Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@13:36:27 GMT

مشکل اورژانسی اورژانس اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۲۷۶۶

مشکل اورژانسی اورژانس اصفهان

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان اصفهان گفت: برای رسیدن به استاندارد‌ها به ۴۵۰ تا ۵۰۰ نیروی جدید در اورژانس اصفهان نیاز داریم که بخشی از این کمبود را باید توسط شرکت رفع کنیم.

به گفته فرهاد حیدری اصفهان بر اساس الگوی سازمانی حدود ۱۷۰ پایگاه و هر پایگاه به طور متوسط ۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴ نیرو دارد؛ این در حالی است که هر پایگاه برای اینکه ساعات کاری خود را کامل پوشش دهد، بدون نیاز به اضافه کاری نیرو‌ها، ۸ نیرو نیاز دارد.

اورژانس اصفهان در سال ۱۴۰۰ برای جذب ۲۲۶ سهمیه جدید از طریق شرکتی مجوز داشت که با وجود پنج فراخوان همچنان ۴۹ جای خالی وجود دارد.

او این موضوع را ناشی از کمبود متقاضی کار در اورژانس می‌داند و می‌گوید: اجبار کمبود نیرو ما را به این سمت برد که تحت عنوان درمانگر از دانشجویان امداد سوانح نیرو بگیریم.

در هر آمبولانس ۲ نفر کار می‌کنند که یک نفر امدادگر است که رانندگی هم می‌کند و نفر دوم تکنسین است. تکنسین آمبولانس از نیرو‌های فوریت‌های پزشکی پرستاری و هوشبری باید باشد، اما راننده آمبولانس طبق مجوز قانونی می‌تواند از کاردان‌ها و کارشناسان امداد سوانح باشد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان اصفهان کمبود شدید آمبولانس را معضل بعدی اورژانس استان اصفهان بیان می‌کند و می‌گوید: تعداد زیادی از آمبولانس‌های اورژانس نیاز به تعمیر دارند و گاه به همین دلیل ناچار به تعطیلی موقت برخی پایگاه‌های اورژانس می‌شویم.

بر اساس دستورالعمل به ازای هر ۳ آمبولانس در هر منطقه باید یک آمبولانس ذخیره هم باشد که به گفته حیدری بر این اساس اصفهان به ازای ۱۵۰ آمبولانس خود باید ۵۰ دستگاه آمبولانس ذخیره داشته باشد، اما خرابی پیاپی خودرو‌های فعال، خودرو‌های ذخیره بکار گرفته شده و اگر آن‌ها هم خراب شود راهکاری جز تعطیلی پایگاه تا زمان تعمیر خودرو نیست.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس 115 کمبود نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۲۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به پایگاه آمریکا در شمال حسکه

آفتاب‌‌نیوز :

 المیادین اعلام کرد پس از حمله پهپادی به نزدیکی پایگاه آمریکا در فرودگاه خراب الجیر واقع در شمال حسکه صدای سه انفجار به گوش رسیده است.

خبرگزاری رویترز به نقل از منابع امنیتی اعلام کرد پنج موشک از موصل به سمت پایگاه آمریکایی در حسکه سوریه شلیک شد.

منابعی از هدف قرار گرفتن نیرو‌های ارتش آمریکا در سوریه خبر می‌دهند. 

 منابع خبری اعلام کردند نیرو‌های دموکراتیک سوریه در نزدیکی میدان نفتی العمر در روستای خضراء دیرالزور شرقی مورد هدف قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس
  • مشکل تامین ارز دارو داریم؛ اما وعده درمان سرطان رایگان می دهند! بودجه 1403 برای تامین دارو چه می گوید؟
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان تصادفات جاده‌ای
  • داستان تکراری کمبود پرستار؛ استخدام مشکل را حل می‌کند؟
  • زلنسکی: برای جنگ مدرن، به سربازان جوان تازه‌نفس نیاز داریم
  • کمبود تخت و نیروی انسانی در بیمارستان‌های جنوب کرمان
  • حمله به پایگاه آمریکا در شمال حسکه
  • سال گذشته بیش از ۱۷ هزار تماس مزاحمی با اورژانس گلستان گرفته شد
  • کمبود شیرخشک در داروخانه‌ها والدین چابهاری را نگران کرد
  • علائم کمبود ویتامین B۱۲ چیست؟