Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@04:55:57 GMT

حاضرم گل‌هایم را پس بگیرید، اما پیروز شویم!

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۱۸۰۵

حاضرم گل‌هایم را پس بگیرید، اما پیروز شویم!

برونو فرناندز، ستاره پرتغالی و 26 ساله منچستریونایتد از نتایج این تیم راضی نیست.

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ تا اواخر دیدار مقابل ویلا با بریس برونو فرناندز از حریف خود پیش بوده و فاصله ای تا کسب سه امتیاز نداشتند. اما در دقایق پایانی دو بار دروازه داوید دخیا باز شد و فرصت کسب این پیروزی برای یونایتد از دست رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برونو فرناندز در پایان این دیدار به گروه داوری اعتراض کرده و مدعی شد تصمیمات آنها در رقم خوردن این نتیجه نقش داشته است.

 

داور در نیمه دوم این بازی مجوز چهارمین تعویض به استون ویلا را صادر کرد و برونو فرناندز اعتقاد داشت آسیب دیدگی امی بوئندیا از ناحیه کتف بوده و نه سر، پس به این علت داور نباید اجازه تعویض به ویلا را صادر می کرد.

 

 

برونو فرناندز در پایان این دیدار گفت: "همه بازیکنان از گلزنی خوشحال می شوند، اما من ترجیح می دهم برنده شوم. حاضرم گل هایم را پس بدهم و در دیدار مقابل استون ویلا پیروز می شدیم. این دو گل برای من معنایی ندارد، زیرا ما یک امتیاز گرفتیم و خواهان کسب سه امتیاز بودیم.

 

حتی اگرچه عملکرد یونایتد در این مسابقه خوب بود، اما ما هنوز خیلی جای پیشرفت داریم و من اصلا از نتیجه راضی نیستم. کنار آمدن با این نتیجه دشوار است، زیرا فکر می کنم جریان مسابقه تحت کنترل ما بود. موقعیت خوبی برای زدن گل سوم داشتیم و این اتفاق رخ نداد. استون ویلا تیم باکیفیتی است و وقتی به بازیکنان این تیم فضا بدهید شما را مجازات خواهند کرد. من فکر می کنم عملکرد تیم قطعا بهتر از نتیجه بود. ما بهتر از قبل بازی را کنترل کردیم و شایسته نتیجه بهتری بودیم."

منچستر یونایتد برونو فرناندس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد برونو فرناندس برونو فرناندز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۱۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بشار اسد: گاهی دیدار‌هایی با آمریکایی‌ها داریم

رئیس جمهور سوریه تأکید کرد آمریکا بخشی از خاک این کشور را اشغال کرده است و از تروریسم حمایت می‌کند، اما گاهی دیدار‌هایی با مقامات آمریکایی انجام می‌شود.
 
بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در مصاحبه با اینال آردزینبا، وزیر خارجه آبخاز در کاخ ریاست جمهوری در دمشق گفت: آمریکا بخشی از خاک ما را به صورت غیرقانونی اشغال کرده است و از تروریسم و اسرائیل حمایت می‌کند؛ اسرائیلی که خود خاک ما را اشغال کرده است.
 
وی افزود: با این حال ما گاهی دیدار‌هایی با آنها داریم هرچند که این دیدار‌ها به هیچ نتیجه‌ای ختم نمی‌شود، اما همه چیز تغییر خواهد کرد.
 
وی درباره محور این دیدار‌ها یا مسؤولانی که در آن شرکت می‌کنند، چیزی نگفت.
 
بشار اسد در جواب سوالی درباره مذاکرات با غرب گفت: امید همیشه هست. حتی زمانی که بدانیم نتیجه‌ای وجود نخواهد داشت باز هم باید تلاش کنیم. به رغم دیدگاه منفی که نسبت به آنها داریم باید با آنها کار کنیم و برایشان توضیح دهیم که ما هرگز از حقوق خود کوتاه نمی‌آییم و با آنها تن‌ها براساس برابری همکاری خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

tags # اخبار جهان سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • گل دوم و دیدنی برونو فرناندز به شفیلدیونایتد (منچستریونایتد 3-2 شفیلدیونایتد)
  • گل برونو فرناندز به شفیلدیونایتد از روی نقطه پنالتی (منچستریونایتد 2-2 شفیلدیونایتد)
  • حاضرم به خاطر اینتر هر کار خطرناکی انجام دهم
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • پرسپولیس و خاطره تلخ از آلومینیوم در جام حذفی!
  • اردوغان: عراق یک مرکز تجاری مهم برای ترکیه است
  • جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد
  • بشار اسد: گاهی دیدار‌هایی با آمریکایی‌ها داریم