Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان آمار بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان وضعیت آمار بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته را به شرح زیر اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۹ بیمار جدید حاد تنفسی در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل شناسایی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مجموع ۴۸ بیمار حاد تنفسی در مراکز درمانی دو شهرستان بستری هستند که ۲۸ مورد مربوط به کاشان و ۲۰ مورد مربوط به آران و بیدگل است.

سه نفر از کل بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی شهرستان کاشان بستری شدند و طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ بیماری در بخش مراقبت‌های ویژه شهرستان آران و بیدگل بستری نشده است.

در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی در شهرستان کاشان و شهرستان آران و بیدگل ثبت نشده است.

تاکنون میزان واکسن تزریق شده در دوز اول ۸۳.۷۷ درصد، در دوز دوم ۷۴.۴۱ و در دوز سوم ۱۶.۶۹ درصد بوده است.

کد خبر 549078

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا کرونا در ایران ابتلا به کرونا شیوع کرونا آمار ابتلا به کرونا پیشگیری از کرونا آخرین اخبار کرونا آمار کرونا آخرین آمار کرونا آخرین آمار ابتلا به کرونا در ایران کرونا دلتا کاشان دانشگاه علوم پزشکی کاشان کرونا در کاشان وضعیت کرونا در کاشان ابتلا به کرونا در کاشان کرونای هندی در کاشان کرونای انگلیسی در کاشان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان کرونا دلتا در کاشان آران و بیدگل کرونا در آران و بیدگل ویروس کرونا در ایران آخرین وضعیت کرونا در ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ۲۴ ساعت گذشته آران و بیدگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۲۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۰ درصدی فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲

دکتر علی عباسی مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت: ۱۳۷ نفر (۱۳۵ مرد و نا بقی زن) در سال گذشته بر اثر حوادث کار در استان جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل آن ۲۰ درصد افزایش داشت.

او افزود:بر اساس آمار‌های مراکز پزشکی قانونی استان در سال ۱۴۰۲ به ترتیب شهرستان ساری با ۱۸، آمل با ۱۶ و نور با ۱۳ بیشترین فوتی و شهرستان‌های جویبار و نکا هر کدام با یک مورد فوتی، کمترین موارد مرگ ناشی از حوادث کار را داشتند.

عباسی گفت: بر اساس این گزارش عمده دلایل مرگ افراد در حوادث کار مربوط به سقوط از بلندی با ۶۳ نفر (با افزایش ۱۹ درصدی)، برق گرفتگی با ۳۴ (افزایش ۳۱ درصدی)، اصابت جسم سخت با ۲۵ (افزایش ۲۵ درصدی) و سایر موارد با ۱۵ مورد در رتبه بعدی قرار دادند.

او افزود:بر اساس تفکیک ماه خرداد ماه با ۱۷، (فروردین، آبان، آذر، دی) هر کدام با ۱۳ مورد بیشترین و اردیبهشت با ۷ مورد کمترین آمار فوتی در آن گزارش شده است.

عباسی گفت:سنین ۴۱ تا ۵۰ سال با ۳۴ مورد بیشترین فوتی و بیش از ۶۱ سال با ۸ فوتی کمترین آمار را داشتند.

او افزود: بر اساس آمار مراکز پزشکی قانونی استان ۸۷۱ (۸۱۰ مرد و ما بقی زن) مصدوم ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲ به پزشکی قانونی مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل یک نفر بیشتر گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید قاسمی در آران و بیدگل
  • افزایش درصد فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال گذشته
  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲
  • فوت ۹۱ نفر بخاطر مواد مخدر در مازندران
  • اینفوگرافیک | احداث و تکمیل کمربندی آران و بیدگل اتصال به جاده قدیم قم _کاشان و کمربندی کاشان
  • تشریح عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان در سال گذشته
  • دو خبر فرهنگی از آران و بیدگل
  • ابتلای ۱۳ هزار نفر به هموفیلی در ایران 
  • شهادت ۵۶ فلسطینی طی ۲۴ ساعت گذشته
  • بهره برداری از ۵ طرح اشتغالزایی خرد در شهرستان کاشان