Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی شامگاه یکشنبه در نشست خبری پیش از مصاف با ذوب آهن در یک هشتم نهایی جام حذفی یادواره شهدای خرمشهر اظهار داشت: خاطرات خیلی خوبی با هواداران ذوب آهن دارم و خیلی خوشحالم دوباره به این شهر آمدم.

وی در خصوص رقابت با ذوب آهن در جام حذفی افزود: در جام حذفی در ۹۰ دقیقه باید خیلی خوب باشیم و نباید اشتباهات تأثیرگذار داشته باشیم، کار در ۹۰ دقیقه سخت خواهد بود و باید شرایط خوبی در آن داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شرایط تیم مقابل ادامه داد: ذوب آهن یک تیم دونده و خوب است و تاکتیک‌های خوبی در حمله و دفاع دارد و فکر می‌کنیم بازی خوبی باشد، البته وضعیت چمن نیز مهم است، با توجه به آنچه در تصاویر تلویزیونی دیدم چمن وضعیت خوبی ندارد و امیدواریم این شرایط فردا بهتر شده باشد.

وی اضافه کرد: ذوب آهن با انگیزه‌های متفاوتی رو به روی ما حاضر خواهد شد، آنها شرایط ویژه‌ای برای این بازی دارند و مطمئناً تمام تلاش خود را خواهند کرد.

گل محمدی در خصوص آمادگی پرسپولیس در صورت رفتن بازی به وقت‌های اضافه و پنالتی‌ها تصریح کرد: قطعاً در جام حذفی این اتفاقات وجود دارد، ما تمرینات پنالتی‌ها را انجام دادیم اما به دلیل فشردگی بازیکنان شرایط بدنی سختی دارند.

وی با بیان اینکه بازی فردا می‌تواند یک بازی تاکتیکی باشد، ابراز داشت: برای بازی فردا پنج شش مصدوم داریم، تعداد مصدومان آنقدر زیاد است ذهنم یاری نمی‌کند و وضعیت بازیکنان تاجیک نیز مشخص نیست البته در خصوص بازیکنان تاجیک منتظر پاسخ استعلام سازمان لیگ هستیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص تقابل با مهدی تارتار گفت: شناخت کافی از مهدی دارم، او مربی زحمت کش و دارای ایده است و در هر تیم تأثیرگذار بوده و با توجه به تغییرات این فصل ذوب آهن برای تغییر شرایط نیاز به زمان دارد.

کد خبر 5401342

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس جام حذفی جام حذفی فوتبال کشور یحیی گل محمدی بوشهر بارش برف ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه آمار کرونا بارش باران سیلاب ایلام برف و کولاک گرگان شیوع کرونا عکس استانها جام حذفی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۶۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

به گزارش "ورزش سه"، وحید شمسایی بعد از پیروزی 6 بر یک تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: قبل از هر چیز به مردم و بازیکنانم تبریک می‌‌گویم. ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، دست پیدا کردیم.

او با انتقاد از کف‌پوش سالن بانکوک آرنا عنوان کرد: ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و دیروز بعد از پیگیری زیاد، موفق شدیم یک جلسه تمرین اینجا داشته باشیم؛ توپ و کفش بازیکن روی این زمین‌گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کف‌پوش با کف‌پوش استادیوم ایندور خیلی متفاوت است.

سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: ما در نیمه اول با توحه به شرایط هدفمان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند و خوشحالم که بهترین نحو ممکن ماموریت‌شان را انجام دادند.

شمسایی در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند، اظهار کرد: من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست؛ چیزی که من را تحت تاثیر قرار داد، رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به ویژه افغانستان و تاجیکستان بود.

او تاکید کرد: من به‌عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام و می‌بینم هر سال تیم‌ها پیشرفت خوبی از خودشان نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها دارد به هم نزدیک می‌شود.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت هواشناسی؛ منتظر تندر و آذرخش در تهران باشید
  • شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند
  • مورایس: در رختکن به بازیکنان بطری جادو دادم
  • یک بطری جادو داشتیم ، بین دو نیمه تقسیم کردیم و بازی را بردیم!
  • مورایس: بین ۲ نیمه یک بطری جادو میان بازیکنان تقسیم کردیم!