Web Analytics Made Easy - Statcounter

صفی الله کرامتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون جاده های اصلی و فرعی استان باز است و رفت و آمد در آنها جریان دارد که در این راستا اقدامت لازم برای بازگشایی راههای روستاهای مسدود شده ادامه دارد.

وی با اشاره به اعلام اداره کل هواشناسی استان مبنی بر بارش برف از امشب در سطح استان اضافه کرد: بر این اساس و برای هماهنگی بیشتر ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی ستاد مدیریت بحران امروز/یکشنبه/ تشکیل جلسه می دهد، تا هماهنگی مطلوب برای امداد رسانی های بهینه با همکاری دستگاه‌های متوی امر به شکل مطلوب تری انجام گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول ادامه داد: طبق پیش بینی انجام شده، بارش برف تمامی مناطق استان حتی شهرستان طارم را فرا می گیرد که در این خصوص تمهیدات و اقدامات لازم برای امداد رسانی های مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی به بارش‌های چند روز گذشته استان نیز اشاره کرد و گفت: در این ارتباط شهر زنجان بارش حدود ۱۶ میلی متری باران را ثبت کرده که امیدواریم با توجه به تداوم بارش رحمت الهی این روند همچنان تداوم داشته باشد.

 مدیرکل بحران استان زنجان گفت: طبق اعلام هواشناسی استان نیز از فردا/دوشنبه/ تا پایان هفته جاری افت محسوس و قابل ملاحظه دما در استان به وقوع می پیوندد که این مهم افزایش مصرف حامل های انرژی، احتمال یخ زدگی لوله های انتقال آب و کنتورها، افت فشار گاز را به دنبال خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: بر این مبنا توصیه می شود هم استانی ها در مصرف حامل های انرژی صرفه جویی کنند و علاوه بر آن در صورت سفرهای ضروری تجهیزات زمستانی و پوشش گرم را به  همراه داشته و از کنتورهای آب نیز در برابر سرما محافظت‌های لازم را داشته باشند.

برچسب‌ها روستائیان مدیریت بحران بارش برف زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روستائیان مدیریت بحران بارش برف روستائیان مدیریت بحران بارش برف زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۴۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع شدن راه ارتباطی ١٠ روستای جنوب کرمان براثر سیلاب

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید سالخورده بعدازظهر سه‌شنبه با بیان اینکه هفت راه روستایی در شهرستان رودبار جنوب به دلیل جاری شدن سیلاب و طیغان رودخانه‌ها قطع است افزود: همچنین راه ارتباطی سه روستا در منطقه رَمِشک بخش چاه دادخدا از توابع شهرستان قلعه گنج مسدود شده است.

وی تصریح کرد: بارش باران در جنوب استان کرمان برق ۲ روستای طبق و میل فرهاد شهرستان جازموریان را نیز قطع کرده است.

وی با اشاره به اینکه به دلیل طغیان رودخانه‌ها تیم‌های هشدار سریع پشت رودخانه گیر کرده اند پس از فروکش کردن این طغیان برای وصل برق اقدام کنند افزود: افراد از تردد و سفرهای غیر ضرور، کوهنوردان از صعود و عشایر از کوچ در شرایط فعلی بپرهیزند و دامداران و عشایر دام‌های خود را به فضای مسقف هدایت کنند.

کد خبر 6080029

دیگر خبرها

  • سیل راه ارتباطی بیش از ۸۰ روستای نیکشهر را مسدود کرد
  • مسدودی راه ارتباطی ۷ روستای ریگان/ مدارس شرق استان کرمان تعطیل شد
  • مسدود شدن محور ارتباطی ۲۵ روستای بخش جلگه چاه هاشم دلگان
  • راه ارتباطی هشت روستای کوهستانی منطقه ریگان قطع شده است
  • ۷ استان درگیر سیل و آبگرفتگی شدند | هشدار قرمز بارش شدید برای ۵ استان
  • قطع شدن راه ارتباطی ١٠ روستای جنوب کرمان براثر سیلاب
  • بازگشایی مسیر آب به ورودی سدهای مشهد ضروری است
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن 70 روستا
  • راه‌های ارتباطی بیش از ۷۰ روستای خراسان جنوبی سیلابی شد
  • سیلاب راه ارتباطی ۴ روستای فریمان را مسدود کرد