Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران تا پنج روز آینده با توجه به گذر امواج بارشی به‌طور متناوب آسمان نیمه ابری تا ابری همراه با بارش باران و برف و در نیمه شمالی استان و بارش برف و در ارتفاعات بارش برف و کولاک و مه خواهد بود.

 روزهای یکشنبه و دوشنبه(۲۶ و۲۷دی‌ماه) آسمان نیمه ابری گاهی وزش باد و در بعضی ساعات همراه با بارش پراکنده باران و در ارتفاعات همراه با کولاک و برف پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از بعد از ظهر دوشنبه (۲۷دی‌ماه) تا بعد از ظهر سه‌شنبه (۲۸دی‌ماه) با ادامه و تشدید فعالیت سامانه سرد بارشی آسمان نیمه ابری تا تمام ابری همراه با بارش باران و برف برای بیشتر مناطق استان و وزش باد شدید به‌خصوص در مناطق جنوب و جنوب غربی و احتمال رعد و برق همچنین بارش برف و کولاک برف در ارتفاعات همراه با مه و یخبندان پیش‌بینی می‌شود.

از بعد از ظهر سه شنبه (۲۸دی‌ماه) به‌تدریج کاهش ابر و وزش باد و گاهی وزش باد شدید مورد انتظار است.

 با توجه به نفوذ این سامانه کاهش محسوس دما ۴ تا ۸درجه سلسیوس در سطح استان همراه با یخبندان در نیمه شمالی و ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با دمای ۷- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۲۷دی‌ماه) قسمتی ابری تا نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعت‌ها همراه با بارش پراکنده و وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۱۲و ۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود همچنین سه‌شنبه (۲۸دی‌ماه) ابری تا نیمه ابری و بارش باران و برف ومه رقیق وگاهی وزش باد شدید و از بعد از ظهر کاهش ابر خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۸ و ۲- درجه سانتیگراد می‌رسد./ایسنا

منبع: فردا

کلیدواژه: کاهش دما برف و باران پیش بینی می شود همراه با بارش بعد از ظهر نیمه ابری وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۴۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وضعیت آب و هوای تهران

اداره کل هواشناسی استان تهران برای پنج روز آینده برای بخش‌های شمالی و ارتفاعات استان رگبار باران و وزش باد شدید را پیش‌بینی کرد.

به گزارش مشرق، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

طی این مدت به‌ویژه در بخش‌های شمالی و ارتفاعات استان در بعضی ساعات رگبار باران، وزش باد شدید، با احتمال رعد و برق، در ارتفاعات بالادست گاهی رگبار برف و در نیمه جنوبی غربی استان گاهی وزش باد شدید انتظلرمی‌رود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، شهریار با بیشینه دمای ۲۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا ( ۲۸ ‌فروردین‌ماه) کمی ابری تا نیمه ابری، وزش باد،‌ به‌تدریج افزایش ابر، با احتمال رگبار و رعد و برق با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و طی ‌چهارشنبه (۲۹ فروردین‌ماه) کمی ابری و وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما
  • آسمان تهران امروز کمی ابری تا نیمه ابری است
  • بارش باران و تندباد در هرمزگان
  • وقوع بارش باران و ریزش تگرگ در استان بوشهر پیش‌بینی می‌شود
  • پیش بینی وضعیت آب و هوای تهران
  • پیش‌بینی رگبار باران برای پنج روز آینده در تهران
  • رگبار باران در شمال تهران
  • احتمال بارش خفیف باران در زنجان
  • بارش باران و ماندگاری هوای سرد تا ظهر فردا در خراسان رضوی
  • هوای تهران گرم خواهد شد