Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-23@21:03:51 GMT

شعار تبلیغاتی و مفهوم برند‌های معروف دنیا

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۳۲۶۷

آقای سُلُمن سیت سواشویلی (Solomon Tsitsuashvili) در یک چالش خودخواسته شروع به ساخت شعار تبلیغاتی (Tagline) و در ادامه تبلیغ برای برند‌های معروف می‌کند. نکته جالب این چالش، ساخت ۳۶۵ آگهی چاپی با شعار تبلیغاتی جالب در طول ۳۶۵ روز است! این حرکت شاید برای کسانی که می‌خواهند در زمینه طراحی شعار کمپین‌های تبلیغاتی فعالیت کنند درس آموز باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علیجاه شهربانویی، تحلیلگر و مدرس تبلیغات ، بازاریابی در سایت شخصی اش نوشته است: او با توجه به تاریخچه، ماموریت و مواردی از این دست، شروع به ساخت تبلیغات چاپی می‌کند و در این مسیر او از رویکرد طنازانه برای ساخت شعار تبلیغاتی استفاده می‌کند و بذله گویی را در این شیوه برای ساخت همه این ایده‌های خلاقانه توسعه می‌دهد.
از قضا بسیاری از کار‌های او جالب از کار درآمده و منجر به ساخت شعار تبلیغاتی و البته تبلیغاتی قابل توجه شده است. با هم به تعدادی از این تبلیغات ساخته شده در این چالش نگاه می‌اندازیم.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شعار تبلیغاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۳۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریع‌ترین مرد دنیا حامی کریس: عاشق رونالدوام!

به گزارش "ورزش سه"، درخشش رونالدو در زمین فوتبال در دوران حضورش در منچستریونایتد و رئال مادرید الهام بخش بسیاری از ورزشکاران رشته‌های دیگر هم شد و همین موضوع باعث شد که او به یکی از محبوب‌ترین افراد در میان رشته‌های دیگر هم تبدیل شود.

یوسین بولت پیش از این بارها اعلام کرده بود که علاقه زیادی به منچستریونایتد دارد و از طرفداران پروپا قرص این باشگاه انگلیسی است و همیشه تمامی دیدارهای شیاطین سرخ را در لیگ برتر و سایر رقابت‌ها دنبال می‌کند.

این قهرمان سابق رقابت‌های المپیک در رشته دو و میدانی که به سریع‌ترین مرد دنیا معروف است شب گذشته در مراسم اهدای جوایز لوریوس که به اسکار ورزشی معروف است حضور داشت و و حمایتش از کریستیانو رونالدو را در این مراسم اعلام کرد.

بولت در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« من قطعا یکی از هواداران رونالدو هستم و این موضوع بر هیچکس پوشیده نیست. مسی؟ مسی بازیکن بسیار بزرگی است و ما نمی‌توانیم این موضوع را نادیده بگیریم. باید بگویم که بلینگام هم نشان داده است که توانایی تبدیل شدن به یک ستاره در آینده را دارد.»

دیگر خبرها

  • انتقام از بلاگر معروف به خاطر اختلاف بر سر تبلیغات
  • سریع‌ترین مرد دنیا حامی کریس: عاشق رونالدوام!
  • نکات مهم در طراحی بنر‌های تبلیغاتی!
  • اسلام ناب گفتمان زر و زور و استکبار را به چالش کشیده است
  • راه اندازی سامانه مردمی‌سازی نظارت بر فضا‌های تبلیغاتی
  • خبر قدرت پهپادی ایران دنیا را برد، سلبریتی‌ها را خواب/ لسانی: ساختمان برند سلبریتی‌ها از هنجارشکنی شکل می‌گیرد
  • قرعه‌کشی تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس برگزار شد/ تماشای مناظره و برنامه‌های تبلیغاتی از شبکه تهران
  • با خروج ارز از طریق فعالیت‌های غیرقانونی تبلیغاتی برخورد می‌شود
  • وزارت فرهنگ، متولی تبلیغات در حوزه VODها است
  • وزارت فرهنگ، متولی همه عرصه‌های تبلیغاتی کشور است