Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار شامگاه یکشنبه در دیدار با جمعی از ایل پنجستون اظهار داشت: ایلات استان ایلام از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در مسیر ولایت بوده و همواره پای نظام و انقلاب با قدرت ایستاده اند.

وی افزود: مقام معظم رهبری در جمع دست اندرکاران ستاد کنگره سه هزار شهید استان فرمودند: « ایلام دژ نفوذناپذیری است و این امر مرهون مجاهدت ها و از خودگذشتگی های مردم ایران اسلامی به ویژه مردم این استان و ایلات آن است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه انقلاب اسلامی به ما عزت داده است، تصریح کرد: زمان شاه آمریکایی ها از ما حق توحش می گرفتند و امام راحل تمام حرفش این بود که ما انسان هستیم و باید آزاد باشیم و با عزت، افتخار و استقلال زندگی کنیم و به حول قوه الهی با وحدت مردم و پیروی از ولایت فقیه به این مهم دست یافتیم.

امام جمعه ایلام ادامه داد: شاه در برابر آمریکایی ها آنچنان ضعیف بود  که حتی اختیار تصمیم گیری نداشت که پس از او با همت ملت ایران، انقلاب اسلامی روی داد و محاسبات جهانی تغییر کرد، امروز ما نسلی هستیم که در نظام نقش آفرین و در برابر غرب و شرق ایستادیم و این نعمت بزرگی است که باید قدردان آن باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار با اشاره به مسایل مطرح شده توسط بزرگان ایل پنجستون، گفت: تعدادی از این مسائل مربوط به حوزه اجرایی است و باید مسوولان این موضوعات را پیگیری کنند و بنده هم مسایل مرتبط را نیاز است، پیگیری خواهم کرد.

وی تصریح کرد: ما در این شرایط نباید نسبت به مسائل دینی غفلت کنیم، برای آخرتمان باید توشه فراهم کنیم، در روایات آمده است که مردم خوابند و وقتی از دنیا می روند، بیدار می شوند، امروز لازم است بیش از گذشته به مساجد توجه شود، نماز در سه وعده در مساجد اقامه شود.

نسل امروز باید بیش از گذشته با مفاهیم دینی مانوس شود 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تاکید کرد: باید تلاش کنیم که نسل جوان امروز ما بیش از گذشته با مفاهیم ارزشی و دینی مانوس شوند تا فرهنگ دینی و اسلامی در جامعه ترویج یابد، در آیات و روایات اسلامی و دینی آمده است جامعه ای که تقوا داشته باشند، برکات زمین و آسمان را به روی آنها باز می کنیم.

وی بیان داشت: امروز نیاز است آنطوری که برای رشد مادی فرزندانمان تلاش می کنیم، برای رشد معنوی و نماز خواندن فرزندانمان هم تلاش کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار یادآور شد: روند انقلاب اسلامی رو به رشد و امیدبخش است، ملت ایران زیر بیرق اسلام است و امروز در مذاکرات اخیر دشمنان از اهدافشات کوتاه آمده اند.

به گزارش ایرنا در این نشست صمیمی جمعی از بزرگان و معتمدان ایل پنجستون دیدگاه ها و نظرات خود را در خصوص مسایل و مشکلات روز استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام مطرح کردند.

برچسب‌ها ایلام جامعه عشایری امام جمعه ایلام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام جامعه عشایری امام جمعه ایلام ایلام جامعه عشایری امام جمعه ایلام امام جمعه ایلام انقلاب اسلامی حجت الاسلام کریمی تبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۷۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز گفت: حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی ویکی از مهمترین موضوعاتی است که موجب استحکام خانواده و جامعه می‌ شود و از نظر شرعی و قانونی واجبی است که رعایت آن لازم و تضعیف آن تبعات سنگین برای فرد بی حجاب و جامعه اسلامی به بار می‌آورد، از این رو نظام و امت اسلامی نمی‌تواند نسبت به آن بی تفاوت باشد.

امام جمعه کیش گفت: دشمنان دین و نظام اسلامی که نتوانستند از راه‌های مختلف به این نظام مقدس ضربه بزنند با جنگ شناختی و ترکیبی بدنبال تضعیف اعتقادات دینی، ترویج هنجار شکنی و بی حرمتی به موازین شرعی در جامعه اسلامی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز خاطرنشان کرد: بر همگان لازم است در مقابل این فتنه دشمنان نیز با هوشیاری و بصیرت بایستند و یکبار دیگر نقشه دشمنان را نقش بر آب کنند و برای عزت و سرافرازی نظام اسلامی و مردم عزیز و شریف ایران اسلامی تلاش کنند.

وی تصریح کرد: همه دستگاه‌ها، مردان و زنان مومن و قانونمند کشور عزیزمان نسبت به این امر مسئولیت دارند، از این رو لازم است با تعامل منطقی، معتدل و حساب شده برنامه ریزی و اقدام کنند و با اهتمام وافر و قاطعیت کامل در جلوگیری از هرگونه بی قانونی و هنجار شکنی بر اساس قوانین کشور و ضوابط شرعی، از ایجاد دو قطبی‌ها، تفرقه و تقابل در جامعه پرهیز کنند.

امام جمعه کیش افزود: از جامعه نخبگان انتظار می‌رود برای بصیرت افزایی، حفظ اخوت و مودت اسلامی و جذب حداکثری با عنایت کامل منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضوری موثر در عرصه جهاد تبیین داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز گفت: از زحمات و تلاش همه مردم و دستگاه‌ها به ویژه فراجا برای تثبیت هویت فرهنگی حفظ و ترویج ارزش‌ها در جامعه اسلامی و صیانت از آرمان‌های امام بزرگوار (ره) و شهدای گرانقدرمان، صمیمیانه تقدیر و تشکر می کنم و از خداوند متعال مزید توفیقات این عزیران را خواستاریم و خدا قوت عرض می‌نمایم.

وی افزود: بدیهی است در کنار این اقدامات، جهاد تبیین و دفاع منطقی و مستدل از ارزش‌ها و بصیرت افزایی و آگاه سازی آحاد مردم نسبت به فتنه‌های دشمنان و نیز اهتمام به رویکرد اصلاحی و جذب حداکثری و اخوت و مودت اسلامی و اقدامات معتدل و منطقی و توجه کامل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد تاکید است.

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

علیرضا بی نیاز
امام جمعه جزیره کیش

دیگر خبرها

  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود
  • این پروژه نماد همبستگی، تقویت دوستی و مایه افتخار دولت ایران و سریلانکا است
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • شهدا مایه افتخار سیستان و بلوچستان هستند