Web Analytics Made Easy - Statcounter

 وی روز یکشنبه در دیدار سردار اسکندر مومنی دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر در قم، افزود: مبارزه با مواد مخدر با توجه به موقعیت خاص ایران در مسیر ترانزیت مواد مخدر و آثار سوء مصرف آن برای فرد، خانواده و جامعه از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی در ادامه به آثار مخرب مواد مخدر بر خانواده و جامعه اشاره نمود و اضافه کرد: دین مبین اسلام به سلامت فرد و جامعه بسیار اهمیت داده و همواره بر امنیت جامعه، برقراری عدالت و رفاه و معیشت مردم بسیار تاکید نموده است، از این رو پیامبر اسلام (ص) تصریح کردند آن‌که صبح کند و دغدغه مسلمانان را نداشته باشد، مسلمان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله نوری همدانی با تاکید بر اهمیت پیشگیری و کار فرهنگی در مبارزه با مواد مخدر بیان کرد: دین مبین اسلام نجات یک فرد را نجات یک جامعه توصیف کرده اگر کسی گرفتار مواد مخدر شود یک خانواده و جامعه را درگیر و گرفتار می‌کند و در مقابل نجات یک معتاد نه تنها نجات فرد و خانواده که نجات یک جامعه محسوب می‌شود از این رو باید از تمام ظرفیت های فرهنگی و اطلاع رسانی و همچنین نهادهای مردمی و خیرین، زمینه ریشه کن شدن این معضل اجتماعی را فراهم کند.

وی همچنین با اشاره به تلاش استکبار در گسترش فساد و ابتذال در میان مسلمانان بویژه نسل جوان اظهار داشت: استکبار همواره تلاش می کند تا مسلمانان دچار فقر فرهنگی و عقب ماندگی باشند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند امروز اوضاع مسلمانان در عراق، افغانستان، سوریه، بحرین و یمن دلیل محکمی بر دشمنی آنان است. باید همواره آگاه بود و فتنه انگیزی ها دشمنان را به مردم اطلاع داد.

برچسب‌ها قم مواد مخدر ستاد مبارزه با مواد مخدر امحا مواد مخدر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم مواد مخدر ستاد مبارزه با مواد مخدر قم مواد مخدر ستاد مبارزه با مواد مخدر امحا مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۷۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب

(تصاویر) نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب

دیگر خبرها

  • هدف گذاری اصلی ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی پیشگیری باشد
  • تعداد مراکز ترک اعتیاد در خراسان شمالی به ۱۲۷ مرکز می‌رسد
  • هدف گذاری ستاد مبارزه با مواد مخدر باید پیشگیری باشد
  • (تصاویر) نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب
  • کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران
  • لزوم افزایش آگاهی‌های اجتماعی در مبارزه با مواد مخدر
  • آیت‌الله العظمی نوری همدانی: پاسخ کوبنده سربازان اسلام و گروه‌های مقاومت بسیار به جا و مورد حمایت است‌
  • پاسخ کوبنده سربازان اسلام به رژیم صهیونیستی بجا و مورد حمایت است‌
  • حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به تجاوزات رژیم صهیونیستی
  • پیام آیت الله نوری همدانی در حمایت از پاسخ کوبنده به رژیم صهیونیستی