Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، اکبر حسن‌بکلو با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی و بارش برف سنگین در سطح استان و تداوم این بارندگی‌ها در روزهای آتی، از آماده باش کارکنان و اکیپ های عملیاتی این شرکت خبر داد و گفت: اکیپ‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان برای رفع ناپایداری‌های احتمالی حادث شده در اثر فعالیت سامانه بارشی در حالت آماده باش کامل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی استان بیش از ۱۵۰ اکیپ با تمامی تجهیزات موردنیاز در سطح استان برای رفع ناپایداری های احتمالی، با امکانات لازم و مورد نیاز از روز گذشته در حالت آماده باش قرار دارند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی خاطر نشان کرد: همچنین ۵۰ اکیپ  نیز به صورت رزرو برای موارد احتمالی و ضروری در حالت آماده باش قرار دارند که در صورت نیاز به محل‌های مورد نظر اعزام خواهند شد.
وی اشاره کرد: مشترکان محترم استان ضمن رعایت نکات ایمنی، می توانند از طریق سامانه تلفنی ۱۲۱ مرکز فوریت‌های برق استان و همچنین اپلیکیشن "برق من" گزارش‌های قطعی برق را ثبت کنند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی تصریح کرد: راحت‌ترین  و سریع‌ترین راه برای اعلام خاموشی‌ها و مشکلات در حوزه برق، دانلود و نصب اپلیکیشن برق من است که از طریق سایت این شرکت و یا کافه بازار قابل دسترسی است.
وی در پایان ضمن تشکر از تمامی پرسنل این شرکت  که همواره با وجود شرایط نامساعد جوی به صورت شبانه روزی مشغول خدمت رسانی به مردم بوده اند، عنوان کرد: تا پایان بارندگی‌ها همچنان آماده باش اکیپ‌های عملیاتی این شرکت ادامه دارد تا در صورت بروز هرگونه اخلال در وضعیت برق رسانی در کمترین زمان ممکن مشکل مرتفع شود.

46

کد خبر 1593155

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بارش برف باران برق استان آذربایجان غربی آذربایجان غربی شرکت توزیع آماده باش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۲۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ سیلو برای خرید گندم مازاد بر نیاز زارعین در آذربایجان غربی آماده سازی شده است

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،خسرو شهبازی در مصاحبه با خبرنگار صدا و سیمای مرکز استان ، اظهار کرد: آیین گرامیداشت روز ملی گندم و نان، با توجه به مصوبه شورای انقلاب فرهنگی در آذربایجان غربی نیز برگزار می‌شود و از فعالان زنجیره تامین نان و زحمتکشان این صنعت استراتژیک از جمله کارخانجات آرد و نان و نانوایی‌های نمونه و گندمکاران پیشرو تقدیر خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: ۱۸ کارخانه آرد و نان در استان آذربایجان غربی مشغول فعالیت هستند که آمادگی تولید آرد کامل نانوایی با کیفیت را دارند. 
شهبازی افزود: سال گذشته بیش از یک میلیون تن گندم در استان تولید شد که حدود ۶۸۳ هزار تن گندم مازاد بر نیاز زارعین خریداری و در سیلو‌ها ذخیره سازی شد و استان به رتبه پنجم کشوری در تولید گندم ارتقا یافت.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بیان کرد: امسال ۶۹ هزار و ۱۰۵ تن کود مورد نیاز مزارع گندم استان تامین و این میزان نسبت به سال زراعی گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است؛ و همچنین کود‌های ریز مغذی شامل سولفات آهن، سولفات روی و کود‌های زیستی جهت افزایش کیفیت نانوایی گندم تولیدی استان تامین شده است.
وی تاکید کرد: علی رغم بارش‌ها و پراکنش نامناسب در پاییز با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تامین کود لازم پیش بینی می‌شود در سال زراعی جاری حدود یک میلیون تومان گندم از مزارع زیر کشت این محصول در استان تولید شود. 
وی تصریح کرد: ارقام گندم تولیدی در جهت افزایش راندمان تولید در مزارع استان که به زارعین گندمکار توصیه شده است، در گندم آبی شامل پیشگام، حیدری، میهن، زرینه و ارقام دیم شامل آذر ۲، باران، واران، هما، صدرا، جام و هشترود است.

دیگر خبرها

  • مشترکان برق مناطق سیل زده از موتور برق استفاده نکنند
  • ۱۴ سیلو برای خرید گندم مازاد بر نیاز زارعین در آذربایجان غربی آماده سازی شده است
  • اعزام ۳ اکیپ عملیاتی مجهز آبفا به مناطق سیل‌زده بلوچستان
  • آماده شدن ۱۴ سیلو برای خرید گندم در آذربایجان‌غربی
  • بازدید فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا از پایگاه های عملیاتی مناطق مرزی بوکان
  • ۱۴ سیلو برای خریدگندم در آذربایجان‌غربی آماده شده است
  • قطع برق برخی از مناطق سیل‌زده/ خسارت به ۱۲۳ اصله پایه توزیع برق
  • توزیع حدود هشت هزار تن کود یارانه‌ای در شهرستان میاندوآب در سال ۱۴۰۲
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق سیستان وبلوچستان
  • ۴۸ اکیپ راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب آماده باش هستند