Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین استان چهارمحال وبختیاری، دبیرخانه بخش رادیو تئاتر چهلمین جشنواره تئاتر فجر ، عناوین رادیو تئاترهای راه‌یافته به مرحله رقابت جشنواره تئاتر را اعلام کرد که در این میان، نمایش«مافگه» از استان چهارمحال و بختیاری به این بخش راه یافت.

«مافگه» نوعی معماری یادمان ویژۀ مردم مردم بختیاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایش مافگه داستان اهالی دو روستا است که بر اثر سیل  قبرستان آنها از بین رفته است. اهالی درصدد بر پایی اولین مافگه در قبرستان تازه آبادی هستند که قرار است پشت امامزاده بر پا شود ده بالاییها مرده ای خودشون رو در قبرستان ده پایین به خاک می سپردند وحالا اهالی ده پایین مخالف این هستند و خواستار این می باشند که اولین  مرده و مافگه از ده خودشان وپشت امامزاده خاک شود این موضوع باعث ایجاد تنش وکشمکش بین اهالی شده و داستان نمایش پیش می ود.

داریوش یوسف زاده، حسن مجیدی، الهه علیزاده و زهرا اسماعیلی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

از دیگر عوامل این نمایش می توان به «عماد صدری نژاد» افکتور و«رضا حیدری» صدا بردار اشاره کرد.

حمید منوچهری پیشکسوت و استاد نمایش‌های رادیویی و دوبله، مجید نظری‌نسب سردبیر و نویسنده نمایش‌های رادیویی، محسن حبیبی دکتری فلسفه و کلام اسلام تهیه‌کننده و برنامه‌ساز و مدیر رسانه، انتخاب آثار بخش رادیو تئاتر چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر را برعهده داشتند.

نمایش «مافگه» از استان چهارمحال و بختیاری در چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر بخش رادیو تئاتر  با ۱۱ نمایش دیگر از بابلسر، قزوین، اردبیل، اصفهان، بیرجند، شیراز، تهران و بجنورد رقابت خواهد کرد.

گفتنی است ، چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به دبیری حسین مسافر آستانه ۱۴ تا ۲۶ بهمن برگزار می‌شود.

46

کد خبر 1593117

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری هنرمندان تئاتر چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر رادیو تئاتر بخش رادیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۱۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشِ بهرام افشاری ۲ میلیاردی شد

تئاتر «چه کسی جوجه تیغی را کشت» به نویسندگی وکارگردانی بهرام افشاری پیش از شروع اجرا، میلیاردی شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی گروه اجرایی، تئاتر «چه کسی جوجه تیغی را کشت» پیش از شروع اجراها و در پیش‌فروش بیش از ۶۰۰۰ بلیت فروخت و دو میلیاردی شد.

 این اثر نمایشی، به تهیه کنندگی محمد قدس که از ۱۵ فروردین روی صحنه می‌رود، در دوره اجرای قبلی توانست نظر مخاطبان تئاتر و هنرمندان را به خود جلب کند.

پیش فروش اجراهای جدید این نمایش در سایت تیوال آغاز شده است.
تئاتر«چه کسی جوجه تیغی را کشت» با بازی بهرام افشاری و تینو صالحی از ۱۵ فروردین ماه هر روز در دو سانس در ساعت‌های ۲۰ و ۲۱:۳۰ در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه خواهد رفت.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: پایان همه چیز خوب است. اگر پایان چیزی بد شد؛ نگران نباش! این پایانش نیست.

از دیگر عوامل این اثر نمایشی می‌توان به مدیر تولید: علی ‌اکباتانی، دستیار کارگردان: حسن خان‌محمدپور، گرافیست: پیمان امدادی و مدیر تبلیغات:  آریان امیرخان اشاره کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مروری بر ۷ دهه حضور علی نصیریان در دنیای نمایش
  • نمایش تعزیه در تئاتر شهر قزوین اجرا می‌شود
  • روز جهانی تئاتر + تاریخچه و شعار
  • آموزش آموزه‌های قرآن با هم سفره در رادیو نمایش
  • آموزش آموزه‌های قرآن با «هم سفره» در رادیو نمایش
  • «آن‌ها دروغ می‌گویند» در پردیس تئاتر شهرزاد
  • آموزش آموزه های قرآن با «هم سفره» رادیو نمایش
  • هنرهای نمایشی زاهدان، زنده اما کم‌رمق است
  • نمایشِ بهرام افشاری ۲ میلیاردی شد
  • استقبال مخاطبان از «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت»