Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر این اساس، در نواحی پنجگانه تبریز، شهر جدید سهند و تمام مدارس شهری و روستایی خسروشاه، اسکو، ایلخچی، شهرستان‌های هریس، هشترود، بستان‌آباد، سراب، مهربان، آذرشهر، هوراند، نظر کهریزی، گوگان، اهر، ورزقان، عجب‌شیر، ملکان، کندوان، ترکمنچای، خواجه، بناب، چاراویماق، کلیبر، صوفیان، خاروانا و تیکمه داش در تمامی دوره‌های تحصیلی، در نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در قره آغاج مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل خواهند بود. 

بر اساس این اطلاعیه آموزش‌ها تعطیل نبوده و از طریق فضای مجازی پیگیری خواهد شد.

همچنین این تعطیلی شامل امتحانات نهایی و هماهنگ استانی نبوده و آزمون‌ها در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

بر اساس گزارش هواشناسی استان آذربایجان شرقی بارش برف که از شب گذشته تمام نقاط استان را در برگرفته است فردا هم ادامه خواهد داشت .
در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین بارش برف از مرند با ۱۴ سانتی متر گزارش شده است.

برچسب‌ها مدارس تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی بارش برف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی مدارس تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۷۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسافران قبل از عزیمت به فرودگاه از وضعیت پروازها مطلع شوند

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی با اشاره به لغو پروازهای فرودگاه تبریز تا ساعت ۶:۰۰ روز دوشنبه، گفت: مسافران قبل از عزیمت به این فرودگاه از وضعیت پروازهای خود، اطلاع کسب کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان شرقی، رامین آذری ظهر امروز _یکشنبه بیست و ششم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس اطلاعیه‌های هوانوردی صادر شده، تمام پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه تبریز در این بازه زمانی تعطیل شده است.

وی با بیان اینکه وضعیت پروازها از طریق مبادی رسمی اطلاع‌رسانی خواهد شد، افزود: مسافران پروازهای امروز تا ۶:۰۰ صبح فردا از آمدن به فرودگاه تبریز، خودداری کنند.

کد خبر 744445

دیگر خبرها

  • تمام مدارس این استان سه‌شنبه (۲۸ فروردین) تعطیل شد؛ چرا؟
  • مدارس هرمزگان فردا غیرحضوری است
  • همه مدارس هرمزگان فردا (سه شنبه) تعطیل شد
  • مدارس هرمزگان سه شنبه غیرحضوری شد
  • پرواز‌های فرودگاه تبریز طبق برنامه انجام می‌شود
  • افتتاح ۲ شهرداری جدید در شهرستان تبریز
  • فردا مدارس تعطیل می‌شوند؟
  • مسافران قبل از عزیمت به فرودگاه از وضعیت پروازها مطلع شوند
  • اردوی تیم ملی والیبال نشسته به میزبانی تبریز
  • هشدار؛ فعالیت‌های دریایی را تعطیل کنید!