Web Analytics Made Easy - Statcounter

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال بانوان ایران مهر ماه امسال و برای نخستین بار، صعود خود را به جام ملت‌های آسیا قطعی کرد و از روز پنجشنبه هفته جاری وارد این مسابقات می‌شود. بانوان کشورمان در گروه A رقابت‌ها حضور دارند.

مریم ایراندوست در گفت‌وگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، درباره شرایط شاگردانش برای آغاز جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: بابت نتایجی که گرفته‌ایم، راضی‌ترین فرد جهان هستم، اما از لحاظ فنی فضای زیادی برای پیشرفت داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش می‌کنیم این کمبودها را در اردوهای تمرینی خود برطرف کنیم تا در آینده شرایط بهتری داشته باشیم و نقاط ضعف خود را به حداقل برسانیم.ورود اعضای تیم ملی فوتبال بانوان به هند

وی با انتقاد از دیدگاه‌های منفی نسبت به فوتبال بانوان گفت: من ۴۲ ساله شده‌ام و همچنان از من می‌پرسند چرا یک دختر فوتبال بازی می‌کند. دختر بهتر است قرمه‌سبزی درست کند! همه ایرانیان، فیلم‌ها و تصاویر ما را دیده‌اند و مطمئنم که همه درباره فوتبال بانوان ایران اطلاعات لازم را دارند.

سرمربی تیم ملی بانوان با ابراز امیدواری به ساماندهی شرایط برای بانوان ایران در سایر رده‌ها تصریح کرد: قرار داشتن در میان ۱۲ تیم برتر آسیا و شرکت در معتبرترین تورنمنت فوتبال ملی بانوان، تأثیر مثبتی بر فوتبال بانوان ایران دارد. انتظار دارم که با برنامه‌ریزی مناسب، تیم‌های ملی بانوان ما در سایر رده‌های سنی سازماندهی شوند و برنامه پنج ساله‌ای برای رشد و توسعه آن اجرا شود. اگر حمایت فدراسیون فوتبال و مردم ایران ادامه داشته باشد، قول می‌دهم که در پنج سال آینده به جام جهانی بانوان صعود می‌کنیم.اسکوچیچ: به تیم ملی فوتبال بانوان افتخار می‌کنم

برنامه دیدارهای تیم ملی بانوان ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۲ به شرح زیر است:

پنجشنبه ۳۰ دی
ایران – هند، ساعت ۱۷:۳۰، ورزشگاه پاتیل بمبئی نو

یکشنبه ۳ بهمن
ایران – چین، ساعت ۱۳:۳۰، ورزشگاه بمبئی آره‌نا

چهارشنبه ۶ بهمن
چین تایپه – ایران، ساعت ۱۷:۳۰، ورزشگاه پاتیل بمبئی نو

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فوتبال بانوان ایران فوتبال بانوان ایران مریم ایراندوست ورزش بانوان ورزش بانوان ایران فوتبال بانوان بانوان ایران ملی بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۲۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت عبدالله عبدالله از حملات موشکی ایران به اسرائیل

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، عبدالله عبدالله با اشاره به حملات ایران به رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل با حمله به کنسولگری ایران در سوریه قانون بین‌الدول، کنوانسیون‌های بین‌المللی مصونیت نمایندگی‌های دیپلماتیک و عرف بین‌المللی را نقض کرده است.

وی ادامه داد: ادامه‌ قتل و کشتار بی‌رحمانه‌ مردم بی‌گناه فلسطین در غزه از سوی اسرائیل و هدف قراردادن کودکان، زنان، کارمندان سازمان‌های بین‌المللی، پزشکان و امدادگران عامل اصلی بحران و تنش در سطح منطقه و جهانی است.

بر اساس گزارش ایراف، وی در ادامه افزود: جمهوری اسلامی ایران با مشترکات دینی، تاریخی و فرهنگی همسایه‌ ما است و اکنون میزبان میلیون‌ها شهروند افغانستان می‌باشد. هرنوع اقدام از سوی اسرائیل علیه ایران و افزایش تنش تاثیر مستقیم بر وضعیت در افغانستان و عواقب غیر قابل پیش‌بینی و ‌ناگوار برای منطقه و صلح و امنیت جهانی دارد.

دیگر خبرها

  • گزارش فیفا از تیم‌های مدعی در آسیا برای صعود به جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • فیفا؛ تیم‌های فوتسال ایران و ژاپن مدعیان اصلی صعود به جام جهانی
  • فیفا: ایران و ژاپن بخت‌های نخست صعود به جام جهانی فوتسال
  • حمایت عبدالله عبدالله از حملات موشکی ایران به اسرائیل
  • اعلام برنامه زمان بندی مسابقات جهانی تکواندو و مچ اندازی قهرمانی آسیا
  • نگران کسب مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس نیستیم
  • تاج: نگران کسب مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس نیستیم
  • تاج: نگران استقلال و پرسپولیس نیستیم
  • تاج: نگران کسب مجوز حرفه‌ای توسط استقلال و پرسپولیس نیستیم
  • تاج: نگران کسب مجوز حرفه‌ای توسط استقلال و پرسپولیس نیستیم/برگزاری مسابقات فصل آینده با VAR