Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی جشنواره فیلم فجر؛ بر اساس گاه شمار جشنواره فیلم فجر، هیات انتخاب بخش سینمای کوتاه چهلمین جشنواره فیلم فجر، اسامی آثار این بخش را به شرح زیر اعلام کرد:

بر این اساس فیلم‌های کوتاه داستانی «آهو» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی «مهسا رضوی» ، «ارفاق» به کارگردانی «رضا نجاتی» و تهیه‌کنندگی «سولماز وزیرزاده»، «تابوت» به کارگردانی «اکبرزارع» و تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران - دفتر تبریز، اکبرزارع»، «گذشته» به کارگردانی «حمید محمدی» و تهیه‌کنندگی «حمید محمدی و دفترمرکز گسترش سینمای مستند و تجربی»، «گوزن» به کارگردانی «هادی بابایی‌فر» و تهیه‌کنندگی «هادی بابایی‌فر و محمود غفاری»، «لئو» به‌کارگردانی «محمدمعین روح‌الامینی» و تهیه‌کنندگی «محمدمعین روح‌الامینی و انجمن سینمای جوانان ایران (دفتر کاشان)»، «ماجان» به کارگردانی «فردین انصاری» و تهیه‌کنندگی «انجمن سینمای جوانان، بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع)»، «هاجرو» به کارگردانی «افشین اخلاقی‌فیض‌آثار» و تهیه‌کنندگی «افشین اخلاقی‌فیض‌آثار و انجمن سینمای جوانان»، «هرگز، گاهی، شاید» به کارگردانی «شادی کرم‌رودی» و تهیه‌کنندگی «آرین وزیردفتری»، «ویار» به کارگردانی «حورا طباطبائی» و تهیه‌کنندگی «حورا طباطبائی و انجمن سینمای جوانان» در این بخش به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر «احمدرضا معتمدی»، «دانش اقباشاوی» و «حامد جعفری» اعضای هیٲت انتخاب بخش سینمای کوتاه چهلمین جشنواره فیلم فجر بودند.

چهلمین جشنواره فیلم فجر در دو بخش فرهنگی و رقابتی از ۱۲تا ۲۲ بهمن به دبیری «مسعود نقاش‌زاده» برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: فیلم کوتاه جشنواره فیلم فجر انجمن سینمای جوانان جشنواره فیلم فجر تهیه کنندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۲۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید زمان ارسال آثار به جشنواره ملی رسانه‌ای «جام جوانی»

ایسنا/گلستان معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان از تمدید زمان ارسال آثار به جشنواره ملی رسانه‌ای «جام جوانی» خبر داد.

حامد ملاحسنی در گفت وگو با ایسنا به چگونگی روند برگزاری نخستین جشنواره ملی رسانه‌ای «جام جوانی» که توسط استان گلستان برگزار می‌شود اشاره و اظهار کرد: از زمان صدور فراخوان، ارسال آثار در قالب‌های مختلف به دبیرخانه این جشنواره آغاز شد.

وی با بیان اینکه پیش از این زمان ارسال آثار به بخش رقابتی این جشنواره تا ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ اعلام شده بود، ادامه داد: بر اساس تصمیم اتخاذ شده از سوی دبیرخانه، این زمان تا یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ نیز تمدید شده است.

دبیر نخستین جشنواره ملی رسانه‌ای «جام جوانی» با تأکید بر اینکه جشنواره مذکور فرصت مغتنمی است تا فعالیت‌های جوانان در عرصه‌های مختلف معرفی شود، افزود: سیاست اصلی جشنواره تحقق فرموده ارزشمند مقام معظم رهبری «هر کس ایران را دوست دارد برای ترویج ایمان و امید تلاش کند» است.

وی با اشاره به شعار محوری هفته جوان در سال گذشته با عنوان «جوان پرچمدار پیشرفت ایران»، خاطرنشان کرد: آثار نفیسی از رسانه‌های سراسر کشور در قالب‌های صوت، تصویر، خبرگزاری‌ها، رسانه‌های مکتوب و عکس دریافت شده و قطعاً با تمدید این زمان آثار جدیدی به دبیرخانه ارسال خواهد شد.

ملاحسنی از همکاری مؤسسه «رهپویان افق روشن استرآباد» در برگزاری این جشنواره خبر داد و اضافه کرد: محورهای این جشنواره شامل روایت پیشرفت جوانان، فعالیت‌های علمی، فرهنگی، فعالیت‌های ورزش پهلوانی، ازدواج و فرزندآوری، عفاف و حجاب، انتخابات، مقاومت، جهاد و ایثار، دهه فجر انقلاب و مشارکت اجتماعی جوانان است.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندانی که تاکنون موفق به ارسال آثار به دبیرخانه در گرگان، عدالت ۱۹، معاونت امور جوانان گلستان نشده‌اند، می‌توانند آثار خود را در پیام رسان‌های ایتا و بله به صورت فایل به شماره‌های ٠۹۱۱۹۷۲٠۱۳۳ و ٠۹۳۷۶۹۹۲۵۷۲ ارسال کنند، تصریح کرد: آثار ارسالی توسط برگزیدگان جشنواره‌های ملی و بین‌المللی و اساتید مجرب داوری خواهد شد.

به گزارش ایسنا، بر اساس تصمیم اتخاذ شده، هر شرکت‌کننده می‌تواند در بخش‌های صوت، تصویر، رسانه‌های مکتوب و سایت‌های خبری با حداکثر سه آثار و در بخش عکس حداکثر ۱۰ اثر اسال کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تمدید زمان ارسال آثار به جشنواره ملی رسانه‌ای «جام جوانی»
  • فرید حاجی: سینمای تاثیرگذار از درون فیلم‌ساز جوانه می‌زند نه سینمای کوتاه و بلند
  • ادامه جشنواره نوروزی تلویزیون با «تنگه ابوقریب»
  • محراب تا معراج در شب های لیالی قدر از رادیو گلستان
  • جشنواره تئاتر دانشگاهی حذف شد؟/ خانه‌ای که روی آب ماند!
  • ترویج افطاری ساده در رادیو پیام
  • برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان
  • «آخرین شیهه ...» از ایتالیا جایزه گرفت
  • معرفی آداب و رسوم ماه رمضان استان‌ها در رادیو پیام
  • «آخرین شیهه...» یک جایزه ویژه زنان گرفت