Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-25@11:23:37 GMT

فقدان ثبات در بازار رمزارزها

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۴۶۱۸

فقدان ثبات در بازار رمزارزها

ایتنا - ​​​​​​​یک کارشناس حوزه ارزهای دیجیتالی گفت: بیت‌کوین در چند روز گذشته در یک محدوده خاص نوسان داشت و باتوجه به کاهش قیمتی بسیاری که در ابتدای سال ۲۰۲۲ تجربه کرد، حالا سرمایه‌گذاران بازار رمزارزها کمی آرامش خاطر پیدا کرده‌اند.
احسان عاشوری اظهار کرد: پس از عبور بیت‌کوین از قیمت ۴۳ هزار دلار، حالا ۲۴ ساعتی می‌شود که قیمت بیت‌کوین ثابت مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی یک هفته گذشته بیت‌کوین ۳ درصد و اتریوم ۵ درصد رشد داشته‌اند. اما خبر جالبی که باعث شد دوج‌کوین افزایش قیمت داشته باشد، اعلام شروع پذیرش دوج‌کوین به عنوان روش پرداخت از سوی تسلا بود. قیمت دوج‌کوین هم پس از اعلام شرکت تسلا مبنی بر پذیرش دوج‌کوین به‌عنوان روش پرداخت، ۱۴ درصد صعود کرد. با این حساب دوج‌کوین نسبت به یک هفته گذشته تقریبا ۲۰ درصد افزایش قیمت داشته است.

وی ادامه داد: با وجود این، همچنان تریدرها و تحلیل‌گران نسبت به روند بازار محتاط هستند و رهایی نسبی بیت‌کوین از سطح ۴۰ هزار دلار، باعث نشده آنها نسبت به بازگشت به روند صعودی خوش‌بین باشند. به گزارش شرکت سرمایه‌گذاری Q9 که یک پلتفرم سرمایه‌گذاری رمزارز هنگ‌کنگی است نوسانات قیمتی با حجم پایین معاملات همراه شده است. سرمایه کلانی وارد بازار نشده و فعلا سرمایه‌گذاران بزرگ تمایلی به خرید یا فروش ندارند. از طرفی در هفته گذشته تلاش‌ها برای بازیابی قیمت با دیوار فروش مواجه شد که نشان می‌دهد فشار فروش هنوز تمام نشده است.

این کارشناس حوزه ارزهای دیجیتالی با بیان اینکه هشدار دیگر تحلیل‌گران درباره بازار رمزارزها، درباره اتریوم است، افزود: اگر مومنتوم بازار (نرخ شتاب قیمت) از شرایط کنونی بدتر شود، در بدترین شرایط قیمت اتریوم می‌تواند تا ۱٫۳۰۰ تا ۱٫۷۰۰ دلار کاهش پیدا کند، یعنی ۵۰ درصد پایین‌تر از قیمت فعلی. البته همه زوایای بازار رمزارزها با کاهش حجم معاملات مواجه نشده است. مثل بازار NFTها که همچنان صعودی است و از تب و تاب نیفتاده است. حجم معاملات پلتفرمی مثل OpenSea درانتهای ماه از عدد ۶ میلیارد دلار هم فراتر رفته است.

عاشوری خاطرنشان کرد: در آخر این را هم بگوییم که برخی از سرمایه‌گذاران بلندمدت بیت‌کوین علی‌رغم فروش گسترده در بازار دارایی خود را حفظ کرده‌اند. آمار و ارقام بازار نشان می‌دهد تغییرات خالص حجم دارایی سرمایه‌گذاران بلندمدت در یک ماه گذشته افزایش یافته است. جمع‌آوری بیت کوین در این محدوده قیمت می‌تواند یک نشانه صعودی برای قیمت باشد.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: رمزارز ارز دیجیتال بیت کوین بازار رمزارزها سرمایه گذاران بیت کوین دوج کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۴۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت افغانی به تومان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: قیمت افغانی افغانستان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۸۹۸ تومان است که نسبت به روز گذشته ۶ تومان (۰.۶۶ درصد) کاهش یافته است. هر واحد افغانی افغانستان، روز گذشته با قیمت ۹۰۴ تومان معامله می‌شد.

امروز افغانی افغانستان در بازار آزاد بر خلاف رشد قبلی با کاهش قیمت روبرو بوده است، بطوری که افغانی افغانستان که در بازار آزاد دیروز به ۹۰۴ تومان رسیده بود.

امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۶ تومانی (۰.۶۷ درصد) به ۸۹۸ رسید. بالاترین قیمت افغانی افغانستان در ۲۴ ساعت گذشته ۸۹۹ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۸۹۸ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی افغانی افغانستان نسبت به هفته گذشته ۲.۳۹ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد افغانی افغانستان در شش ماه گذشته حدود ۲۸.۴۷ درصد افزایش یافته است.

tags # قیمت افغانی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید؛ وگرنه با خروج سنگین سرمایه روبرو می شوید
  • بازار رمزارز‌ها / بیت‌کوین آماده شد
  • قیمت افغانی به تومان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت لیر ترکیه امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۵ ارديبهشت
  • آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان/ بیت کوین آماده شد
  • ثبات قیمت نفت در بازار‌های جهانی/ برنت ۸۷.۱۱
  • بیت‌کوین در آستانه رکوردی جدید / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۴ ارديبهشت