Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-03-19@04:28:31 GMT

زمین لرزه در شهرستان خمارلو بدون خسارت بود

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۳۳۶۲

زمین لرزه در شهرستان خمارلو بدون خسارت بود

به گزارش صدای ایران  ، محمدباقر هنربر گفت: وقوع این زمین لرزه که ساعت ۶ و ۵۵ دقیقه صبح یکشنبه ۲۶ دی‌ماه، مناطق مرزی کشورمان را لرزاند، در شهرها و روستاهای مرزی استان آذربایجان شرقی، احساس شد.

وی افزود: این زمین لرزه در ۶ کیلومتری عمق زمین به وقوع پیوست و بلافاصله تیم‌های ارزیاب مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی به مناطق مرزی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اضافه کرد: تاکنون خسارت جانی و مالی ناشی از وقوع این زمین لرزه در شهرها و روستاهای مرزی آذربایجان شرقی گزارش نشده و تیم ارزیاب همچنان در منطقه مستقر است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی ادامه داد: این زمین لرزه در فاصله ۳۸ کیلومتری شهر خمارلو، ۵۳ کیلومتری کلیبر و ۶۲ کیلومتری شهر سیه رود استان آذربایجان شرقی اتفاق افتاد.

وی گفت: فرمانداران شهرستان‌های مرزی جلفا، کلیبر و خداآفرین در حال رصد و ارزیابی حوزه استحفاظی شهرستان‌ها به ویژه مناطق روستایی هستند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: شهرستان خمارلو زلزله خسارت جانی و مالی آذربایجان شرقی زمین لرزه زمین لرزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۳۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال وقوع سنگین‌ترین سیلاب سال در غرب کشور

از هر ۱۰ نفری که به دلیل سیل جان خود را از دست می‌دهند، ۶ نفر بی‌توجه به هشدار‌ها برای بازدید یا اتراق به نزدیکی رودخانه‌ها نزدیک شده‌اند.

ستاد مدیریت سیلاب وزارت نیرو برای ۵ استان غرب کشور در آستانه سال نو سیلاب سنگین پیش‌بینی کرده و سازمان هواشناسی نیز برای این مناطق هشدار قرمز صادر کرد.

هشدار قرمز هواشناسی به معنای احتمال آسیب گسترده ناشی از سیل است و پیش‌بینی می‌کند، در سفر و نزدیک شدن به این مناطق خطر جانی وجود دارد. سال ۹۸ ورود سامانه‌های بارشی مشابه به غرب کشور به هزاران میلیارد خسارت مالی و کشته شدن ۱۹ تن منتهی شد.

سازمان هواشناسی جهانی توصیه می‌کند، با دیدن هشدار رنگ قرمز باید برای در امان نگه‌داشتن خود و دیگران از اثرات مخاطرات جوی اقدام کنید، این احتمال وجود دارد که با اختلال قابل توجهی در سفر‌های زمینی و هوایی، تأمین انرژی، خسارت گسترده به دارایی و زیرساخت‌ها و تهدید جانی روبرو شوید و باید از مسافرت و حضور در مناطق پرخطر اجتناب کرده و از توصیه‌های نیرو‌های امدادی و مقامات محلی پیروی شود.

منبع: فارس

tags # اخبار هواشناسی سایر اخبار توصیه عجیب دانشمندان؛ به این دلیل مهم گوشت مار پیتون بخورید! از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟

دیگر خبرها

  • وقوع زمین‌لرزه در سُرخه/ زلزله خسارتی نداشته است
  • وقوع زلزله در قندهار
  • سرخه لرزید
  • احتمال وقوع سنگین‌ترین سیلاب سال در غرب کشور
  • وقوع زلزله ۴.۶ ریشتری حوالی خنج فارس
  • زمین لرزه ۴ و ۶ دهم ریشتری خنج بدون خسارت
  • جزئیات زلزله ۴.۶ ریشتری حوالی خنج فارس
  • وقوع زلزله در استان فارس
  • دره‌شهر ایلام لرزید
  • زلزله نهاوند را لرزاند