Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد هادی ایمانیه، یکشنبه در دیدار با روسای دانشگاه‌های استان فارس، خواستار ایجاد یک ساختار برای پیگیری ازدواج دانشجویی در دانشگاه‌ها شد و افزود: مباحث سخت افزاری ترویج ازدواج باید توسط معاونت فرهنگی یا دانشجویی دانشگاه‌ها پیگیری شود و مباحث نرم افزاری آن نیز توسط نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها برنامه‌ریزی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: همچنین دانشگاه‌های استان مباحثی همچون مسکن، تسهیلات مسکن و تشویق خیرین برای حضور و مشارکت در عرصه ترویج ازدواج را نیز با جدیت پیگیری کنند.
وی افزود: به منظور فراهم کردن شرایط برای ازدواج جوانان، زمینه ثبت تقاضای مسکن از سوی دانشجویان مجرد در طرح جهش تولید مسکن به شرط اینکه در زمان تحول مسکن متاهل شده باشند فراهم شده است و روایط عمومی‌ دانشگاه‌ها باید این موارد و تسهیلاتی که در نظر گرفته می‌شود را از طریق رسانه‌ها اطلاع رسانی کنند.
استاندار فارس، خواستار بررسی میزان حمایت بانک‌های استان از ازدواج جوانان شد و بیان کرد: برای ترغیب و تشویق جوانان به ازدواج باید امید به آینده، کارآفرینی و چشم انداز مثبت شغلی برای آنها تقویت شود.
ایمانیه، خواستار ایجاد تحول در درس آموزش خانواده در دانشگاه‌ها شد و گفت: این موضوع با محوریت نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه و با کسب مجوز از مسئولان ذی‌ربط محقق شود.
وی اظهار داشت: مراسم ازدواج دانشجویی باید به طور مشترک بین دانشگاه‌های مختلف استان در تابستان سال آتی با شکوه هرچه تمام برگزار شود و تلاش شود با اطلاع رسانی مناسب و گسترده و تشویق دانشجویان، شاهد افزایش ازدواج‌های دانشجویی باشیم.

برچسب‌ها ازدواج دانشجویی شیراز استانداری فارس محمدهادی ایمانیه دانشگاه فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ازدواج دانشجویی شیراز استانداری فارس ازدواج دانشجویی شیراز استانداری فارس دانشگاه فارس دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۴۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با مأموریت‌های چندگانه در حال فتح قله‌ها هستیم/ سد «معشوره» و «راه آهن» لرستان در دستور کار دولت است

 احمد وحیدی عصر امروز در جلسه تکریم و معارفه استاندار لرستان، اظهار داشت: ملت ما در حال نزدیک شدن به فتح قله‌ها است و به تعبیر مقام معظم رهبری در این مسیر نباید خسته شویم.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق، اضافه کرد: این عملیات از قله‌های فتح محسوب می‌شود و ملت ایران در مسیر تحول و تکامل تاریخ نقش‌آفرینی کرده‌است.

وزیر کشور با تأکید به مقاومت ملت ایران، یادآور شد: غیورمردان ما در اقصی نقاط کشور و جبهه مقاومت در حال فعالیت هستند و کشور ما با مأموریت‌های چندگانه در حال حرکت در مسیر قله‌ها است.

وحیدی با بیان اینکه ما افول رژیم غاصب در نقشه راه کشور را دنبال می‌کنیم، بیان کرد: دشمن می‌خواهد وعده‌های دروغین به ما تحمیل کند.

سد «معشوره» و «راه آهن» لرستان در دستور کار دولت است

وحیدی با اشاره به اینکه لرستان کارهای زیادی دارد و باید کارهای زیادی در آن صورت گیرد، در این رابطه نیز کار دولت با خواسته‌ها کاملاً تطابق دارد، افزود: ساخت سد معشوره مطالبه مردم بوده و اتفاقاً دولت آن را هم دنبال کرده است، جزو مصوبات سفر قرار گرفت، البته احداث آن زمان بر است و با تأمین اعتبارات لازم احداث خواهد شد.

وی با اشاره به راه اندازی مجدد پروژه راه آهن به عنوان مطالبه مردم، گفت: اتفاقاً این پروژه هم در دستور کار دولت قرار گرفت و الان ۵۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وزیر کشور با اشاره به افزایش تولید گندم در لرستان طی این دولت، افزود: احیای نزدیک به ۲۰۰ واحد اقتصادی از اقدامات دیگر دولت بوده است.

وحیدی با بیان اینکه اینها موج حرکتی است که در استان بوده و باید تقویت شود، ادامه داد: ۳۰ هزار میلیارد تومان در استان سرمایه گذاری شده که ۲۰ هزار میلیارد آن از سوی بخش خصوصی صورت گرفته است.

وی با تاکید بر بستر سازی برای مشارکت مردم در حوزه سرمایه‌گذاری و اقتصاد لرستان، بیان داشت: از عملکرد، اخلاق و تلاش استاندار قبل تقدیر و تشکر می‌کنم، برای استاندار جدید هم که از مدیران برجسته و توانمند هستند و در کارنامه خود تجربه استانداری را دارد، آرزوی موفقیت دارم.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • ضرورت استفاده از الگو‌های موفق افزایش ازدواج و کاهش طلاق
  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست
  • تاکید استاندار کرمان بر اقدامات پیشگیرانه از سیل
  • با مأموریت‌های چندگانه در حال فتح قله‌ها هستیم/ سد «معشوره» و «راه آهن» لرستان در دستور کار دولت است
  • وال استریت ژورنال: آمریکا طرح تحریم برخی بانک‌های چینی را در دستور کار قرار داد
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم
  • ۲ دانشکده جدید در استان کرمانشاه ایجاد می‌شود