Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد نوروزی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه ستاد دهه فجر اسلامشهر طی سخنانی گفت: اگر قدر نعمات الهی را بدانیم، بر نعمت افزوده می‌شود و اگر کفران نعمت کنیم، خداوند نعمت را خواهد گرفت، انقلاب اسلامی رژیم شاهنشاهی دو هزار و ۵۰۰ ساله مورد حمایت شرق و غرب را شکست داد و پیروز شد، که یک نعمت الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انقلاب اسلامی استقلال را برای کشور به ارمغان آورد، خاندان پهلوی بزرگان و علما و شخصیت‌هایی مانند آیت الله کاشانی را از ما گرفت، اما سرانجام خداوند نعمت انقلاب را به ما ارزانی کرد، حال باید این نعمت را حفظ کنیم، که یکی از راه‌های حفظ آن گرامیداشت ایام الله است.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی اسلامشهر با اشاره به در پیش بودن ایام الله دهه فجر خواستار تلاش بیش از پیش برای شکر نعمت انقلاب اسلامی شد و افزود: ۳۰ کمیته در ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی اسلامشهر تشکیل شده است و کار در کمیته‌ها آغاز شده است و وظایف کمیته‌ها به دقت تشریح شده است.

وی از برگزاری ۱۰ برنامه شاخص طی ۱۰ روز دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: در روز ۱۲ بهمن زنگ انقلاب اسلامی نواخته می‌شود، ۱۴ و یا ۲۱ بهمن غبارروبی از گلزارهای شهدا اسلامشهر را خواهیم داشت، همچنین یک روز فراگیر برای دیدار با خانواده‌های شهدا در قالب طرح سپاس خواهیم داشت و نیز تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره) از دیگر برنامه‌های ستاد دهه فجر اسلامشهر است.

نوروزی افزود: روز ۱۵ بهمن نیز شاهد برگزاری میز خدمت در نماز جمعه خواهیم بود، همچنین تجلیل از ورزشکاران، قهرمانان ورزشی، حافظان و قاریان قرآن و… در ایام دهه فجر را خواهیم داشت.

کد خبر 5400991

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد نوروزی امام جمعه اسلامشهر دهه فجر ویروس کرونا بارش برف بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا سیلاب ایلام گرگان بارش باران شیوع کرونا عکس استانها برف و کولاک انقلاب اسلامی ستاد دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۳۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد «نعمت الله سلطانی» در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ساخت این مرکز در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع در ۶۰۰ متر با ۲ طبقه از سال ۱۳۹۶ آغاز و در اسفند ۱۴۰۲ به پایان رسید. 

محمد مهدی مجذوبی افزود: برای ساخت مرکز خدمات جامع سلامت ، ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شد که با توجه به اینکه ۵۰۰ میلیون تومان را خیر نیک اندیش مرحوم «نعمت الله سلطانی» هزینه کرده بود به نام ایشان نامگذاری شد و مابقی از محل منابع استانی و دانشگاه علوم پزشکی فراهم شد.

در این مراسم از خانواده خیر نیک اندیش مرحوم نعمت الله سلطانی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • خاطرات جانباز آزاده‌ای که چهره سال هنر انقلاب فارس شد
  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • در سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود
  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر
  • آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد «نعمت الله سلطانی» در همدان 
  • برنامه‌های متنوع دهه کرامت در استان بوشهر برگزار می‌شود
  • آغاز هفته‌ فرهنگی اصفهان با شعار شهر زنده، شهر زندگی
  • شهید قرنی نخستین شهید ارتش بعد از انقلاب اسلامی