Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-19@02:07:19 GMT

چرا فرهاد مجیدی روی جذب دفاع راست اصرار دارد؟

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۵۸۳۷

سرمربی استقلال به یک دلیل روی جذب دفاع راست در نیم فصل اصرار دارد

فرهاد مجیدی قصد دارد تا پایان فصل از کوین یامگا در پست تهاجمی استفاده کند و به همین دلیل هم روی جذب یک مدافع راست اصرار دارد.

به گزارش طرفداری، فرهاد مجیدی برای جذب صالح حردانی، مدافع راست فولاد اعلام نیاز کرده است و اگر آبی ها نتوانند او را جذب کنند سراغ گزینه های دیگر می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما چرا مجیدی روی جذب یک مدافع راست اصرار دارد؟ داستان از این قرار است در نیم فصل اول وریا غفوری در نیمی از بازی ها مصدوم بود و فرهاد مجیدی مجبور شد از یامگا در پست بال یا دفاع راست استفاده کند.

این موضوعی بود که باعث شد توان تهاجمی استقلال کاهش پیدا کند و به همین دلیل مجیدی تصمیم دارد برای وریا غفوری یک بازیکن جانشین جذب کند تا یامگا نیم فصل دوم را در ضلع راست مثلث خط حمله آبی ها بازی کند.

 

بیشتر بخوانید:

باشگاه استقلال برای خارجی ها بلیت گرفت

وریا غفوری: دعوت نشدنم به تیم ملی سلیقه ای است نه فنی!

 

 

اخبار داغ 

قتل پدر خانم مجری اخبار ! / المیرا شریفی فاش کرد پیچیده شدن معادلات خط دفاعی استقلال به دست عارف غلامی کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  حمایت یحیی گل محمدی از کنعانی زادگان / عکس بنر هواداران اینتر خطاب به بونوچی: اگر می خواهی پُررو بازی دربیاوری، در بار منتظرت هستیم تعلیق بازی بتیس و سویا از سوی داور دیدار به دلیل اصابت میله پلاستیکی پرتاب شده از سوی تماشاگران به سر بازیکن سویا / فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فرهاد مجیدی روی جذب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۵۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بردمان را تقدیم هواداران می کنم/ بعید است «فرهاد قائمی» به بازی بعدی برسد

ایسنا/گلستان سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس با بیان اینکه برد در بازی دوم پلی اوت را تقدیم هواداران خوبمان می کنم، گفت: امیدواریم در بازی پایانی و سوم بتوانیم با پیروزی بر حریف تیم را در لیگ برتر نگه داریم.

حبیب کوزه‌لی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به برد دیشب این تیم در برابر تیم نیان الکترونیک مشهد، اظهار کرد: به تیم شهرداری گنبدکاووس و هواداران خوبمان و همچنین به تیم نیان الکترونیک مشهد هم تبریک می‌گویم.

وی با بیان اینکه شاهد یک رقابت پنج دسته هیجان‌انگیز و باکیفیت بودیم، افزود: از همکارانم در کادر فنی بابت تلاش‌ها و زحماتشان برای تیم و آنالیزی که روی بازیکنان تیم مقابل انجام داده بودند، تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم شهرداری گنبدکاووس با تاکید بر اینکه می‌توانستیم این رقابت را سه بر صفر پیروز شویم، خاطرنشان کرد: حیف است که یکی از این دو تیم حذف شوند چرا که هر دو جزو سرمایه‌های والیبال کشور هستند.

کوزه‌لی با اشاره به اینکه فرهاد قائمی دچار مصدومیت است و احتمال رسیدن او به بازی سوم خیلی کم است، ادامه داد: بازی‌های ماراتون‌گونه پنج دسته را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم بتوانیم ریکاوری خوبی داشته باشیم تا به لحاظ روحی و روانی هم خوب کار کرده و دیدار سوم را به خوبی پشت سر بگذاریم.

وی این برد را به هواداران گنبدکاووس تقدیم کرد و گفت: هواداران تیم شهرداری گنبدکاووس همیشه یار و یاور تیم بوده‌اند و در هر جای ایران بازی کرده‌ایم تیم را همراهی کرده‌اند که امیدوارم با لطف خدا و همت بازیکنان خوب تیم شرمنده این هواداران نشویم.

به گزارش ایسنا، تیم شهرداری گنبدکاووس در دومین دیدار پلی‌اوت مقابل نیان الکترونیک مشهد با امتیاز سه بر دو به پیروزی رسید تا سومین رقابت میان دو تیم مشخص کننده سقوط کننده به لیگ دسته یک باشد.

گنبدی‌ها توانستند در دست‌های اول و سوم با امتیاز مشابه ۲۵ بر ۱۷ از نماینده مشهد پیشی بگیرند و نیان الکترونیک هم دست دوم و چهارم را با امتیاز ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۲ از آن خود کرد و دست پنجم با امتیاز ۱۵ بر ۱۱ به سود گنبد رقم خورد تا نماینده گلستان با نتیجه ۳ بر ۲ این دیدار را از آن خود کند.

در دور رفت پلی اوت شاگردان حامد صمدی مسابقه را با نتیجه سه بر دو به سود خود تمام کردند و شهرداری گنبد نخستین برد خود مقابل نمایند مشهد در لیگ برتر ۱۴۰۲ را با کسب پیروزی در مسابقه امروز به دست آورد تا دو تیم برای ماندن در لیگ برتر در دیدار سوم به مصاف یکدیگر برود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترکیب منتخب بهترین بازیکنان تاریخ لیگ برتر ایران
  • حیدری: زشت است استقلال ۹۰ دقیقه مقابل هوادار دفاع می‌کند/ صدای هواداران از سبک بازی نکونام درآمده است
  • پیروزی استقلال با روش تکراری برای حفظ صدر/ یک گل بزن و دفاع کن!
  • بیمارستان بارسلونا: ژاوی 6 ستاره‌اش را ندارد
  • حال نامساعد دو جوان قربانی آتش بازی‌های چهارشنبه سوری در مشهد
  • آچار فرانسه خمس سرحال است (عکس)
  • هاشمی نسب: دفاع ما اتوبوسی نیست
  • نقطه قوت استقلال به فریادش رسید/ انتظار از پرسپولیس بیشتر بود
  • بردمان را تقدیم هواداران می کنم/ بعید است «فرهاد قائمی» به بازی بعدی برسد
  • دفاع مجتبی جباری از سرمربی استقلال مقابل فردوسی‌پور