Web Analytics Made Easy - Statcounter

 محمد فاتح قاضی زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به بارش برف و پیش بینی هواشناسی مبنی بر برودت هوا، یخبندان و لغزندگی معابر، با هماهنگی های به عمل آمده مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سقز و آموزش و پرورش منطقه زیویه و موافقت فرمانداری ویژه شهرستان، کلیه مدارس سه مقطع تحصیلی شهر و روستا و مراکز پیش دبستانی شهرستان سقز و منطقه زیویه، فردا دوشنبه ۲۷ دی‌ماه ۱۴۰۰ در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اضافه کرد: لازم به ذکر است که مدارسی که امتحانات نهایی دارند، تعطیل نیستند و این امتحانات مطابق برنامه برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: بدیهی است آموزش دانش آموزان در بستر شبکه آموزشی دانش آموزان «شاد» تداوم خواهد داشت و آموزش و تدریس متوقف نمی شود.

بعد از ظهر روز یکشنبه بارش شدید برف منطقه سقز را فرا گرفته و همچنان ادامه دارد.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

برچسب‌ها تعطیلی مدارس کردستان بارش برف سقز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تعطیلی مدارس کردستان بارش برف تعطیلی مدارس کردستان بارش برف سقز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۶۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس جنوب کرمان به غیر از کهنوج تعطیل اعلام شد

ایسنا/کرمان فرماندار جیرفت از تعطیلی همه مقاطع تحصیلی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری در جنوب کرمان به دلیل بارندگی‌های احتمالی که با جاری شدن سیل همراه خواهند بود خبر داد.

احمد بلندنظر در گفت و گو با ایسنا با اشاره به هشدارهای هواشناسی مبنی بر بارندگی‌های دو روز آینده که جنوب کرمان بیشتر از سایر مناطق تحت تاثیر این  سامانه بارشی قرار دارد، اظهار کرد: براساس پیش بینی سازمان هواشناسی و هشدارهای مدیریت بحران، سامانه بارشی در روزهای ۲۸ و ۲۹ فروردین در جنوب کرمان و شهرستان جیرفت فعال خواهد شد.

وی از تعطیلی همه مقاطع تحصیلی در سطح شهرستان جیرفت و بخش‌های تابعه خبر داد و افزود: با توجه به احتمال جاری شدن سیل، آبگرفتگی معابر، ایجاد اختلال در تردد عمومی و جلوگیری از خطرات احتمالی، همه مدارس تعطیل خواهند  بود. 

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان جیرفت همچنین به عشایر و روستاییان نسبت به عدم تردد در مسیر سیلاب‌ها و مسیل‌ها هشدار داد و گفت: عشایر از اتراق و تردد در مسیر رودخانه‌ها خودداری نمایند و همچنین روستاییان در روزهایی که هشدار قرمز صادر شده، با احتیاط تردد کنند.

وی از آمادگی ستاد مدیریت بحران و همه دستگاه‌های امداد رسان خبر داد و افزود: مرخصی همه کارمندان طی دو روز آینده لغو شده است.

مدارس قلعه گنج هم تعطیل اعلام شدند

رئیس آموزش و پرورش شهرستان قلعه گنج نیز در گفت و گو با ایسنا از تعطیلی همه مدارس در سطح این شهرستان خبر داد و افزود: با توجه به تجربیات سال‌های گذشته و اعلام ستاد بحران شهرستان همه مدارس در روزهای سه شنبه و چهارشنبه پیش رو تعطیل هستند. 

سیداسماعیل آفاق حسینی همچنین احتمال آبگرفتگی معابر را به خاطر اعلام شدت بارش‌ها از دیگر دلایل تعطیلی مدارس عنوان کرد. 

به گزارش ایسنا، براساس اخبار دریافتی، به علت ورود سامانه بارشی سیل آسا که جنوب کرمان نیز تحت تاثیر پیامدهای آن قرار دارد، همه مدارس در شهرستان‌های جنوب کرمان به غیر از شهرستان کهنوج در روزهای ۲۸ و ۲۹ فروردین ماه تعطیل اعلام شده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان مرکزی کلید خورد
  • کشته‌های سیل عمان به ۱۷ نفر رسید | مدارس تعطیل و کارمندان دور کار شدند
  • هشدار قرمز هواشناسی مدارس نرماشیر را تعطیل کرد
  • باران شدید، مدارس ۹ شهرستان فارس را غیرحضوری کرد
  • تمام مدارس این استان سه‌شنبه (۲۸ فروردین) تعطیل شد؛ چرا؟
  • مدارس هرمزگان فردا غیرحضوری شد
  • مدارس هرمزگان روز سه شنبه ۲۸ فروردین غیرحضوری شد
  • مدارس جنوب کرمان به غیر از کهنوج تعطیل اعلام شد
  • تعطیلی مدارس جیرفت و قلعه گنج به دلیل هشدار قرمز هواشناسی
  • فردا مدارس تعطیل می‌شوند؟