Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصلان‌ها هم به مناسبت مرگ غیر منتظره چالیک، سیاه‌پوش شدند. 

باشگاه گالاتاسارای قبل از بازی با هاتای اسپور، با پوشیدن تی‌ شرت‌هایی مخصوص به احمد چلیک ادای احترام کرد. 

به گزارش طرفداری، چلیک که به مدت سه سال برای گالاتاسارای بازی کرد، به تازگی در یک سانحه رانندگی جان خود را از دست داد. حالا گالاتاسارای نام این بازیکن را در لیست بازیکنانش برای بازی با هاتای اسپور قرار داده است، تا نشان بدهد اصلان‌ها هرگز چلیک را فراموش نخواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اخبار داغ 

قتل پدر خانم مجری اخبار ! / المیرا شریفی فاش کرد جواد نکونام در انتظار تصمیم نهایی رشید مظاهری کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  پاسخ مثبت علی کریمی به الماسخاله برای شرکت در مناظره تلویزیونی رسمی؛ رافائل بنیتس از اورتون اخراج شد لیورپول تمایلی به پرداخت دستمزد درخواستی محمد صلاح ندارد / ادعای میرر

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۷۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کادرفنی استقلال به بیانیه بی‌سابقه باشگاه

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته بود که رسانه رسمی باشگاه استقلال اطلاعیه ای را در خصوص عدم حضور دو بازیکن این تیم در ترکیب تیم ملی منتشر کرد که البته در نوع خود عجیب و غیرمنتظره بود.

آبی ها با اشاره به انتخاب آرمین سهرابیان به عنوان بهترین مدافع سال 1402 از نگاه کارشناسان و مردم نوشته بودند: بهترین مدافع میانی از نگاه مردم و کارشناسان حتی به تیم ملی هم دعوت نشده و ابوالفضل جلالی نیز با وجود دعوت به اردوی تیم ملی، در بازی رفت مقابل ترکمنستان بازی نکرده و امیدواریم امیر قلعه نویی در بازی برگشت از او استفاده کند. همانطور که انتظار می رود از سید حسین حسینی در این بازی استفاده شود.

این موضوع با واکنش های زیادی در فضای مجازی همراه شد و حالا نیز کادر فنی و مربیان استقلال بیانیه زیر را در این رابطه برای ورزش سه فرستادند: «در فوتبال حرفه‌ای شکی وجود ندارد که باید تحت هر شرایطی به تصمیم سرمربی احترام گذاشت. به عبارت بهتر، این نفرات بر اساس تصمیم و تدبیر سرمربی تیم ملی در جهت اجرای برنامه‌های او دعوت می‌شوند. بنابراین هرگونه اظهارنظر یا بیانیه احساسی و خارج از عرف فوتبالی، غیرحرفه‌ای تلقی شده و کمکی به تیم ملی و ملی پوشان نخواهد کرد.

بنابراین اعتراض به بازی نکردن ملی‌پوشان توسط باشگاه‌ها را نه به نفع بازیکنان می‌دانیم، نه به صلاح باشگاه‌ها و نه در شأن تیم ملی. بار دیگر تأکید می‌کنیم همه نفراتی که به تیم ملی ایران دعوت شده‌اند شایسته و لایق این پیراهن هستند و هر تصمیمی سرمربی و کادر فنی تیم ملی بگیرد، به آن احترام گذاشته و مثل همیشه از تیم ملی حمایت خواهیم کرد.»

دیگر خبرها

  • نگاهی به قوانین جالب انتخاباتی در ترکیه
  • ادای احترام اعضای شورای امنیت به قربانیان حمله در مسکو
  • ادای احترام کادر نیروی انتظامی نیشابور به مقام شهدا همزمان با بهار قرآن و بهار طبیعت + تصاویر
  • فردا روز متفاوتی مقابل ترکمنستان است
  • توضیحات تولیت آستان مقدس حضرت امام خمینی(ره) در خصوص بازنشر فیلمی از مراسم ادای احترام نیروهای مسلح کشور در فضای مجازی
  • رضاییان: قطر را ۴تایی کردیم اما در جام‌ملت‌ها عوض شد
  • رامین رضاییان یاد 4 گل به قطر افتاد!
  • با احترام به ترکمنستان به میدان می‌رویم
  • رامین رضاییان: با احترام به ترکمنستان به میدان می‌رویم
  • واکنش کادرفنی استقلال به بیانیه بی‌سابقه باشگاه