Web Analytics Made Easy - Statcounter

ه گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، تقی رستم وندی، معاون وزیر کشور و رئیس سازمان امور اجتماعی در تبیین و توضیح بخشی از سخنان امروز خود در همایش ملی بررسی آسیب‌های اجتماعی با رویکرد اسلامی گفت: مطالب بیان شده در این همایش به ویژه آن بخش که به میل تغییرات اساسی و یا اعتراضات اشاره داشته، برگرفته از پیمایش‌ها و مطالعات مربوط به سال‌های ۹۳ تا ۹۸ بوده، لذا در تعبیر و تفسیر این نوع گزاره‌ها باید به شرایط زمانی و تحولات اجتماعی آن دوره توجه کافی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیمایش‌های سرمایه اجتماعی و ارزش‌ها و نگرش‌های ایرانیان عمدتاً رویکرد فرهنگی و اجتماعی داشته و نباید در تفسیر این گونه پدیده‌ها اغراض و نیات سیاسی را دخیل کرد.

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور در ادامه تاکید کرد: تلاش رسانه‌های معاند برای سوءاستفاده از هرگونه آسیب شناسی مسائل داخلی برای عموم مردم ایران روشن است.

معاون وزیر کشور در خصوص آمار و اطلاعات مربوط به آسیب‌های اجتماعی نیز گفت: با وجود شرایط سخت اقتصادی و تنگناهای معیشتی به ویژه افزایش بیکاری تورم و نابرابری طبقاتی در سال‌های گذشته، جامعه ایرانی از خود تاب‌آوری بی نظیری نشان داده و به گواه همه آمارها، وضعیت برخی آسیب‌های اجتماعی همانند خودکشی، قتل، تجاوز، خشونت و غیره در مقایسه با برخی از کشورهای توسعه یافته که از ثبات اقتصادی برخوردارند، کمتر است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1126011 برچسب‌ها اخبار روز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اخبار روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۷۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوسازی رسانه‌های معاند برای ترمیم شکست سنگین اسرائیل؛ ریزپرنده‌ها آبرویشان را بُرد

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان اظهار کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعم از سپاه و ارتش در ۲۵ فروردین ماه جاری کار بسیار بزرگی انجام داده و با اجرای عملیات غرورآفرین وعده صادق به جنایت اسرائیل در حمله به کنسولگری ایران در دمشق پاسخی کوبنده دادند.

وی با بیان اینکه حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق به منزله حمله به خاک کشورمان بود، افزود: اسرائیل باید پاسخ این گستاخی را دریافت می‌کرد و ما نیز براساس قوانین بین‌المللی به این تجاوزگری پاسخ دادیم.

امام جمعه گرگان با بیان اینکه دشمن به دنبال کوچک نشان دادن قدرت‌نمایی ایران است، گفت: اقدام ما نمایش قدرت بود نه اعمال قدرت، قدرت نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی بسیار بالا است و نیروهای مسلح کشورمان در عملیات وعده صادق همه قدرت خود را نشان ندادند، در واقع این عملیات، یک مانور بود.

نورمفیدی تاکید کرد: مسیر قدرت‌نمایی اسرائیل برای حمله به کنسولگری ایران در دمشق ۳۷۰ کیلومتر بود اما مسیر قدرت‌نمایی ایران بیش از این مقدار بوده و موشک‌های شلیک‌شده از مناطق غربی ایران، فاصله هزار و ۱۰۰ کیلومتری و موشک‌های مناطق مرکزی ایران، مسیر هزار و ۸۰۰ کیلومتری را تا قلب تل‌آویو طی کردند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به دنبال جنگ نیست، یادآور شد: اگر رژیم غاصب صهیونیستی دست از پا خطا کند جمهوری اسلامی ایران پاسخ کوبنده‌ای به این رژیم جعلی و اشغالگر خواهد داد.

امام جمعه گرگان به حادثه امروز اصفهان اشاره کرد و توضیح داد: امروز تعدادی ریزپرنده در اصفهان مشاهده شده که بررسی‌ها نشان می‌دهد مساله خیلی کوچکی بوده و مشخص نیست از کدام سمت آمده است.

نورمفیدی اضافه کرد: پس از حادثه صبح امروز، رسانه‌های معاند دست به دروغ‌پردازی و جوسازی زده و این ریزپرنده‌ها را حمله اسرائیل به ایران اعلام کردند اما بررسی‌های انجام‌شده نشان می‌دهد منشا این ریزپرنده خارج از کشور نبوده است.

وی گفت: رژیم غاصب صهیونیستی در عملیات وعده صادق شکست سنگینی خورد و رسانه‌های معاند با این اقدامات به دنبال ترمیم شکست رژیم اشغالگر قدس بودند اما با این اقدام، بیشتر آبروی اسرائیل را بردند.

امام جمعه گرگان افزود: در حالی که اسرائیل خود را ارتش اول منطقه می‌دانست ۶ ماه است که در غزه دست به نسل‌کشی زده و هیچ نتیجه‌ای نگرفته است.

نورمفیدی با تاکید بر اینکه اسرائیل غده سرطانی است و وجود آن در منطقه یک خطر بزرگ است، خاطرنشان کرد: این رژیم جعلی همواره از بدو تاسیس باعث دردسر بوده است.

دیگر خبرها

  • جوسازی رسانه‌های معاند برای ترمیم شکست سنگین اسرائیل؛ ریزپرنده‌ها آبرویشان را بُرد
  • آنچه که اسراییل را تا امروز سرپا نگه داشته گنبد رسانه‌ای‌اش است
  • پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی موجب آبروی جهان اسلام شد
  • پلمب ۸۰ گاراژ جمع‌آوری زباله در شهر قم /برخی گاراژدارها از زباله گردها سوءاستفاده می‌کنند
  • عمده‌ترین تخلف روانشناسان دارای پروانه عدم رعایت تعرفه ‌هاست
  • تست شخصیت شناسی شانس: یک خورشید را انتخاب کنید و ببینید چقدر خوش شانس هستید
  • فیلم دستگیری بانوی تبریزی مربوط به اغتشاشات ۱۴۰۱ است
  • برنامه «ماه‌ترین پلاس» از شبکه دو سیما
  • ماجرای خروج کودکان کار اتباع از تهران
  • پیشرفت ۹۴ درصدی امور مربوط به ساماندهی سواحل، بنادر و جزایر کشور