایش داشته و به ۴۲۳ میلیارد تومان ارتقا پیدا کرد و در نهایت به ۴۳۶ میلیارد تومان رسید و درآمد اختصاصی نیز به ۵۴ میلیارد تومان افزایش یافت.

دکتر حامد قادرزاده امروز دوشنبه (۲۷ فروردین) در جلسه گزارش عملکرد سال ۱۴۰۲ و اعلام برنامه‌های دانشگاه در سال جدید که در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار کرد: وزارتخانه بر برنامه راهبردی سازمانی و تبیین بهره‌وری در «عتف» تاکید داشته و نیز همکاران و روسای دانشکده‌ها و مدیران دانشگاه با ارائه پیشنهادات و راهکارها و سپس اصلاح و ویرایش این برنامه‌ها موجب خواهند شد که مصوبه‌های آتی بر اساس برنامه راهبردی طراحی شود.

رئیس دانشگاه کردستان تصریح کرد: بودجه دانشگاه در سال ۱۴۰۲، در حدود ۳۵/۶۱ درصد افزایش داشته و به ۴۲۳ میلیارد تومان ارتقا پیدا کرد و در نهایت به ۴۳۶ میلیارد تومان رسید و درآمد اختصاصی نیز به ۵۴ میلیارد تومان افزایش یافت.
وی افزود: دانشگاه کردستان در بحث بودجه جزو هفت دانشگاه نخست کشور بوده و به ۵۸۸/۷ میلیارد تومان در بحث هزینه‌ای رسیده‌ایم و پیش‌بینی می‌شود با احتساب تملک دارایی و درآمد اختصاصی این رقم افزایش یابد.

دکتر قادرزاده در ادامه نیز متذکر شد: در حوزه آموزشی تلاش‌های بسیاری صورت گرفته و رشته‌های کارشناسی از جمله فلسفه و مهندسی انرژی و صنایع دانشکده قروه و فرش در دانشکده بیجار و همچنین کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث، حقوق بین‌الملل و رفتارحرکتی گرایش رشد حرکتی تاسیس شده و در دکتری زبان و ادبیات انگلیسی، اقتصاد کشاورزی، علوم مهندسی باغبانی گرایش اصلاح و بیوتکنولوژی، علوم اقتصادی گرایش توسعه اقتصادی تاسیس شدند.

وی همچنین بیان کرد: بنا به ضرورتی که وجود دارد و با توجه به رسالت دانشگاه، آموزش باید به درستی انجام شود و یکی از مهمترین نکات در بحث آموزش حضور در کلاس بوده که خوشبختانه حضور و غیابها به صورت الکترونیکی ثبت شده و از اساتید تشکر ویژه را داریم.

دکتر قادرزاده عنوان کرد: گرنت‌های آموزشی در حدود ۲ برابر و نیم افزایش یافته و همچنین در بخش اجتماعی و فرهنگی، انجمن‌های علمی در ۱۴۰۲، حدود ۷۲ انجمن علمی و نشریات علمی نیز به ۵۰ عدد رسیده و نشریات چاپ شده نیز ۳۵ عدد افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: براساس ارزیابی‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال ۱۴۰۲، در حوزه پژوهشی ۴ مجله دانشگاه رتبه «الف» دریافت کرده و در حوزه پژوهشگران پسادکترا نیز، ۲۴ نفر جذب داشته‌ایم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • علما در طول تاریخ با تبیین حق و حقیقت هدایتگر مردم بوده‌اند
  • کتاب «امام هشتم(ع) و بازی بزرگ عباسیان» روانه بازار نشر شد
  • انتشار کتاب امام هشتم (ع) و بازی بزرگ عباسیان
  • انتشارکتاب امام هشتم (ع) و بازی بزرگ عباسیان
  • اعتلای جایگاه معلمان از رویکردهای اصلی برنامه‌های هفته معلم است
  • درآمد اختصاصی دانشگاه کردستان به ۵۴ میلیارد تومان رسید
  • برای ساختن فیلم از شخصیت‌های تاریخی عجله نکنیم/ اگر فیلمساز بودم، فیلمی درباره «شیخ بهایی» می‌ساختم
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان در خصوص عملیات وعده صادق
  • پوشش بیمه ای مادران داری سه فرزند وبیشتر
  • پوشش بانوان ایرانی از دوران باستان تا امروز + فیلم