Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- اگر با یک کارشناس خبره عرصه خودرو پیش از خرید ماشین مشاوره کنید قطعا یکی از پیشنهاداتی که به شما خواهند داد، شرکت در طرح فروش اقساطی خودرو کوییک است. در این مطلب می‌خواهیم بررسی کنیم که علت استقبال از طرح‌های فروش اقساطی کوییک چیست. با ما همراه باشید. مزایای کوییک

کوییک مزایای متعددی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از مهم‌ترین این مزایا، محدوده قیمتی مناسب آن است. امروزه که به علت تورم سرسام‌آور، مدل پایین‌ترین خودروی ایرانی نزدیک به 200 میلیون تومان قیمت دارد، کوییک از آن دسته خودروهایی محسوب می‌شود که با توجه به ظاهر و مشخصات فنی و رفاهی‌اش، در بازه قیمتی بسیار مناسبی قرار گرفته است.

بنابراین یکی از علت‌های استقبال از طرح فروش اقساطی خودرو کوییک را باید در همین موضوع جستجو کرد.

مساله دیگر به کاربرد کوییک بر می‌گردد. این خودرو هم یک خودرو جمع و جور مجردی است و هم برای خانواده‌های کوچک سه نفره یک انتخاب عالی است.

بازار دست دوم بسیار خوب این ماشین نیز در پر طرفدار بودن طرح فروش اقساطی خودرو کوییک تاثیر دارد. با خرید این خودرو خیالتان راحت است که یک سرمایه نقد در کنارتان دارید و هر زمان اراده کنید که بخواهید کوییک خود را بفروشید تا یک ماشین مدل بالا بخرید، به زودی و به راحتی به فروش می‌رسد.

دسترسی به لوازم یدکی، قطعات، تعمیرگاه و خدمات سرویس این خودرو نیز آسان است و.مشکلی از این بابت نخواهید داشت.

ضمنا کوییک ظاهر اسپرت و جوان پسندی دارد که باز هم تاکید می‌کنیم با توجه به بازه قیمتی که در آن واقع شده است، بسیار مناسب ارزیابی می‌شود.

با شرکت در طرح فروش اقساطی خودرو کوییک صاحب خودرویی می‌شوید که با توجه به قیمت مناسب و نسبتا ارزان، آپشن‌های رفاهی مناسبی را داراست. این امر حاکی از هوش خودروساز بوده است که تلاش کرده روی خودرویی با محدوده قیمتی مناسب، امکانات متنوع و کاربردی قرار دهد که برای مشتری جذاب باشد.

این هاچبک محبوب، مجهز به یک پیشرانه چهار سیلندر خطی است که 1503 سی‌سی حجم دارد و می‌تواند 87 اسب بخار قدرت ایجاد کند. بنابراین با توجه به وزن و ظاهر از توان فنی نسبتا خوبی برخوردار است.

برای خرید اقساطی کوییک به کجا مراجعه کنیم؟

با توجه به اینکه به روزهای پایان سال نزدیک می‌شویم و تقاضای مردم برای خرید اقساطی خودرو نیز اوج می‌گیرد، موسسات لیزینگی غیر مجاز بسیاری هستند که با سو استفاده از خواسته مردم و در غیاب طرح رسمی برای  فروش اقساطی خودرو کوییک از سوی شرکت‌های خودروساز، تلاش می‌کنند تا اندک سرمایه مردم را نیز چپاول کنند و فرار را بر قرار ترجیح دهند.

از این رو معامله کردن با یک مجموعه صاحب نام و مجرب، لذت خرید اقساطی خودرو را به شما هدیه خواهد داد و زمینه‌ای را فراهم می‌کند که نوروز را با خودرو جدید آغاز کنید.

سایاخودرو، معتبرترین مرکز برای فروش اقساطی 207، فروش اقساطی خودرو کوییک، دنا و خلاصه تمامی خودروهای تولید داخل، ماشین‌های مونتاژی و خودروهای وارداتی است.

چرا سایا خودرو بهترین مرکز برای خرید اقساطی خودرو است؟

در پاسخ به این سوال که چرا سایا خودرو بهترین مرکز برای خرید اقساطی خودرو است باید گفت:

اولا، این مجموعه سال‌هاست که در بازار خودرو در حال ارایه خدمات به هم وطنان اقصی نقاط کشور است و دوست و رقیب از عملکرد وی به نیکی یاد می‌کنند. بنابراین به دست آوردن چنین رزومه و سابقه‌ای کار آسانی نیست و مجموعه‌ای که صاحب چنین اسم و رسمی باشد، هرگز به خاطر چند میلیون تومان سود اضافه‌تر، خودش را بدنام نمی‌کند.

ثانیا، این مجموعه صدها معامله موفق را در کارنامه دارد که حتی یک مورد نارضایتی هم از سوی مشتریان درباره عملکرد ان به ثبت نرسیده است. بنابراین هیچ بهانه‌ای وجود ندارد که مجموعه دیگری را به سایا خودرو ترجیح بدهید!

شرایط سایا خودرو برای فروش اقساطی خودرو چیست؟

سایا خودرو که این روزها بنابه درخواست مکرر مشتریان خود طرح فروش اقساطی خودرو کوییک را در دستور کار دارد، این محصول پرطرفدار را با شرایط زیر واگذار می‌کند:

تحویل فوری خودروثبت سند به نام خریدارفروش خودرو با قیمت واقعیتنظیم قرارداد شفافتعیین مبلغ اقساط با توجه به توان مالی مشتریارائه مشاوره رایگانفروش اقساطی خودرو با کم‌ترین پیش‌پرداخت

برای اطلاع از جزییات طرح‌های فروش اقساطی خودرو همین الان تماس بگیرید.



منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فروش اقساطی خودرو کوییک طرح فروش اقساطی خودرو کوییک خرید اقساطی خودرو برای خرید اقساطی سایا خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۲۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارایی‌های عجیب کارت ملی در ایران؛ از خرید خودرو تا گوسفند!

یکی از عجیب‌ترین مواردی که درباره کارت ملی به گوش خورد فروش آن با مبالغی حتی تا ۳۰۰ میلیون تومان برای ثبت نام خودروی وارداتی بود.

فروش گوسفند در ازای کارت ملی هم طی روز‌های اخیر جنجالی شد که هر چند مسئولان آن را تکذیب کردند.

بد نیست بدانید که با کارت ملی لاستیک دولتی هم داده می‌شود که قیمت آن در بازار آزاد بسیار بالاتر است.

گویا کارت ملی تبدیل به شیوه‌ای برای ارائه کالا‌های یارانه‌ای و حتی سودجویی برخی دلالان شده است.

منبع: سرانه

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • فروش اقساطی تاکسی برقی آغاز شد + قیمت و شرایط فروش
  • شرایط و قیمت فروش دایون اعلام شد + قیمت و شرایط خرید
  • آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو | نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • کارایی‌های عجیب کارت ملی در ایران؛ از خرید خودرو تا گوسفند!
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت ، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • اولین واکنش ایران خودرو به فروش پژوپارس با قیمت جدید
  • پاسخ ایران خودرو به فروش پژو پارس با قیمت جدید به متقاضیان
  • واکنش ایران خودرو به فروش پژو پارس با قیمت جدید به متقاضیان
  • فروش فوری محصولات ایران خودرو بدون قرعه کشی + لینک ثبت نام