Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان گفت: می‌گفتند زنان را چه به فوتبال؟ بهتر است شما قورمه سبزی بپزید! آیا باورتان می‌شود دیگر قرمه‌سبزی دوست ندارم؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا؛ مریم ایران‌دوست، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران پیرامون وضعیت فوتبال زنان در کشورمان به AFC اظهار داشت: در سال‌های ابتدایی فوتبال زنان دچار مشکلات بسیاری بود اما الان شرایط خیلی بهتر شده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در گذشته برای تهیه لباس، زمین و توپ مشکل داشتیم؛ حتی زمانی بود که توپ برای تمرین نبود و به ناچار بدن‌سازی کار می‌کردیم. 

وی درباره برآوردش از نتیجه‌ای که تاکنون گرفته عنوان داشت: از نظر نتیجه راضی‌ترین آدم روی زمین هستم و خوش‌حالم اما از نظر فنی، هنوز ایراداتی هست و ما در تلاشیم با اردوهایی که برگزار می‌کنیم، این نواقص را برطرف کنیم تا بتوانیم شرایط بهتری در بازی به اجرا رسانده و نقاط ضعف را به حداقل برسانیم. همه می‌دانند که فوتبال زنان ایران نوپاست و نمی‌توان با زمان کوتاه نواقص را برطرف کرد اما همه در تلاش هستیم با کار بیشتر این مشکلات را برطرف کنیم. 

ایران‌دوست در ادامه بیان داشت: انتظار ما از مسابقات جام ملت‌ها این است که تیم خیلی خون‌سرد، با آرامش و تمرکز بالا کار خود را انجام دهد؛ فارغ از نتیجه. همه ما می‌دانیم کار سختی در پیش داریم؛ چرا که جام ملت‌ها تورنمنت بسیار مهمی است و با توجه به این که تیم‌های آسیایی از تیم‌های طراز اول جهان هستند، رقابت با آن‌ها سخت است. می‌توانم بگویم با این صعود بچه‌های ما اعتماد به نفس لازم را پیدا کرده‌اند و امیدوارم بتوانیم در هند هم نتیجه بگیریم. 

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان در مورد تأثیر جام ملت‌های آسیا بر فوتبال زنان ایران تصریح داشت: انتظار داریم تیم‌های پایه از رده ملی سازمان‌دهی شوند و برنامه‌ای ۵ ساله برای رشد و توسعه داشته باشیم. این مسابقات قطعا تاثیرگذار خواهد بود؛ اگر حمایتی که تا الان از سمت مسئولان و مردم شده ادامه داشته باشد، ۵ سال آینده به شما قول می‌دهم این دختران را در جام‌جهانی می‌بینیم. 

وی نهایتاً در پیام به زنان ایرانی گفت: می‌دانم همین راهی که در این ۴۲ سال گذراندم چقدر سخت بود؛ این که می‌گفتند زنان را چه به فوتبال؟ بهتر است شما قورمه سبزی بپزید! آیا باورتان می‌شود دیگر قرمه‌سبزی دوست ندارم؟ دختران کار خودشان را بکنند، دل‌سرد نشوند و به حواشی کاری نداشته باشند. به آنها می‌گویم سخت‌کوش بوده و هدف داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فوتبال زنان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۱۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع

 با اعلام سازمان لیگ هواداران خانم تا اطلاع ثانوی نمی‌توانند در دیدارهای خانگی تیم تراکتور حضور یابند.

به گزارش تسنیم، سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به باشگاه تراکتور و هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد، به دلیل عدم وجود امکانات در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، حضور بانوان تا برطرف شدن این معایب در ورزشگاه ممنوع است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اجازه حضور بانوان هوادار نساجی فقط در تمرینات! حضور بانوان در فینال لیگ قهرمانان آسیا قطعی شد

دیگر خبرها

  • سرخ و سفید و دوست‌داشتنی
  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای
  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • لعاب دار کردن قورمه سبزی ؛ اندازه دقیق سبزی قورمه برای یک کیلوگرم چقدر است؟ | ترفندهای خوشمزه تر شدن قورمه سبزی
  • حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • بروید به سلامت، فراموش نمی‌کنیم!
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • سلیمی نمین : ۹۹ درصد زنان با هر نوع الزام در حجاب حساسیت ویژه دارند/ جامعه را به سمت لجبازی نبریم