Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - با هدف ارتقا کیفیت و شاخص‌های سلامت مرغ مصرفی مردم و پیشگیری از کشتار غیر مجاز مرغ و همچنینن پیشگیری از توزیع مرغ فله‌ای و سنتی در بازار کارگاه قطعه بندی مرغ و بسته بندی به صورت منجمد و بهداشتی که تنها کارگاه قطعه بندی مرغ منجمد در حوزه جنوب استان است در دره شهر راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارگاه با هدف تهیه و تامین مرغ مورد نیاز مردم در بسته‌های مختلف تهیه و مستقیما در اختیار مراکز توزیع قرار می‌گیرد .

دسترسی آسان مردم به کالای مصرفی، اطمینان از سلامت مرغ مصرفی و تعادل در بازار و اشتغالزایی پنجاه نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اردستاورد‌های این واحد تولیدی است.

در این کارگاه سالانه بیش از هفت هرار ودویست تن مرغ منجمد تهیه و به بازار‌های مصرف داخل و خارج استان صادر می‌شود.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرغ منجمد ایجاد اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۷۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق کاهش معطلی دریافت کد رهگیری برای مستاجران با سامانه خودنویس

 راه اندازی سامانه خود نویس خود یکی از مهم ترین برنامه ها برای بهبود و تقویت بازار اجاره مسکن به شمار می رود چراکه راه اندازی این سامانه خود باعث شده است که دست بخش زیادی از دلالان و سوداگران در این بازار کوتاه شود و ما شاهد آن هستیم که نرخ های اجاره هم در این بازار روند رو به کاهشی پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، راه اندازی سامانه خودنویس یکی از مهم ترین اقدامات دولت به شمار می رود که توانسته است تا حدودی زمینه را برای ایجاد آرامش در بازار اجاره مسکن فراهم کند و از سوی دیگر با ورود این سامانه و طراحی آن زمینه برای همکاری بیشتر مردم و استفاده از ظرفیت های مردمی در این بازار بسیار گسترده تر شده است.

ایلاتی کارشناس سیاست گذاری مسکن در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه استفاده از ظرفیت های مردمی همزمان با راه اندازی سامانه خودنویس توانسته است بسیار بیشتر از گذشته باشد گفت: راه اندازی سامانه خودنویس علاوه بر صرفه جویی هزینه ها برای متقاضیان باعث شده است که گرفتن کد رهگیری برای مستاجران جهت دریافت تسهیلات بسیار کاهش یابد و این اقدام خود می تواند گام بزرگی در حذف مشکلات و موانع دریافت تسهیلات برای متقاضیان باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • بازار‌های روز در منظریه راه‌اندازی می‌شود
  • ضرورت راه اندازی بازارچه‌های موقت در ۴۳ شهر چهارمحال و بختیاری
  • دیجی کالا ؛ بزرگ ترین بازار آنلاین موبایل ایران
  • راه‌اندازی بازارچه‌ها در چهارمحال و بختیاری در دستورکار باشد
  • توزیع شش تن گوشت منجمد در آبادان
  • مهار آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محدوده بازار
  • قالیباف: تا هفته آینده گزارش جمع‌بندی موضوع ارز را به صحن می‌آوریم
  • تحقق کاهش معطلی دریافت کد رهگیری برای مستاجران با سامانه خودنویس
  • رهایی یک بانوی لرستانی با همکاری ستاد دیه و خیران از زندان
  • ادامه توزیع گوشت قرمز منجمد گوساله و گوسفند در مشهد