Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - فلاح زاده مدیر مخابرات خوزستان میگوید: به دلیل تخریب و سرقت تجهیزات و کابل مرکزی زیر زمینی در مرکز تلفن مدرس اهواز، اختلال و قطعی در شبکه تلفن ثابت برخی مشترکان در محدوده منطقه کیانپارس اهواز رخ داده است.

 به گفته او تیم‌های عملیاتی و کارشناسان فنی مخابرات اهواز در مرکز مدرس در حال تلاش به منظور رفع اختلال و خرابی از شبکه تلفن و وارد مدار شدن مجدد تلفن‌های ثابت مشترکان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی چند روز اخیر تخریب و سرقت‌های مکرر و پی در پی منصوبات مخابراتی و تجهیزات و کابل‌های زیر زمینی سبب ایجاد اختلال در شبکه ارتباطی خوزستانی‌ها شده است.

مخابرات منطقه خوزستان علی رغم شرایط خاص در تأمین این تجهیزات فنی، با این وجود با تلاش تیم‌های عملیاتی و فنی اقدام به رفع خرابی و اختلال از شبکه تلفن ثابت مشترکان کرده است.

مخابرات خوزستان از شهروندان خواسته با مشاهده هرگونه تخریب و سرقت مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند تا اینکونه شاهد اختلال و قطعی ارتباط شهروندان نباشیم.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مخابرات خوزستان قطعی اینترنت شبکه تلفن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۷۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار قرمز صادر شد | بارش‌ سیل‌آسا و طوفان در ۵ استان | از دریا در این استان دور بمانید

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور درخصوص تشدید فعالیت سامانه بارشی همراه با بارش شدید باران، رعد و برق، وزش باد شدید، گرد و خاک و تگرگ هشدار قرمز صادر کرد.

بر اساس این هشدار، سه‌شنبه ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ هرمزگان، جنوب فارس، جنوب غرب و غرب سیستان و بلوچستان، نیمه جنوبی کرمان و بوشهر و چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان دچار مخاطره جوی خواهند شد.

بارش برف و باران و تگرگ از جنوب تا شمال کشور | شدت بارش‌ها در این استان‌هاست

بر اثر این مخاطره جوی بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، رعد و برق و تگرگ، آبگرفتگی معابر به صورت گسترده، سرریز سدها، انسداد راه‌ها و احتمال تخریب پل، اختلال جدی در سفرهای بین شهری و داخل شهر، خسارت دیدن محصولات باغی و زراعی، خسارت دیدن برخی زیرساخت‌ها مانند خطوط انتقال برق و غیره، تخریب تاسیسات و سازه‌های واقع شده در حریم و بستر رودخانه، تخریب سازه‌های موقت و سبک در اثر وزش باد شدید و اختلال در سفرهای هوایی و دریایی پیش‌بینی شده است.

سازمان مذکور موارد زیر را توصیه کرد:

عدم توقف و تردد در بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، بازگشایی کانال‌ها و آبروهای درون و برون‌ شهری، آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی و امدادرسان، بازگشایی دهانه پل‌ها، اجتناب از سفرهای برون‌ شهری، اجتناب از فعالیت‌های کوهنوردی، خروج شهروندان از تفرجگاه‌ها و سکونتگاه‌های واقع در حریم و بستر رودخانه، مدیریت زمین‌های کشاورزی، عدم تردد دامداران و عشایر در ارتفاعات و حاشیه رودخانه‌ها و انتقال محصولات کشاورزی دپو شده در فضای باز به مکان‌های مسقف.

طوفان در سواحل یک استان

همچنین، سازمان هواشناسی درخصوص وزش باد شدید لحظه‌ای با سرعت ۲۴ تا ۲۸ نات و بیشینه ارتفاع موج در مناطق ساحلی و دور از ساحل بین ۱ تا ۱/۵ متر همراه با بارندگی و رعد و برق در استان خوزستان و خلیج فارس از اواخر وقت امروز (یکشنبه) تا فردا (دوشنبه) هشدار زرد صادر کرد.

اثر این مخاطره جوی نیز اختلال در ترددهای دریایی شناورهای سبک، احتمال اختلال در تردد شناورهای مسافربری، احتمال پاره شدن تورهای صیادی و آسیب دیدن قفس‌های پرورش ماهی پیش‌بینی شده است.

این سازمان توصیه کرد از تردد شناورهای سبک و فعالیت‌های تفریحی خودداری و تمهیدات لازم جهت تردد ایمن شناورهای مسافربری اندیشیده شود.

کد خبر 844316 برچسب‌ها خبر مهم آب و هوا - ایران سازمان هواشناسي باران گرد و خاک

دیگر خبرها

  • تلفن ثابت ۴ هزار مشترک در زنجان وصل شد
  • کشف ۱۲ فقره سرقت سیم و کابل در فریمان
  • دستگیری باند سارقان کابل برق در تالش
  • نصب و راه اندازی تکنولوژی نسل ۴ همراه اول در روستای مسلمیه اهواز
  • روستای مسلمیه اهواز ‌تحت‌ پوشش دیتای پرسرعت همراه قرار گرفت
  • قطع تلفن ثابت ۴ هزار مشترک در زنجان
  • فیلم| ترفندی برای ترمیم آسیب کابل شارژ تلفن همراه
  • قطع ارتباط تلفنی ۴ هزار مشترک زنجانی به دلیل خسارت کابل
  • انتقال نوروزی ۴۵۸ میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه خوزستان
  • هشدار قرمز صادر شد | بارش‌ سیل‌آسا و طوفان در ۵ استان | از دریا در این استان دور بمانید