Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش یکشنبه شب ایرنا از ایبِنا، افشین خانی دانشجوی دکتری مدیریت بازرگانی، گرایش سیاست‌گذاری بازرگانی در دانشگاه تهران است.

وی تا پیش از این، به مدت بیش از ۲۰ سال در سمت‌هایی همچون عضو هیات عامل و معاون امور بین‌الملل بانک صادرات ایران، رئیس و معاون اداره کل ارز بانک صادرات ایران، رئیس هیات مدیره صرافی سپهر و عضو کمیته‌های عالی ارزی و اعتبارات بانک صادرات ایران مشغول فعالیت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضویت در کمیته بانکی اتاق بازرگانی، مشاور صادرات معاونت علمی ریاست جمهوری، مشاور پژوهشکده تحقیقات راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام و بیش از ۱۵ سال سابقه تدریس دوره‌های متعدد آموزشی در حوزه‌های متنوع بانکی، به ویژه حوزه ارزی و بانکداری بین‌الملل، از دیگر سوابق معاون جدید ارزی بانک مرکزی است.

ابوذر سروش معاون جدید نظارت بانک مرکزی نیز دارای دکتری مدیریت مالی از دانشگاه تهران و مدرس این دانشگاه است.

وی پیش از این به مدت بیش از ۷ سال، در سمت‌هایی همچون رئیس و عضو هیات مدیره بانک توسعه صادرات ایران و عضو هیات مدیره بانک قرض‌الحسنه رسالت فعالیت داشته است.

عضو بنیاد ملی نخبگان، عضو هیات مدیره انجمن ملی اسلامی ایران، عضو کمیته تدوین قوانین و مقررات بازار سرمایه و عضو کارگروه تدوین برنامه پنج ساله توسعه کشور، از دیگر سوابق معاون جدید نظارت بانک مرکزی است.

از سروش همچنین کتاب‌های مدیریت مالی"، "نهادهای مالی، راهنمای قانون بازار اوراق بهادار" و "سرمایه گذاری در بورس" و همچنین مقالات متعدد در حوزه‌های متنوع مالی و بانکی به چاپ رسیده است.

رئیس کل بانک مرکزی همچنین در حکم دیگری، محسن کریمی را به سمت معاون بین الملل بانک مرکزی منصوب کرد.

کریمی دانش آموخته مقطع دکتری اقتصاد، گرایش پولی و مالی از دانشگاه علامه طباطبایی است.

وی همچنین کارشناسی ارشد خود را در رشته مهندسی سیستم‌های اقتصادی از دانشگاه صنعتی شریف اخذ کرده است.

کریمی در جریان مذاکرات هسته‌ای اخیر، به عنوان یکی از نمایندگان بانک مرکزی در هیات مذاکره‌کننده حضور دارد.

مجری پروژه نظام پرداخت منطقه ای اکو، مجری پروژه‌های متعدد در حوزه بانکداری بین‌الملل، عضویت در ستاد تدابیر ویژه اقتصادی و پژوهشگر ارشد بانک مرکزی در حوزه اقتصاد بین‌الملل، طی سال‌های ۸۸ تا ۹۰ از سوابق معاون بین‌الملل بانک مرکزی است.

وی همچنین دارای مقالات و پژوهش‌های متعدد در حوزه‌های بین‌الملل و ارزی، به ویژه در زمینه نظام‌های پرداخت و سامانه‌های تسویه و پیام رسان بانکی است.

برچسب‌ها علی صالح آبادی بانک صادرات ایران بانک مرکزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علی صالح آبادی بانک صادرات ایران بانک مرکزی علی صالح آبادی بانک صادرات ایران بانک مرکزی بانک صادرات ایران بین الملل بانک هیات مدیره بانک مرکزی عضو هیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۷۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون در امور حقوقی و نظارت معرفی شد

در مراسمی با حضور مدیر عامل،رئیس هیات مدیره،اعضای شورای معاونین و روسای ادارات، سید امیرحسین موسوی به عنوان سرپرست معاونت مدیرعامل در امور حقوقی و نظارت بانک توسعه تعاون معرفی شد.

تهران-ایسنا- محمد شیخ حسینی،مدیر عامل بانک توسعه تعاون در این مراسم گفت: صادقانه،خالصانه و صمیمانه از زحمات جناب آقای ذوالفقاری که اکنون به درجه بازنشستگی نائل آمده اند تقدیر و تشکر می کنم.
وی افزود:مرور خاطرات همکاری با آقای ذوالفقاری بیانگر آن است که وی همواره گره از مشکلات باز می کرد و موانع را از سر راه همکاران بر می داشت.
شیخ حسینی ادامه داد:فعالیت جناب ذوالفقاری در حوزه های مالی و نظارتی موجب شده بود که توانایی های ایشان در پذیرش ریسک به حرکت رو به جلوی سازمان کمک کند.
وی با تقدیر از زحمات ذوالفقاری اعلام کرد: تلاش های ایشان نزد خداوند قادر حکیم ماجور خواهد بود.
رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون نیز در این مراسم اعلام کرد:آقای ذوالفقاری جزو آن دسته از مدیرانی بود که باعلم و کتاب مانوس بود و این انس موجب شده بود که نتایج آن را در سبک و شیوه مدیریت ایشان شاهد باشیم.


وی ادامه داد:ذوالفقاری همچنین صاحب تالیفاتی است که خواننده را با تجربیات درونی و مدیریتی وی آشنا می کند.
حسن شریفی معاون مدیرعامل در امورعملیات بانکی هم در این نشست گفت: مهارت فنی،مهارت انسانی و مهارت ادراکی جزو ویژگی های یک مدیر موفق محسوب می شود و ذوالفقاری واجد این سه ویژگی بود.
کریم میرزاخانی،معاون مدیرعامل در امور استان ها و بازاریابی نیز با اشاره به سابقه همکاری با ذوالفقاری گفت:یکی از حسن های بازرس این است که سایه اش سنگین باشد و ذوالفقاری واجد این ویژگی بود.ویژگی مثبت دیگر ذوالفقاری این بود که از حوزه تخصصی خود خارج نشد.
شهرام بخشا،معاون مدیر عامل در امور برنامه ریزی و فناوری اطلاعات نیزذوالفقاری را به لحاظ علمی و فنی و معرفتی جزو وزنه های سنگین بانک محسوب برشمرد.
محمد ذوالفقاری، معاون سابق مدیرعامل در امور حقوقی و نظارت بانک توسعه تعاون نیز در این مراسم گفت:سعی کردم در طول خدمت تعامل و همکاری را جزو اولویت های خود قرار دادم.
وی افزود:در طول خدمت در صندوق تعاون و بانک توسعه تعاون بین دو حوزه پارادوکسیکال فعالیت کردم.در حوزه مالی سرعت حرف اول را می زند و در حوزه نظارت نیاز به سعه صدر و تامل وجود دارد اما تلاش کردم در دوره خدمت همواره بین این دو ساحت تعادل برقرار کنم.
در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس توسط مدیر عامل بانک توسعه تعاون از تلاش های محمد ذوالفقاری تقدیرو با تقدیم حکمی، سید امیر حسین موسوی با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت امور حقوقی و نظارت بانک توسعه تعاون منصوب شد.


موسوی پیش از این مدیر امور حقوقی معاونت امور حقوقی ونظارت،بازرس ویژه مدیر عامل، مشاور مدیر عامل در امور مجلس، رییس گروه تطبیق قوانین و مقررات موضوعه کمیته ریسک و تطبیق بانک توسعه‏ تعاون، رییس اداره حقوقی و امور مجلس دانشگاه پیام نور و رییس اداره کارگزینی دانشگاه پیام نور بوده است.

انتهای رپرتاژ آگهی

دیگر خبرها

  • موفقیت بانک مرکزی در یکسال گذشته
  • تقاضای ارز در پایان سال به خوبی تامین شد
  • معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون در امور حقوقی و نظارت معرفی شد
  • حجم بازار حمل و نقل بین المللی ایران بالغ بر 6.5 میلیارد دلار است
  • بانک مرکزی وارث ناترازی‌های نیم قرن گذشته
  • تامین ارز مورد نیاز طرح‌های توسعه شركت ملي مس با هدف افزايش صادرات/امضاي تفاهم‌نامه با بانک مرکزی
  • مشاور بین‌الملل سازمان امور دانشجویان منصوب شد
  • توجه به نیازهای بخش تعاون در سیاست های ارزی بانک توسعه تعاون
  • عرضه ۴۷۷.۳ میلیون دلار حواله ارزی در سامانه نیما / ۸۱درصد حواله‌ها فروش نرفت
  • تامین ارز مورد نیاز طرح‌های توسعه شرکت ملی صنایع مس ایران با هدف افزایش صادرات این محصول به ۴ میلیارد دلار در سال