Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@08:56:40 GMT

قدوس چشم‌انتظار لیورپول ماند(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۷۴۷۸

ملی‌پوش ایرانی برنتفورد فرصت بازی مقابل لیورپول را به دست نیاورد.

به گزارش "ورزش سه"، سامان قدوس پس از اینکه هشت روز قبل در مسابقه مرحله سوم جام حذفی فوتبال انگلیس مقابل پورت واله حضور ثابت و موثر در زمین داشت، در دیدار اخیرشان برابر ساوتهمپتون در لیگ برتر به‌طور کامل نیمکت‌نشین بود که امشب هم این اتفاق برای او ادامه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ستاره ایرانی برنتفورد که در این فصل ۱۱ بازی در لیگ جزیره انجام داده و یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده، در حالی امشب مقابل لیورپول نیمکت‌نشین بود که انتظار می‌رفت تیمش با وجود عقب افتادن در ورزشگاه آنفیلد از او استفاده کند ولی این اتفاق رخ نداد.

 

 

 

 

تیم فوتبال برنتفورد در شرایطی مسابقه خارج از خانه امشب مقابل لیورپول را با نتیجه ۳ بر صفر واگذار کرد که دو تعویض این تیم پس از دریافت گل اول و دیگر تعویض آنها بعد از سومین گل اتفاق افتاد که در این بین نام سامان قدوس دیده نمی‌شد تا او همانند دور رفت فرصت بازی مقابل لیورپول را به دست نیاورد و تا پایان نیمکت‌نشین باشد.

 

قدوس که آخرین بازی خود در لیگ برتر انگلیس را در هفته دوازدهم مقابل نیوکسل انجام داده و پس از آن در پنج مسابقه این رقابت‌ها حضور تعویضی داشته، برای دومین دیدار پیاپی مقابل لیورپول فرصت حضور در زمین را به دست نیاورد تا به نوعی از ترکیب و بازی‌های برنتفورد فاصله گرفته باشد.

سامان قدوس برنتفورد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سامان قدوس برنتفورد مقابل لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۷۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس قهرمانی لیگ برتر از نگاه ابررایانه اُپتا

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌ برای قهرمانی در لیگ برتر جذاب‌تر می‌شود. لیورپول بعدازظهر یکشنبه میزبان برایتون است و می‌داند که یک امتیاز آن‌ها را برای چند ساعت در صدر جدول لیگ برتر قرار می‌دهد. قرار است منچسترسیتی و آرسنال هم در دیگر بازی مهم این روز به مصاف هم بروند.

با نگاهی به بازی بزرگ یکشنبه، آمار ابرکامپیوتر اُپتا نشان می‌دهد که چگونه شانس قهرمانی این 3 تیم در لیگ برتر بر اساس نتایج مربوطه در آنفیلد و ورزشگاه اتحاد می‌تواند تغییر کند.

اگر لیورپول برایتون را شکست دهد

ابرکامپیوتر انتظار دارد لیورپول در روز یکشنبه مقابل برایتون هر 3 امتیاز را به دست آورد. به هر حال، تیم یورگن کلوپ اکنون در 26 بازی لیگ برتر در آنفیلد شکست نخورده و در 20 بازی که میزبان بوده به برد دست پیدا کرده است.

بر اساس فرم چند ماه اخیر، برایتون بعید است هر 3 امتیاز را در بازی خارج از خانه کسب کند. برد 1-0 آن‌ها مقابل ناتینگهام فارست کمی تغییرات مثبت را نشان می‌داد، اما تیم روبرتو دی‌زربی از سپتامبر تاکنون در 2 بازی متوالی لیگ برتر پیروز نشده است. همچنین برایتون در 3 بازی اخیر خارج از خانه خود در آنفیلد در لیگ برتر شکست نخورده و همچنین لیورپول تنها یکی از 7 بازی اخیر خود در لیگ مقابل این تیم را با برد پشت سر گذاشته است.

برایتون فصل گذشته در رقابت قهرمانی لیگ برتر حرفی برای گفتن داشت، چون آن‌ها در ماه می 3-0 آرسنال را در ورزشگاه امارات شکست دادند و از شانس این تیم را کم کردند. اگر لیورپول در آنفیلد پیروز شود، شکست آرسنال مقابل منچسترسیتی عواقب بدی برای چالش قهرمانی توپچی‌ها خواهد داشت.

اگر این مجموعه نتایج حاصل شود، ابررایانه اپتا به آرسنال فقط 9 درصد شانس قهرمانی در لیگ برتر را می‌دهد، در حالی که تیم میکل آرتتا 3 امتیاز از لیورپول و 2 امتیاز با سیتی فاصله دارد. پیروزی لیورپول و به دنبال آن تساوی آرسنال و منچسترسیتی، رقابت قهرمانی را به نفع لیورپول رقم خواهد زد و از سیتی به عنوان مدعی پیشی خواهد گرفت. برد لیورپول همراه با پیروزی آرسنال شانس قهرمانی سیتی را به 20 درصد می‌رساند.

اگر لیورپول با برایتون به مساوی برسد

از آنجایی که دو دیدار از سه دیدار آخر لیگ بین لیورپول و برایتون در آنفیلد با تساوی به پایان رسید این احتمال وجود دارد که تاریخ دوباره یکشنبه تکرار شود. تساوی لیورپول همراه با پیروزی منچسترسیتی مقابل آرسنال در ورزشگاه اتحاد، سیتی را با یک امتیاز بیشتر به صدر جدول می‌برد. شانس پیش بینی شده قهرمانی آن‌ها با این نتیجه تا 65 درصد افزایش می‌یابد. تساوی در هر دو بازی بیشترین سود را برای آرسنال خواهد داشت، زیرا شانس آن‌ها از 21 درصد برای قهرمانی به 25 درصد می‌رسد.

آرسنال در این فصل در هیچ کدام از پیش بینی‌های ابرکامپیوتر به عنوان شانس اصلی قهرمانی انتخاب نشده است. با این حال، پیروزی‌ آن‌ها در اتحاد پس از تساوی لیورپول مقابل برایتون باعث می‌شود که شانس قهرمانی‌شان به 45 درصد برسد.

اگر لیورپول به برایتون ببازد

شکست برای لیورپول و آرسنال باعث می‌شود منچسترسیتی با 2 امتیاز اختلاف نسبت به هر دو تیم در صدر جدول لیگ برتر بایستد. به این ترتیب شانس پیش بینی شده آنها برای قهرمانی از 44 درصد به 70 درصد افزایش می‌یابد.

سیتی با کسب 12 پیروزی از 13 بازی اخیر خود در لیگ برتر مقابل آرسنال، مطمئن است که هر 3 امتیاز را مقابل توپچی‌ها به دست خواهد آورد. سیتی در 38 بازی قبلی خانگی خود در همه رقابت‌ها (33 برد پ 5 تساوی) از زمان باخت 2-1 مقابل برنتفورد در نوامبر 2022، شکست نخورده است. این دومین دوره طولانی بدون شکست آن‌ها در خانه در بازی‌های خانگی است.

آرسنال در 8 بازی اخیر خود در لیگ برتر پیروز شده، 33 گل به ثمر رسانده و فقط 4 گل دریافت کرده است، بنابراین احتمال برد آن‌ها همچنان وجود دارد. اگر آن‌ها یکشنبه برنده شوند، این اولین برد رفت و برگشت آن‌ها در لیگ مقابل منچسترسیتی از فصل 08-2007 است. شکست لیورپول مقابل برایتون همراه با برد آرسنال، باعث می‌شود که شانس قهرمانی تیم آرتتا از نگاه ابررایانه تا 49 درصد افزایش پیدا کند.

دیگر خبرها

  • شانس قهرمانی لیگ برتر از نگاه ابررایانه اُپتا
  • خطر از بیخ گوش لیورپول گذشت؛ مصدومیت اندی رابرتسون جدی نیست
  • خبر خوش به لیورپولی‌ها: این مصدومیت جدی نیست!‏
  • ذخیره لیگ برتری، محور اصلی تیم ملی
  • کوین دی بروین به دیدار با آرسنال می‌رسد؛ احتمال غیبت دو ستاره گواردیولا
  • قلعه‌نویی از بازیکن محبوب دل نمی‌کند (عکس)
  • چرا مدافع جوان تیم ملی نیمکت نشین شد؟
  • اعلام ترکیب تیم ملی فوتبال برابر ترکمنستان / بیرانوند نیمکت‌نشین شد
  • ترکیب ایران مقابل ترکمنستان؛ بیرانوند نیمکت‌نشین شد
  • ترکیب تیم ملی ایران برابر ترکمنستان | بیرانوند نیمکت نشین و جانشین سردار مشخص شد