Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم بهرامی ملقب به شیدا ی همدانی شب گذشته در حالی که با کمک یک گروهک وابسته به سرویس‌های خارجی بدنبال خروج از کشور بود در مرز ماکو بازداشت شد.

به گزارش برنا، «قاسم بهرامی» ملقب به شیدا ی همدانی شب گذشته در حالی که با کمک یک گروهک وابسته به سرویس‌های خارجی بدنبال خروج از کشور بود  در مرز ماکو بازداشت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسم بهرامی که دارای چندین سابقه زندان به جرم قاچاق مواد مخدر، شرارت و جعل است اخیرا برای کسب شهرت و پناهندگی به مقدسات توهین می‌کرد.

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زندان جرم جرم زندان قاچاق مواد مخدر برنا قاسم قاسم بهرامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۶۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منافع مردم سادات محمودی اولویت مسئله سد خرسان است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد بهرامی عصر پنجشنبه در آئین یادواره ۸ شهید روستای «رودشتی» سادات محمودی، افزود: در رابطه با احداث سد خرسان ۳ حرف‌های زیادی مطرح است، اما آنچه ما دنبال می‌کنیم، منافع مردم است.

بهرامی با تاکید بر اینکه قطعاً از حقوق و منافع مردم دفاع می‌کنیم، اظهار کرد: باید حقوق مردم در احداث سد خرسان ۳ دیده شود.

بهرامی با اشاره به اینکه برخی پروژه‌ها هویت مردم را بهم می‌ریزد، اظهار کرد: فاصله گرفتن از هویت، فاصله گرفتن از ریشه است و باید در هر طرحی مردم مورد توجه قرار بگیرند.

منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس دوازدهم، تصریح کرد: ما مقابل منافع ملی نیستیم، اما باید منافع مردم در احداث سد خرسان ۳ در اولویت قرار بگیرد

بهرامی با اشاره به مشکلات زیرساختی در منطقه سادات محمودی، عنوان کرد: استان ما قریب به ۹ درصد روان آب‌های کشور را داراست، اما در همین سادات محمودی در همجواری سرشاخه‌های بشار و خرسان، روستاها مشکلات آب شرب پایدار دارند.

بهرامی به بازدید میدانی از روستاهای منطقه سادات محمودی اشاره کرد و عنوان داشت: تأمین آب شرب پایدار، زیرساخت‌های تردد و ارتباطی و اشتغال زایی بر حسب مزیت‌ها نیز پیگیری می‌شود.

بهرامی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای روستای «رودشتی»، عنوان کرد: تبیین دوران دفاع مقدس و دلاوری رزمندگان در جامعه ضروری است.

کد خبر 6088654

دیگر خبرها

  • کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری
  • منافع مردم سادات محمودی اولویت مسئله سد خرسان است
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم
  • فرار بازیگر درجه چندم از کشور + جزئیات | بازیگر جنجالی کجا به سر می برد؟
  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  •  گرگانی ها بدنبال فتح لبنان
  • تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقنامه امنیتی دو کشور
  • تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقتنامه امنیتی دو کشور
  • پنتاگون: مذاکرات بر سر خروج نظامی از نیجر آغاز شد
  • اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور، راهگشای تولید در منطقه آزاد ماکو