Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- مسعود خشایی ظهر یکشنبه در آئین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت آبفای استان همدان گفت: این شرکت با تحت پوشش قرار دادن ۱/۷ میلیون نفر از جمعیت استان، ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۷۶ درصد جمعیت روستایی استان را زیرپوشش خدمات آبرسانی دارد.

او گفت:ساخت ۱۱۰۰ باب مخزن، حفر ۱۲۰۰ حلقه چاه در حوزه شهری، ایجاد ۱۵۰۰ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب و ایجاد بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر شبکه توزیع آب در روستا‌ها از جمله خدمات ارائه شده از سوی شرکت آب و فاضلاب استان همدان در طول سال‌های اخیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: از مجموع ۱۰۶۹ روستای استان در حال حاضر ۸۰۳ روستا زیر پوشش شرکت آب و فاضلاب قرار دارند و ۱۶۰ روستای دیگر نیز با تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به زودی وارد مدار بهره برداری از آب خواهند شد.

 تأمین آب در شرایط موجود را بزرگترین چالش شرکت آب وفاضلاب است و در برخی مناطق همدان به علت کاهش آب سد اکباتان آب در ساعاتی از شب قطع می شود.

در ادامه این مراسم، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۵ درصد اعتبارات در استان‌ها و ۸۵ درصد آن در مرکز است و مدیران به منظور جذب اینگونه اعتبارات باید تلاش کنند.

حجت الاسلام احمدحسین فلاحی گفت:چنانچه کار کارشناسی صورت گیرد خیلی از هزینه‌ها حذف خواهد شد و دغدغه ما باید حل مشکلات مردم باشد و مردم طعم خدمات نظام جمهوری اسلامی را چشیده تند و نباید کم کاری‌ها موجب بدبینی مردم به این نظام شود.

و امیدواریم با عنایت خداوند و همراهی نمایندگان استان ضمن تعیین تکلیف پروژه تالوار مشکلات تنش آبی را در تابستان پیش رو به حداقل برسانیم.

مدیرعامل پیشین شرکت آب و فاضلاب استان همدان، نیز در این مراسم گفت:همه ما به عنوان یک تیم در این مجموعه فعالیت نمودیم وپیش بینی می‌شد با وجود تنش آبی بیش از ۶۰ روستای استان با مشکلات عدیده مواجه شوند که با تلاش همکاران من با کمترین میزان تنش رو به رو بودیم.

سید هادی حسینی بیدار گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده و انتقال ۲۰۰ لیتر آب  در ثانیه از چاه‌ها، برداشت از سد را به یک سوم رساندیم و  همه سامانه‌های کلر زنی روستایی استان نوین و به روز شدند.

در پایان این مراسم  فرهاد بختیاری فر به عنوان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان معرفی و از خدمات هادی حسینی بیدار مدیر عامل سابق نیز تجلیل شد.

در این مراسم همچنین مهندس حسینی بیدار به عنوان مشاور مدیر عامل شرکت مهندسی کشور معرفی شد.

منبع مهر

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و فاضلاب تامین اعتبار شرکت آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۶۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان

روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان همدان اعلام کرد: به دلیل انجام تعمیرات در خطوط اصلی شبکه توزیع آب همدان، امروز سه‌شنبه از ساعت هشت صبح الی ۱۴ قسمت‌هایی از مناطق شهر همدان قطع می‌شود.

براساس این اطلاعیه، خیابان هنرستان، محوطه نستوه، شکریه، کمال آباد، سعیدیه، مهدیه، سلمان، زمانی و پشت بیمارستان بوعلی با قطعی احتمالی و یا افت فشار آب روبرو خواهند بود.

دفتر روابط‌عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان همدان از شهروندان خواست با رعایت الگوی مصرف و قطع مصارف غیر ضروری، یاری رسان این شرکت در توزیع آب شرب باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • آبرسانی روستاهای لرستان با اختصاص اعتبار ۴۰۰میلیاردتومان طی امسال
  • ۱۰ رشته انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام شناسایی و جمع‌آوری شد
  • جمع‌آوری ۱۰ فقره انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام
  • قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان
  • پیگیری تبدیل وضعیت نیرو‌های ایثارگر در شرکت آبفای استان یزد
  • ارسال تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد
  • تخصیص اعتبار از محل قرارگاه شهید آوینی برای تقویت انجمن های هنری
  • تحقق ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در آب و فاضلاب خراسان رضوی
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد