Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@22:03:00 GMT

سرعت وزش باد در قهاوند به ۸۶ کیلومتر در ساعت رسید

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۴۸۴۰

سرعت وزش باد در قهاوند به ۸۶ کیلومتر در ساعت رسید

"سید محسن موسوی" روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی فعالیت این سامانه بارشی، ریزش برف و باران نیمه جنوبی استان را فرا گرفت و ایستگاه باران سنجی سرکان با هشت میلیمتر بیشترین بارش را ثبت کرد.

وی اظهار داشت: بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی آسمان بیشتر نقاط آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده نیمه ابری تا تمام ابری همراه با ریزش برف پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی اضافه کرد: بارش‌ها از امشب تقویت می‌شود و روز دوشنبه به اوج خود می‌رسد و فعالیت این سامانه بارشی تا روز سه‌شنبه ادامه دارد و به تدریج آسمان استان را ترک می‌کند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته دمای کمینه هوای همدان ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر و بیشینه دمای هوای این شهر ۶ درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.

موسوی افزود: در این مدت قهاوند با پنج درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین و نهاوند به هشت درجه سانتیگراد بالای صفر بیشترین دمای هوای استان را ثبت کرده اند.

برچسب‌ها اداره کل هواشناسی همدان تغییرات آب و هوا شهر همدان بارش برف بارش باران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تغییرات آب و هوا شهر همدان تغییرات آب و هوا شهر همدان بارش برف بارش باران درجه سانتیگراد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۴۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد و بارندگی شدید برای امروز عصر و کاهش ۱۰ درجه دما برای فردا در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه امروز عصر آسمان قم نیمه ابری و ابری همراه با رگبار و رعد وبرق خواهد بود گفت: عصرامروز شاهد وزش باد شدید با سرعت ۶۵ کیلومتر برساعت واحتمالا همراه با گرد و خاک در برخی مناطق خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه حتمالا در جنوب استان شاهد بارش های بیشتری باشیم افزود: حداقل دمای امروز ۱۶ درجه سانتیگراد ثبت شده و احتمالا به ۳۰ درجه سانتیگراد برسد.

قاضی با بیان اینکه فردا صبح آسمان قم نیمه ابری تا ابری همراه با بارش‌های پراکنده خواهد بود گفت: عصر فردا نیز شاهد افزایش میزان سرعت باد و رگبار و رعد و برق خواهیم بود.

وی افزود: پیش بینی میکنیم دمای هوا در قم فردا سه شنبه با کاهش ۱۰ درجه‌ای به حداکثر به ۲۰ درجه سانتیگراد برسد.

دیگر خبرها

  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان
  • وزش باد و بارندگی شدید برای امروز عصر و کاهش ۱۰ درجه دما برای فردا در قم
  • هشدار هواشناسی؛ تهرانی‌ها آماده باشند
  • پیش‌بینی هواشناسی/ هوای تهران سرد می‌شود؟
  • پیش‌بینی بارش پراکنده باران برای استان بوشهر
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در برخی مناطق استان کرمان
  • بارش‌های رگباری زنجان را فرا می‌گیرد
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲ و ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تداوم رگبار و رعدوبرق
  • پیش بینی هواشناسی؛ تداوم رگبار و رعدوبرق در کشور/ کاهش دما در نوار شمالی
  • پیش بینی وضع آب و هوا تا پنجشنبه/ ادامه رگبار و رعدوبرق در کشور