Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از انهدام باند سارقان داروهای کمیاب و گران قیمت داروخانه‌های تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ نادر مرادی در حاشیه انهدام این باند با حضور در جمع خبرنگاران گفت:‌ به دنبال وقوع چندین فقره سرقت داروهای کمیاب بیمارستانی در داروخانه‌های واقع در نقاط مختلف شهر تهران، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ قرار گرفت و آنان به طور ویژه تحقیقات خود را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به انجام تحقیقات از سوی ماموران گفت:‌ ماموران پلیس با انجام چندین روز کار اطلاعاتی و با استفاده از شگردهای پلیسی سرنخ‌هایی از این افراد را به دست آورده و متوجه شدند که سارقان با ایجاد یک باند سرقت و هماهنگ با هم دست به سرقت داروهای کمیاب و گرانقیمت از داروخانه‌ها زده‌اند. 

مرادی با بیان اینکه ماموران موفق به شناسایی سرکرده این باند قاچاق شدند، گفت:‌ همچنین در جریان تحقیقات مشخص شد که سرکرده باند یکی از کارمندان قرادادی بیمارستانی است که اقدام به طراحی و اجرای نقشه سرقت کرده است.

 معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه مخفیگاه این فرد مورد شناسایی قرار گرفت، افزود: طی هماهنگی با مقام قضایی مجوز عملیات دریافت شده و ماموران با حضور در محل حضور این فرد، وی را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین در بازرسی از محل دستگیری این فرد ۳۲ عدد داروی کمیاب و گران قیمت مور نیاز بیمارستان‌ها نیز کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی داروهای مذکور ۵۰۰میلیون ریال برآورد شده است، گفت:‌ این باند منهدم شده و برخی از اعضای آن نیز دستگیر شدند، اقدامات برای شناسایی و دستگیری دیگر افراد مرتبط نیز ادامه دارد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سرهنگ نادر مرادی تهران پليس داروهای کمیاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۵۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات ماموران کلانتری ۱۱ دراجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ "سعیدزینلی " گفت: در راستای مبارزه با سرقت، در هفته گذشته ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ طی اجرای طرح جمعا ۱۶ فقره سرقت کشف و در این راستا ۳ نفر سارق دستگیر کردند. 
فرمانده انتظامی شهرستان یزد در پایان با اشاره به تشدید اقدامات پلیس در برقرای نظم وامنیت گفت: پلیس با اشراف اطلاعاتی و اقتدار کامل با هر گونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی به شدت برخورد خواهد کرد واز شهروندان هم خواست تا با پلیس نهایت همکاری را داشته باشند.

دیگر خبرها

  • رد رشوه ۶۴ سکه بهار آزادی از سوی پلیس مراغه
  • بازداشت سارق حرفه ای ۲۵ خودرو در غرب تهران
  • اقدامات ماموران کلانتری ۱۱ دراجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی
  • بازداشت سارق حرفه‌ای ۲۵ خودرو در غرب تهران
  • بازداشت ۵ سارق خشن تهران
  • بازداشت ۵ سارق خشن در تهران
  • دستگیری باند سارقان قطعات و لوازم خودرو در زابل
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در مرند
  • دستگیری سارقان با ۱۱ فقره سرقت در مرند
  • کاهش ۳ دقیقه‌ای حضور فوریت‌های پلیسی سمنان در صحنه جرم/ انهدام ۵۲ باند موادمخدر