Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، «عصام المتوکل» سخنگوی شرکت نفت یمن اعلام کرد: ائتلاف متجاوز آمریکایی-سعودی مانع از ورود کشتی اضطراری بنزینی (Sea Adore) به بندر الحدیده شد.

وی افزود: این در حالی است که کشتی مذکور مجوزهای سازمان ملل را کسب کرده  و بازرسی شده بود؛ اما ائتلاف سعودی آن را به سمت جیزان کشاند.

یحیی شرف الدین، نائب رئیس موسسه بنادر دریای سرخ یمن نیز امروز یکشنبه صحت ادعاهای ائتلاف متجاوز را مبنی بر روان شدن حرکت کشتی‌ها به بندر الحدیده تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرف الدین در مداخله با المسیره گفت: ما یکی از بخش‌هایی هستیم که از قطعی مشتقات نفتی متاثر شده و ممنوعیت و کاهش چشمگیر واردات به بندر وجود دارد.

وی افزود: سازمان ملل متحد در محاصره یمن شریک است و ائتلاف متجاوز هیچ توجهی به مجوزهای آن ندارد.

شرف الدین با بیان اینکه در سال ۲۰۲۱ تنها  پنج نفتکش برای بخش عمومی وارد بندر الحدیده شده است، تصریح کرد: ائتلاف متجاوز در صدد جعل واقعیت است و اگر صادق بود، کشتی‌های نفتی توقیف شده را آزاد می‌کرد.

نائب رئیس موسسه بنادر دریای سرخ یمن گفت: ائتلاف متجاوز و سازمان ملل در حال معامله با رنج مردم یمن هستند و مسئول بحران سوخت کنونی هستند.

منبع: الف

کلیدواژه: ائتلاف متجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۷۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ متجاوز

به گزارش جماران؛ حجت الاسلام و المسلمین ناصر نقویان نوشت:

ایرانیان همواره تلاش کرده اند نه ظالم باشند و نه مظلوم. 

موشک باران اسرائیل غاصب و  رژیم ظالم و متجاوز صهیونیستی ، نشان از اقتدار و پاسخ گویی به هر ظالمی که چشم تعدی و دست تطاول به این سرزمین دراز کند داشت. 

ایران و ایرانی طالب جنگ و خونریزی نیست اما در تبعیت از قوانین و مقررات بین المللی، در حفظ امنیت و دفاع مشروع از خاک و سرزمینش نیز منتظر دستور نمی ماند. 

امیدواریم از این پس سازمانهای حافظ حقوق بشر و بین المللی با کوتاه کردن دست متجاوزان اسرائیلی از سر مردم مظلوم غزه، اجازه هیچگونه تعدی و تجاوزی را به هیچ متجاوزی ندهند. 

 

دیگر خبرها

  • وعده صادق قدرت دفاع از کشور و تنبیه متجاوز را به رخ جهانیان کشید
  • چرا سعودی‌ها بازیگردان بازار نفت جهان هستند؟/ سه «بزرگترین» نفتیِ دنیا در عربستان
  • نماهنگ/ تنبیه متجاوز
  • نماهنگ «تنبیه متجاوز» + فیلم
  • پاسخ متجاوز
  • همکاری ایران و روسیه برای رسیدن به ائتلاف دفاعی
  • ◄ یک فروند کشتی با ظرفیت 40 TEU کانتینر یخچالی در بندر شهید باهنر پهلوگیری شد
  • کشتی حامل تجهیزات برای غزه دچار حریق شد
  • پنتاگون: کشتی حامل تجهیزات برای غزه دچار حریق شد
  • پهلودهی یک کشتی با ۴۰ TEU کانتینر یخچالی در بندر شهید باهنر