Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار تنگسیری در پیامی تأکید کرد: ایثار و از خودگذشتگی مادران و همسران شهدا باید سرمشق راه ما در ادامه مسیر انقلاب اسلامی باشد و برای همیشه ما خاضعانه قدردان صبوری آنان هستیم.

به گزارش برنا، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه به مناسبت گرامیداشت روز «تکریم همسران و مادران شهدا»، پیامی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«الَّذینَ آمَنوا وَهاجَروا وَجاهَدوا فی سَبیلِ اللَّهِ بِأَموالِهِم وَأَنفُسِهِم أَعظَمُ دَرَجَةً عِندَ اللَّهِ ۚ وَأُولٰئِکَ هُمُ الفائِزونَ».

(سوره توبه آیه ۲۰)

«آن‌ها که ایمان آوردند، و هجرت کردند، و با اموال و جان‌هایشان در راه خدا جهاد نمودند، مقامشان نزد خدا برتر است و آن‌ها پیروز و رستگارند.»

سیزدهم جمادی‌الثانی، سالروز وفات حضرت ام‌البنین (سلام الله علیها)، بانوی مجاهد و بزرگواری که عمر گرانمایه خود را صرف دفاع از ولایت نمود و با تحمل صبر در برابر شهادت همسر و فرزندان خویش در راستای ادای دین خود به اسلام نام او در شمار فداکارترین مادران و همسران شهدا قرار گرفت.

شهدا با خون خود، واژه‌های سرخ شهادت را در دیوان هستی به نظم کشیدند و از أرض به اوج آسمان‌ها رسیدند، انسان‌های وارسته‌ای که در دامان پاک مادرانی مؤمنه و وارسته پرورش یافتند، شهیدان متأهل نیز از حضور همسرانی نجیب و صبور بهره‌مند بودند که داغ جانسوز شهادت عزیزشان را به جان خریدند تا حریم میهن اسلامی، أمن بماند و دست بیگانگان و متجاوزان به خاک وطن نرسد.

ایثار و ازخودگذشتگی مادران و همسران شهدا باید سرمشق راه ما در ادامه مسیر انقلاب اسلامی باشد و برای همیشه ما خاضعانه قدردان صبوری آنان هستیم و بر خود واجب می‌دانم به بهترین وجه ممکن از زحمات این مادران و همسران اسطوره ساز، تجلیل و تکریم کنیم؛ چرا که به همگان ما درس مقاومت، صبر، ایمان و رشادت را آموختند تا این عزت‌آفرینی‌ها برای ابد ماندگار و ثبت شود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و تعزیت سالروز وفات بزرگ بانوی ادب، اسوه شجاعت، بردباری، نماد نجابت، پاکی و شکیبایی، حضرت ام‌البنین (س) که علمدار کربلا حضرت عباس (ع) را در دامان پرمهر خویش پروراند، فرصت را غنیمت شمرده و با تکریم و تجلیل از مادران و همسران شهدا و گرامیداشت شأن و منزلت آنها، عزت، سلامتی و سعادتمندی این اسوه‌های عفت و پاکدامنی را از درگاه ربوبی خداوند سبحان مسئلت می‌نمایم.

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرمانده نیروی دریایی دین خاک انقلاب اسلامی کربلا سپاه پاسداران سردار تنگسیری مادران و همسران شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۳۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق به مناسبت روز ارتش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراراسان رضوی، امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی در پیام خود آورده است: تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی در برهه‌های مختلف نشان از همت دلاور مردانی دارد که با بذل جان و با روحیه شهادت طلبی و دشمن ستیزی خود، استوار و محکم ایستاده اند و با ایستادگی خود، لرزه به اندام دشمنان این نظام و انقلاب انداخته اند.

۲۹ فروردین ماه که به پاس قهرمانی و وفاداری ارتشیان به آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران توسط رهبر کبیر انقلاب اسلامی، به نام روز ارتش نامگذاری شده است، بی شک نشان از آن دارد که فرزندان غیور این سرزمین در هر لباس و هر جایگاهی که باشند دل در گرو میهن اسلامی خود و نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند و بر پایه ایمان و اعتقاد راسخ خود همواره از کیان اسلامی خود دفاع می‌کنند.

وی در ادامه پیام خود تاکید کرده است: ارتش سر افراز جمهوری اسلامی ایران در کنار نیرو‌های مسلح کشور بدون تردید زیبا‌ترین صحنه‌های دفاع از نظام و انقلاب را در ذهن زمان جاودانه کرده است و در این فرصت ارزشمند باید روز ارتش را به همه ارتشیان گرانقدر به ویژه نیروی زمینی قهرمان و سایر نیرو‌های مسلح کشور تبریک گفت.

ارتش جمهوری اسلامی ایران، نمادی از قدرت، میهن دوستی و ولایتمداری مردم ایران اسلامی است که در ۴۵ سال گذشته و در فراز و نشیب‌های گوناگون، با صلابت و اقتدار و با دانش روز، از مرز‌های هوایی، دریایی و زمینی کشور محافظت کرد و به قدرت‌های جهانی نشان داد، نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، ظرفیت بزرگی برای ایستادگی در برابر متجاوزان و ثبات منطقه دارد.

در پایان این پیام آمده است: با درود فراوان بر همه شهدای عزیز بویژه شهدای سرافراز ارتش، این روز را به یکایک کارکنان خدوم ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خدای متعال سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسئلت دارم.

دیگر خبرها

  • زندگینامه شهدا سرشار از درس است
  • تداوم مسیر انقلاب اسلامی در دست همسران شهدا است
  • تجلیل مادران شهدا از نماینده ولی فقیه و فرماندهان سپاه ایلام
  • پیام دریادار تنگسیری به فرمانده کل ارتش ایران
  • پیام استاندار خراسان جنوبی و رئیس شورای تأمین استان به مناسبت "روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی ایران"
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت روز ارتش
  • پیام‌ تبریک فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش
  • پیام تبریک فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق به مناسبت روز ارتش
  • پیام وزیر دفاع به مناسبت روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی لرستان به مناسبت روز ارتش