Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@21:09:56 GMT

فقط مسی و مولر از ستاره لیورپول بالاتر هستند(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۷۴۲۲

ترنت الکساندر آرنولد پاس گل لیورپول مقابل برنتفورد را به ثمر رساند.

به گزارش "ورزش سه"، از زمانی که یورگن کلوپ هدایت لیورپول را برعهده گرفته یکی از مهمترین نقاط قوت آن ها که به نوعی برای حریفان این تیم یک کابوس بوده، مدافعان کناری قرمزها بوده‌اند؛ ترنت الکساندر آرنولد و اندی رابرتسون که در فصول اخیر نمایش‌های درخشانی را از خود ارائه داده اند و یکی از مهمترین دلایل موفقیت لیورپول بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این بین الکساندر آرنولد طی دو، سه فصل اخیر خود را در قامت یکی از بهترین مدافعان راست دنیا به اثبات رسانده و نشان داده که از چه قابلیت فوق العاده‌ای در ارسال پاس گل برخوردار است؛ کاری که او در دیدار امروز لیورپول برابر برنتفرد یک بار دیگر موفق به انجام آن شد.

 

الکساندر آرنولد درحالی امروز برای روبرتو فیرمینو یک پاس گل ارسال کرد که حالا یک نکته آماری جالب در رابطه با او مطرح است. در واقع از آغاز فصل 19-2018، تنها توماس مولر (64) و لیونل مسی (47) بیشتر از ترنت الکساندر آرنولد، مدافع راست لیورپول(42) در پنج لیگ بزرگ اروپا پاس گل داده اند.

 

 

 

 

 

 

نکته جالب توجه دیگر این که گل دوم لیورپول مقابل برنتفورد که توسط اکسلد چمبرلین به ثمر رسید نیز روی پاس گل دیگر مدافع کناری قرمزها یعنی اندی رابرتسون حاصل شد.

لیورپول الکساندر آرنولد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول الکساندر آرنولد الکساندر آرنولد پاس گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۷۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ پرسپولیس در جدیدترین رده بندی سایت footballalphabet «بهترین تیم باشگاهی ایران» شد و در رده هفتم فوتبال آسیا ایستاد.پرسپولیس در این فصل از لیگ برتر کشورمان با ارزش ۱۴.۴۸ میلیون یورو با فاصله یک میلیون یورویی از استقلال گران ترین تیم ایران است.

بیشتر بخوانید: پیشکسوت استقلال: با این روند صدر جدول را از دست می‌دهیم

استقلال و پرسپولیس در این فصل لیگ برتر فوتبال ایران رقابت نزدیکی را دارند و اکنون با گذشت ۲۴ هفته از لیگ آبی پوشان با ۵۳ امتیاز صدرنشین هستند و سرخ پوشان هم با امتیاز کمتر یعنی ۵۲ امتیاز در رده دوم قرار دارند.

این رسانه آماری گزارش می دهد که پرسپولیس نسبت به رده بندی سابق یک پله سقوط داشته و در رده ۸۲ جهان ایستاده است. در مقابل استقلال با ۲ پله صعود در رده ۱۶۱ دنیا قرار دارد.بر اساس گزارش footballalphabet، پرسپولیس در رده فوتبال آسیا ۹ پله بالاتر از استقلال ایستاده و در رده بندی جهانی هم فاصله سرخ ها از آبی پوشان ۷۹ پله است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228073 برچسب‌ها پرسپولیس تهران استقلال تهران

دیگر خبرها

  • ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید
  • آمار عجیب ترنت الکساندر آرنولد؛ مشارکت سه رقمی در گل‌های لیورپول به عنوان مدافع
  • فولام ۱-۳ لیورپول/ امید شاگردان کلوپ زنده ماند
  • گل تماشایی ترنت الکساندر آرنولد به فولام از روی ضربه آزاد (فولام 0-1 لیورپول)
  • ادعا در اسپانیا؛ لوئیز دیاز عاشق بازی در بارسلونا
  • طعنه ستاره لیورپول به آرسنال: زیادی ذوق کردید!
  • انتقاد عجیب توخل از مولر: او دیگر چه باید بکند!