Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس اتاق اصناف بابل از تلاش اعضای شورای شهر وشهرداری این شهر برای رفع دغدغه عوارض کسبی بازاریان قدردانی کرد و ابراز امیدواری نمود با مساعی این عزیزان و تعدیل عوارض کسبی سالجاری و سال آینده، دغدغه بازاریان شریف شهربابل مرتفع گردد.            
این مطلب را حاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل درگفتگو با خبرنگارآریا دراستان مازندران اعلام کرد و یادآورشد: با رکود موجود در بازار و شیوع بیماری کرونا دردوسال گذشته و تعطیلی مکرر بازار، بازاریان شریف شهرستان بابل خسارت زیادی  متحمل شدند بیشتراین عزیزان حتی توان تامین  هزینه های جاریشان نداشته و ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  افزایش عوارض کسبی درسالجاری دغدغه جدی بازاریان شریف بوده وهست، این عزیزان بارها با مراجعه به اتاق اصناف ازهیات رئیسه اتاق درخواست داشتند تا نسبت به کاهش عوارض کسبی وارائه تخفیف ویژه به بازاریان ازسوی شورای شهروشهرداری اقدام نمائیم ، هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان بابل بمنظوراجابت خواسته بحق بازاریان شریف، درجلسه ای که با حضور رئیس و5 عضو شورای شهروشهردار محترم دراتاق اصناف داشتند دغدغه بازاریان شریف راخدمت این عزیزان ارائه کردند خوشبختانه اعضای محترم شورا وشهردارمحترم بابل موافقت کردند تیمی متشکل ازکارشناسان شورای شهر– شهرداری و اتاق اصناف بابل آیتم های دفترچه عوارض کسبی سال 1401 را به دقت بررسی و جهت اجابت خواسته بحق بازاریان شریف برای تصویب به شورای شهرارائه نمایند.   
وی افزود: بعد ازاین جلسه مهم، تیم کارشناسی اتاق اصناف و شورای شهروشهرداری بابل با برگزاری  4 جلسه تخصصی، آیتم های عوارض کسبی را به دقت مورد تجزیه وتحلیل قراردادند. درآخرین جلسه کارشناسی،  نقطه نظرات تیم کارشناسی اتاق اصناف درخصوص تعدیل عوارض کسبی به تیم کارشناسی شورای شهر وشهرداری ارائه شده است تا در صحن شورا مطرح و رای گیری شود.      
رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل درادامه چنین گفت: بنده وظیفه خود می دانم به نمایندگی از سوی هیات رئیسه اتاق اصناف و بازاریان شریف ازمساعی خوب اعضای محترم شورای شهروشهردار بابل وزحمات تیم کارشناسی صمیمانه تشکر نمایم. امیدوارم با تصویب  نقطه نظرات کارشناسان درخصوص تعدیل دفترچه عوارض کسبی سال 1401 در شورای شهربابل ، خواسته بحق بازاریان شریف تامین گردد.  
لعلی درخواست تخفیف ویژه برای عوارض کسبی سالجاری را از دیگراقدامات  تیم کارشناسی اعلام کرد وچنین گفت: درچهارمین جلسه تیم کارشناسی، کارشناسان اتاق اصناف ازتیم کارشناسی شورای شهروشهرداری بابل درخواست کردند ترتیبی اتخاذ شود تا بازاریان شریف شهر بابل در پرداخت عوارض کسبی سالجاری هم از تخفیف ویژه برخوردار شوند خوشبختانه دراین جسله کارشناسان شورای شهر وشهرداری بابل موافقت کردند با تبیین راهکاری مناسب و تعیین میزان تخفیف ویژه عوارض کسبی سالجاری،موارد درخواستی  تیم کارشناسای اتاق اصناف را برای تصویب به شورا ارائه نمایند. امیدواریم اعضای محترم شورای شهر بابل که تاکنون نهایت همکاری را با بازاریان این شهرداشتند با تصویب این خواسته، به یاری بازاریان شریف شتافته تا دغدغه عوارض کسبی سالجاری این عزیزان هم مرتفع گردد.           
رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل درپایان ضمن تشکرازهمکاری خوب اعضای شورای شهروشهردارمحترم بابل با بازار این شهر، خطاب به این عزیزان  چنین گفت: بازارهمیشه یار و یاور شورای شهروشهرداری بوده وخواهد بود تا طرح های توسعه شهری شورای شهر و شهرداری به خوبی اجرا وبه منصه ظهوربرسند امیدواریم اعضای محترم شورای شهر  با تصویب نقطه نظرات تیم کارشناسی اتاق اصناف شهرستان بابل درخصوص دفترچه عوارض کسبی سال 1401 ، دغدغه هیات رئیسه اتاق اصناف و بازاریان شریف شهر بابل را مرتفع نمایند.     

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تشکر رئیس اتاق اصناف بابل ازتلاش و مساعی اعضای شورای اتاق اصناف شهرستان بابل رئیس اتاق اصناف تیم کارشناسی اعضای محترم شورای شهر رئیسه اتاق تخفیف ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۶۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها مخالفت کرد

اتاق بازرگانی تهران در بیانیه‌ای در مورد افزودن روز پنجشنبه (به جای شنبه) به تعطیلات پایان هفته عنوان کرد که تصمیمی گرفته شده که نشانه عدم باور قلبی و ذهنی به بخش خصوصی است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در بخشی از بیانیه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران آمده است:

اسباب نگرانی است که نمایندگان مردم در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، در تازه‌ترین تصمیم خود با بی‌توجهی به پیشنهاد منطقی، کارشناسانه و مبتنی بر منافع ملی که توسط فعالان اقتصادی و صاحبان کسب‌وکار در مورد تعیین روز شنبه به عنوان دومین روز تعطیلات پایان هفته ارائه شده بود، در اصلاح لایحه ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری با کاهش ساعات کاری هفته از 44 به 40 ساعت، روزهای کاری را نیز شنبه تا چهارشنبه و تعطیلات دو روزه پایان هفته را روزهای پنجشنبه و جمعه تعیین کردند.
 
تصمیم اخیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در صورت تایید نهایی و تبدیل به قانون جاری کشور، قطع ارتباط اقتصاد کشور با بازارهای بین‌المللی را به چهار روز در هفته افزایش می‌دهد و روشن است که در شرایط تحریم و محدودیت‌های خارجی و تنگناهای داخلی، ضمن تحمیل زیان مضاعفی بر اقتصاد کشور خصوصاً در شرایط دشوار کنونی، نقض اکید منویات مقام معظم رهبری در دستیافت به اهداف شعار سال خواهد بود.
 
در ادامه این بیانیه آمده است: از موضوع تعطیلی ایام پایان هفته، نمودی از تجمع و یکدستی خواسته‌های فعالان اقتصادی و سایر شقوق اجتماعی کشور است که در همراهی با یکدیگر و با انتشار سیلی از بیانیه، اطلاعیه، مصاحبه و اظهارنظرات، تلاش می‌کنند تا از خواسته و آرزوی سربازان خط مقدم اقتصادی کشور که مجدداً نادیده انگاشته شده را به جهت پیشینه‌سازی منافع ملی محقق کنند.
 
امیدواریم نظر نهایی سیاستگذاران و قانونگذاران در مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام، عدم تایید این تصمیم و استماع نظرات کارشناسی فعالان اقتصادی و بخش خصوصی با هدف بیشینه‌سازی منافع ملی و به کار بستن آن باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرایند استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی در سیستان‌ و بلوچستان آغاز شد
  • برگزاری انتخابات اتاق اصناف کشاورزی در خاتم
  • ساخت کارخانه زباله‌سوز ساری مهم‌ترین دغدغه برای رفع معضل زباله است
  • تصویب لایحه تخفیف عوارض ۳۲ درصدی شهرداری به شهروندان شیرازی
  • مخالفت کامل اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها
  • چرا اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها مخالف است؟
  • اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها مخالفت کرد
  • اتاق بازرگانی تجدید نظر درباره تعطیلی روز پنجشنبه را خواستار شد
  • احتمال کاهش اینتاکدهای مالیاتی تا خرداد
  • اولتیماتوم دولت برای اجرای قانون تسهیل صدور مجوز‌ها