Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در آزمون استخدامی امسال، ۳۴ هزار نفر در استان‌های مختلف کشور جذب خواهند شد، جزئیات جدیدی از این آزمون را اعلام کرد. - اخبار اجتماعی -

ناصر سلیمانزاده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: با توجه به صحبت‌هایی که با سازمان اداری و استخدامی انجام شد، اعلام کردند تا اواخر دی دفترچه آزمون را بارگذاری می‌کنند و امکان ثبت‌نام برای متقاضیان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در آزمون استخدامی امسال، 34 هزار نفر جذب می‌شوند و از سال گذشته نیز برخی سهمیه‌های خالی باقی مانده است.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش گفت: در آزمون استخدامی امسال در شهرهای مختلف از جمله تهران استخدام نیرو داریم و در استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و شهرستان‌های تهران به دلیل شدت نیاز موجود، سهمیه استخدام قابل توجه است.

پیش از این، میثم لطیفی رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور درباره  زمان برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی، گفته بود: به طور قطع، آزمون استخدامی دستگاه‌ها تا پایان امسال برگزار خواهد شد.

به گزارش تسنیم؛ پیش از این پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی سال 99 که در مرحله مصاحبه به دلیل نبود ظرفیت کافی پذیرش نشدند (کارنامه سبزها) در اعتراضات متعدد مقابل وزارت آموزش و پرورش خواستار تخصیص سهمیه آزمون استخدامی به آنها برای استخدام بودند.

هزینه ثبت‌نام در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی برای سال 99، 61 هزار تومان بود.

طرحی برای استخدام 200 هزار معلم غیررسمیآموزشیاران نهضت سوادآموزی پذیرفته نشده در آزمون استخدامی معلم حق‌التدریس می‌شوندپاسخ آموزش و پرورش به اعتراض استخدامی کارنامه سبزها

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش آزمون استخدامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۱۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام شهرداری ۱۴۰۳ + ثبت نام آزمون بکارگیری نیروی قراردادی، هزینه و سایت

ثبت نام آزمون بکارگیری نیروی قراردادی در شهرداری‌ها آغاز شد.

به گزارش ایمنا، استخدام شهرداری ها در کشور با برگزاری آزمون استخدامی انجام می‌شود.

ثبت نام آزمون استخدام شهرداری

ثبت نام بخش الحاقیه و امکان ویرایش بخش اول آزمون بکارگیری نیروی قراردادی در شهرداری‌ها، به صورت اینترنتی از روز جمعه ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۲ تا پایان روز ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ انجام می‌شود.

داوطلبانی که در بخش اول این آزمون، اقدام به ثبت نام کرده‌اند، می‌توانند از بین شغل محل‌های قبلی و شغل محل‌های الحاقیه ، اقدام به ویرایش اطلاعات ثبت نامی کرده و امکان ویرایش همه اطلاعات خود را خواهند داشت. داوطلبانی هم که با توجه به اطلاعات الحاقیه، قصد ثبت نام جدید در این آزمون را دارند، صرفا از بین شغل محل‌های موجود در الحاقیه، امکان انتخاب خواهند داشت. پرداخت وجه آزمون بکارگیری نیروی قراردادی در شهرداری‌ها

پرداخت وجه متقاضیان واجد شرایط، باید با مراجعه به منوی «آزمون» در صفحه اول سامانه، بر روی گزینه «پرداخت هزینه» کلیک کرده و مبلغ ۳٫۶۸۰٫۰۰۰ ریال هزینه ثبت نام در آزمون را به اضافه ۲۰٫۰۰۰ ریال هزینه خدمات پیامکی پرداخت کنند.

«توکن پرداخت»، کد منحصر به فرد و مخصوص هر داوطلب است که در صورت اقدام موفق، جهت پرداخت هزینه ثبت نام به داوطلب اختصاص می‌یابد.

نحوه ثبت نام آزمون بکارگیری نیروی قراردادی در شهرداری‌ها بارگذاری مدارک

در این بخش، مدارک مشخص شده در «بند ب» بارگذاری می‌شود.

اطلاعات فردی

مشخصات فردی داوطلب در این بخش در سامانه ثبت می‌شود.

اطلاعات تحصیلی

اطلاعات تحصیلی داوطلب در این بخش وارد سامانه می‌شود..

سابقه کار

در این مرحله، سابقه کار(صرفا مواردی که در همین دفترچه مورد تایید است) وارد می‌شود.

شغل مورد درخواست

در این مرحله، سامانه با توجه به اطلاعات ثبت شده داوطلب در مراحل قبلی، شغل‌های قابل انتخاب را به داوطلب نمایش داده و داوطلب می‌تواند از بین آنها تنها یک مورد را به عنوان شغل مورد درخواست خود، انتخاب نماید.

تذکر: علاوه بر شغل، محل مورد تقاضا نیز باید انتخاب شده و داوطلب میتواند حداکثر تا ۳ محل را برای شغل انتخابی خود، انتخاب کند.

محلهای انتخابی یک داوطلب، همگی مربوط به شغل انتخاب شده و در یک استان خواهد بود.

اطلاعات تکمیلی

اطلاعات تکمیلی شامل اطلاعات تماس با داوطلب و آدرس محل سکونت است.

کد رهگیری

تاکید می‌شود صرفًا در صورتی ثبت نام فرد به پایان می‌رسد که داوطلب وارد این مرحله شده و از سامانه «کد رهگیری» دریافت کند.

ویرایش اطلاعات

در زمانی که سامانه جهت ویرایش اطلاعات داوطلبان باز است، داوطلبان می‌توانند با مراجعه به پروفایل کاربری خود و کلیک بر روی بخش «ویرایش اطلاعات» اقدام به ویرایش اطلاعات ثبت شده کنند.

نکته

در صورتی که داوطلب جهت ویرایش وارد سامانه شود، حتما باید دوباره تمامی هفت مرحله را به صورت کامل طی کرده و کد رهگیری خود را مشاهده کند، در غیر این صورت، تغییرات مورد نظر اعمال نخواهد شد و همان اطلاعات قبل از ویرایش برای داوطلب معتبر خواهد بود.

نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون

کارت شرکت در آزمون، از تاریخ دوشنبه ۷ خردادماه ۱۴۰۳ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس https://hrtc.ir/ قرار خواهد گرفت.

زمان برگزاری آزمون

آزمون در روز پنجشنبه ۱۰ خردادماه ۱۴۰۳ در مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام چاپ کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.

لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون، به منزله تایید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و اصل مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

دریافت مشاغل و منابع آزمون کد خبر 736555

دیگر خبرها

  • بوشهر هزار و ۱۵۱ نفر سهمیه استخدامی معلم و دبیر دارد
  • استان بوشهر سهمیه استخدام یک‌هزار و ۱۵۱ معلم و دبیر را دارد
  • استخدام ۱۱۵۱ معلم در آموزش و پرورش استان بوشهر
  • اعلام شرایط شرکت در آزمون جذب معلم ورزش
  • ۱۵۰ هزار معلم جدید به آموزش وپرورش اضافه خواهند شد
  • برای آزمون‌های نهایی فقط کتاب‌های درسی را بخوانید
  • خیالتان راحت؛ دانش‌آموزان برای آزمون‌های نهایی فقط کتاب‌های درسی را بخوانند
  • پرداختی به شهرداری ها منوط به تسویه حساب سرویس مدارس استثنایی شد
  • استخدام شهرداری ۱۴۰۳ + ثبت نام آزمون بکارگیری نیروی قراردادی، هزینه و سایت
  • رسیدگی به تخلفات کلاهبرداران آزمون‌های نهایی در هیئت بدوی آموزش و پرورش