Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش یکشنبه شب ایرنا از ایبِنا، افشین خانی دانشجوی دکتری مدیریت بازرگانی، گرایش سیاست‌گذاری بازرگانی در دانشگاه تهران است.

وی تا پیش از این، به مدت بیش از ۲۰ سال در سمت‌هایی همچون عضو هیات عامل و معاون امور بین‌الملل بانک صادرات ایران، رئیس و معاون اداره کل ارز بانک صادرات ایران، رئیس هیات مدیره صرافی سپهر و عضو کمیته‌های عالی ارزی و اعتبارات بانک صادرات ایران مشغول فعالیت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضویت در کمیته بانکی اتاق بازرگانی، مشاور صادرات معاونت علمی ریاست جمهوری، مشاور پژوهشکده تحقیقات راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام و بیش از ۱۵ سال سابقه تدریس دوره‌های متعدد آموزشی در حوزه‌های متنوع بانکی، به ویژه حوزه ارزی و بانکداری بین‌الملل، از دیگر سوابق معاون جدید ارزی بانک مرکزی است.

ابوذر سروش معاون جدید نظارت بانک مرکزی نیز دارای دکتری مدیریت مالی از دانشگاه تهران و مدرس این دانشگاه است.

وی پیش از این به مدت بیش از ۷ سال، در سمت‌هایی همچون رئیس و عضو هیات مدیره بانک توسعه صادرات ایران و عضو هیات مدیره بانک قرض‌الحسنه رسالت فعالیت داشته است.

عضو بنیاد ملی نخبگان، عضو هیات مدیره انجمن ملی اسلامی ایران، عضو کمیته تدوین قوانین و مقررات بازار سرمایه و عضو کارگروه تدوین برنامه پنج ساله توسعه کشور، از دیگر سوابق معاون جدید نظارت بانک مرکزی است.

از سروش همچنین کتاب‌های مدیریت مالی"، "نهادهای مالی، راهنمای قانون بازار اوراق بهادار" و "سرمایه گذاری در بورس" و همچنین مقالات متعدد در حوزه‌های متنوع مالی و بانکی به چاپ رسیده است.

رئیس کل بانک مرکزی همچنین در حکم دیگری، محسن کریمی را به سمت معاون بین الملل بانک مرکزی منصوب کرد.

کریمی دانش آموخته مقطع دکتری اقتصاد، گرایش پولی و مالی از دانشگاه علامه طباطبایی است.

وی همچنین کارشناسی ارشد خود را در رشته مهندسی سیستم‌های اقتصادی از دانشگاه صنعتی شریف اخذ کرده است.

کریمی در جریان مذاکرات هسته‌ای اخیر، به عنوان یکی از نمایندگان بانک مرکزی در هیات مذاکره‌کننده حضور دارد.

مجری پروژه نظام پرداخت منطقه ای اکو، مجری پروژه‌های متعدد در حوزه بانکداری بین‌الملل، عضویت در ستاد تدابیر ویژه اقتصادی و پژوهشگر ارشد بانک مرکزی در حوزه اقتصاد بین‌الملل، طی سال‌های ۸۸ تا ۹۰ از سوابق معاون بین‌الملل بانک مرکزی است.

وی همچنین دارای مقالات و پژوهش‌های متعدد در حوزه‌های بین‌الملل و ارزی، به ویژه در زمینه نظام‌های پرداخت و سامانه‌های تسویه و پیام رسان بانکی است.

برچسب‌ها علی صالح آبادی بانک صادرات ایران بانک مرکزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علی صالح آبادی بانک صادرات ایران بانک مرکزی علی صالح آبادی بانک صادرات ایران بانک مرکزی بانک صادرات ایران بین الملل بانک هیات مدیره بانک مرکزی عضو هیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۷۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش تاثیر بازار غیر رسمی ارز بر افزایش نرخ تورم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، مجتبی یوسفی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تغییر مدیریت در بانک مرکزی در یک سال گذشته، گفت: پیرو این جابجایی صورت گرفته اقدامات مؤثری در حوزه بانک مرکزی رخ داد تا نتایج این اقدامات، موجب جلوگیری از افزایش قیمت دلار شود اما باز هم شاهد این هستیم که متأسفانه بازار غیر رسمی ارز دوباره مجدداً باعث افزایش قیمت دلار شده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم نگران شرایط فعلی هستند، بیان کرد: ما چه بخواهیم و چه نخواهیم قیمت ارز آن هم ارز غیر رسمی بر زندگی مردم تأثیرگذار است و می‌تواند موجب افزایش نرخ تورم شود. متأسفانه به نظر می‌رسد که برخی از تصمیمات بانک مرکزی در هفته‌ها و ماه‌های اخیر نتیجه‌ای نداشته است. مردم در زمینه افزایش نرخ از گلایه‌مندی‌های زیادی دارند.

یوسفی با بیان اینکه در حال حاضر اتفاق خاصی در زمینه سبد تقاضایی ارزی در کشور نداشتیم، گفت: در حال حاضر اتفاق خاصی رخ نداده و این مسیله نشان می‌دهد بخشی از این نوسانات نشأت گرفته از موضوعات روانی است. بنابراین باید تصمیمات جدی‌تری در زمینه مدیریت ارزی کشور اتخاذ شود. همچنین باید بپذیریم که ارز غیر رسمی بر زندگی مردم تأثیرگذار است.

کد خبر 6076955 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • بانک مرکزی از نوسانات شدید و مقطعی ارز جلوگیری می کند؛ هشدار درباره دلارهای تقلبی در بازار | توصیه جدی به خریداران دلار
  • هشدار عرضه دلار تقلبی در بازار آزاد
  • پیشنهاد دیوان محاسبات در مجموعه مقررات ارزی بانک مرکزی لحاظ شد
  • مشکل تثبیت ارزی کجاست؟/نظارت در مبدا و تکمیل آرایش ارزی
  • معاون جدید امور بین‌الملل بنیاد سعدی منصوب شد
  • انتصاب معاون بین الملل بنیاد سعدی
  • عرضه یک میلیارد و ۷۸۸ میلیون دلار ارز از ابتدای سال تاکنون در مرکز مبادله ارز و طلا
  • نوسانات ارزی به دور از واقعیت‌های اقتصادی/ دلار به عقب باز می‌گردد
  • کالای اساسی به نرخ ارز آزاد به دست مردم می رسد
  • پذیرش تاثیر بازار غیر رسمی ارز بر افزایش نرخ تورم