Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@14:45:00 GMT

بازگشایی محور خلخال به اسالم با تردد ایمن

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۷۸۳۹

بازگشایی محور خلخال به اسالم با تردد ایمن

کلیم‌الله وثوقی در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پدید غالب جوی در استان همچنان تمام ابری و همراه با بارش برف در اکثر مناطق استان است و محورهای اردبیل – آستارا، اردبیل – سرچم، اردبیل – سراب، اردبیل – مغان، اردبیل – مشگین‌شهر – اهر، خلخال – اسالم و خلخال – سرچم و همچنین محور رضی به گرمی با بارش برف و کولاک مقطعی گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: هموطنانی که قصد تردد از محورهای کوهستانی استان را دارند باید خودروی خود را به زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی مجهز کرده و با احتیاط رانندگی کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در محور خلخال به اسالم و پونل در محدوده گیلان به دلیل عدم دید کافی تردد به سختی انجام می‌شود و راهداران سعی دارند تا از تردد غیرضرور رانندگان جلوگیری کنند.

وثوقی افزود: بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی و گزارش همکاران راهداری، کلیه راه‌های اصلی و فرعی استان با برف‌روبی و نمک‌پاشی مداوم باز است ولی همچنان راه ۵۰۰ روستا مسدود اعلام شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: از روز جمعه که بارش‌ها در سطح استان آغاز شده شاهد مسدود شدن ۸۰۰ راه روستایی بودیم که با تلاش راهداران، راه ۳۰۰ روستا باز شده و ۵۰۰ روستا که به صورت مکرر با برف و کولاک بسته می‌شود در چندین نوبت بعد از بازگشایی مسدود شده است.

وثوقی اضافه کرد: امیدواریم از عصر فردا با فروکش کردن بارش برف، راه این روستاها را بازگشایی کنیم تا تردد ساکنان این روستاها به انجام برسد.

وی عدم دید در ابتدای محور اردبیل – سرچم را از دیگر گزارش‌های دوربین‌های تصویری و نظارتی اعلام کرد و ادامه داد: با توجه به کولاک، باد شدید و یخبندانی که در روزهای آینده پیش‌بینی شده هموطنان باید از سفرهای غیرضرور پرهیز کرده و در صورت ضرورت سفر با خودروهای عمومی سفر خود را انجام دهند.

وثوقی بیان کرد: با هماهنگی پلیس راه جلوی تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ گرفته می‌شود که امیدواریم صاحبان خودرو آموزش لازم را در مورد بستن زنجیر چرخ دیده و در این امر مهارت کسب کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل ادامه داد: ۴۳۰ راهدار با ۲۳۰ دستگاه ماشین‌آلات در ۲۴ راهدارخانه و مناطق صعب‌العبور آماده ارائه خدمات به هموطنان هستند و تلاش این راهداران به صورت شبانه‌روزی در جریان است.

کد خبر 5401422

منبع: مهر

کلیدواژه: راهداری اردبیل خلخال اسالم بارش برف مشگین شهر زنجیر چرخ شهرستان گرمی جاده خلخال پونل استان گیلان بارش برف بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا بارش باران سیلاب برف و کولاک گرگان ایلام عکس استانها شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۷۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک خط عبوری محور خوروبیابانک به انارک و نائین بازگشایی شد

سرهنگ علی مولوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عصر امروز محور خوروبیابانک به سمت انارک و نائین به علت آبگرفتگی محدوده گردنه زنجیرگاه انارک مسدود شده بود که خوشبختانه اکنون با تلاش کارکنان پلیس راه، راهداری و سایر عوامل امدادی، یکی از خط‌های عبوری محور خوروبیابانک به سمت انارک و نائین بازگشایی شد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه بارش‌ها از صبح امروز آغاز شده و تا کنون نیز ادامه دارد، گفت: به رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند توصیه می‌شود با توجه به وجود ترافیک مقطعی در این محور، ضمن رعایت سرعت مطمئنه، از عجله و شتاب خودداری کنند و همکاری لازم را با تیم‌های گشتی پلیس راه و راهداری در این محور داشته باشند.

کد خبر 6087066

دیگر خبرها

  • گردنه تته در محور کرمانشاه به کردستان بازگشایی شد
  • سیلاب بهاری راه ۷ روستای مازندران را مسدود کرد
  • افزایش ۱۰ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل
  • یک خط عبوری محور خوروبیابانک به انارک و نائین بازگشایی شد
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • بازگشایی محور هراز
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم درپی برخورد شاخ به شاخ دو پیکان در محور میانه خلخال