Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله علوی گرگانی، اسکندر مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ظهر امروز با حضور در دفتر آیت الله علوی گرگانی در قم با وی دیدار کرد. آیت الله علوی گرگانی در این دیدار اظهار داشت: برخی از موضوعات در اجتماع به‌تنهایی انجام نمی‌شود و نیازمند همکاری دیگران است، موضوع مقابله با مواد مخدر این‌گونه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نقش خانواده‌ها در تربیت فرزندان افزودند: خانواده‌ها نقش مهم و مؤثری برای آگاهی فرزندان از آسیب‌های مواد مخدر بر عهده‌دارند و باید به آن‌ها گوشزد کنند که مواد مخدر خانمان‌سوز است و همه زندگی را از بین می‌برد.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: نوجوانان و جوانان باید مراقب باشند که در رفاقت‌ها از آن‌ها سوءاستفاده نشود و فریب نخورند و گرفتار مواد مخدر نشوند چون آسیب‌های بسیار سختی به همراه دارد.

استاد درس خارج حوزه تصریح کرد: باید فرزندان را آگاه کرد که فریب نخورند و گرفتار مواد مخدر نشوند، در امور اجتماعی کارها باید باهمت جمعی پیش برود تا به سرانجام و موفقیت برسد.

وی افزود: جوانانی که گرفتار مواد مخدر می‌شوند قصد ترک کردن دارند ولی کار سختی است چون تبدیل به عادت شده و همت و تلاش زیادی نیاز است.

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه نسل جوان باید به‌گونه‌ای تربیت شوند که قوه دفاعیه داشته باشند، عنوان کرد: جوانان هیچ‌گاه نباید به سمت مواد مخدر نروند، افرادی که گرفتار مواد مخدر شده ناامید نشوند و باهمت مضاعف مواد خانمان‌سوز را ترک کرده و به جامعه بازگردند.

آیت الله علوی گرگانی با تأکید بر لزوم آگاهی جوانان نسبت به تبعات مواد مخدر خاطرنشان کرد: موعظه بسیار اثربخش است و بی‌اثر نیست، همان‌گونه که خداوند در قرآن کریم می‌فرماید «ای پیامبر(ص) یادآوری کن» و حتماً این یادآوری اثر دارد.

انتهای پیام/۷۸۰۰۵

منبع: فارس

کلیدواژه: علوی گرگانی اسکندر مومنی آگاه سازی مواد مخدر آیت الله علوی گرگانی گرفتار مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۴۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران

عکاس: زهرا فراست

دیگر خبرها

  • فوت ۹۱ نفر بخاطر مواد مخدر در مازندران
  • برنامه پیشگیری و درمان اعتیاد با رویکرد مردمی سازی
  • توضیحات علوی‌تبار درباره ادعای رئیسی در خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی/سند براندازی نبود، کتاب هانتینگتون بود!
  • نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر
  • کشف 3 تن مواد مخدر در یک ماه گذشته
  • کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران
  • افزایش مسمومیت کودکان با مواد مخدر در درگز خراسان رضوی
  • دعا می‌کنیم سپاه مسلمین بر کفار ظفر یابد
  • افزایش مسمومیت کودکان با مواد مخدر در درگز
  • لزوم افزایش آگاهی‌های اجتماعی در مبارزه با مواد مخدر