Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از دادگستری استان البرز، آرش استکی با بیان اینکه در این پرونده ۱۶ متهم وجود داشتند اضافه کرد: به اتهامات متهمین با عناوین فراهم نمودن موجبات تحقق بزه ارتشا، معاونت در پرداخت رشوه، اعمال نفوذ برخلاف حق و مقررات قانونی، جعل در اسناد رسمی از طریق اخذ و ارائه نظر کارشناسی برخلاف واقع، پرداخت رشوه، معاونت در دریافت رشوه و دریافت رشوه در شعبه ۱۱۷ دادگاه کیفری ۲ کرج رسیدگی و احکام مقتضی صادر شد و پس از تجدیدنظرخواهی در شعبه ۱۳ دادگاه تجدیدنظر استان البرز، احکام قطعیت یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متهم ردیف اول که مدیرکل وقت حقوقی و امور پیمان های شهرداری کرج بوده است به دلیل شش فقره دریافت رشوه و ادعای اعمال نفوذ به پنج سال حبس، ۷۴ ضربه شلاق، انفصال از خدمات دولتی برای سه سال، رد و ضبط مال محکوم شده است.

معاون قضایی رییس کل محاکم عمومی وانقلاب و سرپرست دادگاه های کیفری ۲ شهرستان کرج اضافه کرد: سایر متهمان پرونده به مجازات های حبس، جزای نقدی، ممنوعیت از تصدی امور دولتی و ممنوعیت از کارشناسی محکوم شدند.

وی گفت: در یکی از موارد مدیرکل وقت حقوقی و امور پیمان های شهرداری کرج در مورد زمینی که مورد اختلاف شهرداری و مالک بوده است با دریافت رشوه به مبلغ  پنج میلیارد ریال، وعده انصراف شهرداری از پیگیری حقوقی این موضوع و مصالحه شهرداری با مالک را داده است و در کارشناسی غیرواقعی نیز ارزش ملک بیش از دو برابر ارزش واقعی ملک ارزیابی شده بود.

 

منبع: دادگستری استان البرز این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استان البرز انقلاب حبس شهرداری کارشناسی مدیران سابق شهرداری دریافت رشوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۴۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!

به گزارش "ورزش سه"، کانسلو هفته بسیار سختی را در ترکیب بارسلونا سپری کرد و دو اشتباه مهلکی که برابر پاری سن ژرمن در رقابت‌های لیگ قهرمانان و مقابل رئال مادرید در لالیگا داشت یکی از دلایل اصلی شکست این تیم در هر دو بازی بود.

این ستاره پرتغالی در جریان بازی برابر پاری سن ژرمن از مهار عثمان دمبله و انجام وظایف دفاعی‌اش غافل شد و همین موضوع باعث شد که تیمش گلی را دریافت کند و در نهایت از سود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باز بماند.

تکرار این اتفاق در بازی برابر رئال مادرید مقابل لوکاس واسکز و گلی که بارسلونا از آن سمت دریافت کرد خشم هواداران بارسلونا را بیش از پیش از این بازیکن شعله‌ور کرد و حالا به نظر می‌رسد که این دو دیدار تاثیر مستقیمی در آینده او در این باشگاه داشته است.

روزنامه اسپانیایی موندو دیپورتیوو خبر داده است که مدیران بارسلونا به دلیل دو اشتباه مهمی که این بازیکن در دیدارهای سرنوشت‌ساز این فصل انجام داده دچار تردید برای حفظ او در فصل آینده شده‌اند و شاید کانسلو مجبور شود در پایان فصل بار دیگر به منچسترسیتی برگردد. هرچند گفته می‌شود که مبلغ مد نظر سیتی برای فروش این بازیکن هم در تصمیمی که مدیران این باشگاه گرفته‌اند بی‌تاثیر نیست.

دیگر خبرها

  • ارائه آموزشهای حقوقی به بیش از ۷هزار مشاور املاک و خودرو در البرز
  • متهم شدن برخی از مدیران سابق سازمان حفظ نباتات به قاچاق
  • آغاز به کار سامانه مشاوره حقوقی ۱۲۹ در بوشهر
  • ارائه آموزش‌های حقوقی به ۷۸۹۵ مشاور املاک و خودرو در البرز
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت است/ توفیق دیپلماسی اقتصادی
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • شکایت ۹ میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!
  • محکومیت پرسپولیس برای قرارداد هافبک سابق