Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ولی بهره مند ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: بیشترین بارش را نیز در بخش بوستان شهرستان باشت با ۱۸۴ میلی متر داشتیم.

وی با بیان اینکه کمترین بار ش را نیز در دهدشت با ۴۲ میلی متر داشتیم، گفت: در تنگ سرخ شهرستان بویراحمد ۱۶۷ میلی متر، آبدهگاه ۱۶۴، لوداب ۱۴۴ میلی متر، آبمورد لوداب ۱۴۳، باشت ۱۴۱، منصور خانی کاکان ۱۳۹، وزگ ۱۳۴، لنده ۱۳۰، و ستنگان نیز ۱۲۳ میلی متر بارش داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهره مند اظهار داشت: همچنین در چرام ۹۶ میلی متر، دوگنبدان ۸۸ میلی متر، سی سخت ۵۸ میلی متر، دشتروم ۱۱۱ میلی متر، ماهور باشت ۱۰۰ میلی متر، سر فاریاب ۸۷، امامزاده جعفر ۸۰ میلی متر، دلی خمسیر ۸۰، سوق ۸۰، سر آب ننیز ۷۹، گنجه‌ای ۷۲ میلی متر، مارگون ۶۶، لیکک ۴۹ میلی متر، کریک ۴۶، تل گاه ۴۵ و دیشموک ۴۳
میلی متر باران باریده است.

وی افزود: برای روز دوشنبه تا صبح سه شنبه بارش برف و باران پیش بینی شده و سه شنبه و چهارشنبه نیز کاهش محسوس دما و یخبندان پیش بینی شده است.

کد خبر 5401132

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد بارش باران بارش برف بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا سیلاب ایلام گرگان بارش باران برف و کولاک شیوع کرونا عکس استانها میلی متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۴۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۷ میلی متر بارش باران در بوئین زهرا

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، آخوندی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: امواج ناپایداری که از سطح منطقه عبور کردند موجب بارش‌هایی در برخی نقاط استان شد به طوری که بیشترین بارش باران با ۷ میلی متر در بوئین زهرا و ۶ میلی متر در آوج به ثبت رسید.   به گفته وی، تا بعد از ظهر امروز بارش‌های رگباری گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد‌های لحظه‌ای را در برخی مناطق استان خواهیم داشت.   کارشناس هواشناسی با بیان اینکه فردا وضعیت جوی پایدار می‌شود، گفت: امروز و فردا وزش باد‌های شمالی را خواهیم داشت که موجب کاهش دما می‌شود.   آخوندی افزود: پنجشنبه و جمعه هم وضعیت جوی به نسبت پایدار خواهد بود.   به گفته وی، بامداد امروز حداقل دما با ۵ درجه در آوج به ثبت رسید.

دیگر خبرها

  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • بارش‌های اخیر اردستان در نیم قرن گذشته بی‌سابقه بود
  • ارتفاع بارش در کوشه از توابع شهرستان تفتان به ۴۰ میلی متر رسید
  • پیش‌بینی هفته‌ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • پیش بینی هفته ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/سدها پر شد
  • ثبت ۱۳۳۰ میلی‌متر باران در کهگیلویه و بویراحمد
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۵ و ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • ثبت ۷ میلی متر بارش باران در بوئین زهرا