Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به اعلام هشدار سطح نارنجی توسط اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه، مجموعه خدمات شهری کرمانشاه آمادگی کامل برای مقابله با بحران احتمالی بارش برف و یا آبگرفتگی در معابر شهری در شهر کرمانشاه را دارد.

وی افزود: تمامی ماشین آلات سنگین و سبک، امکانات سازمان آتش نشانی و بیش از ۲ هزار نیروی خدمات شهری با توجه به هشدار سازمان هواشناسی در آماده باش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی بیان کرد: هشت سایت اصلی برف‌روبی در سطح مناطق هشتگانه دایر شده و سایت‌های فرعی در سطح مناطق نیز در حال شکل‌گیری است.

سرپرست معاونت خدمات شهری تصریح کرد: مخازن شن و نمک در محل‌هایی که احتمال وقوع بحران پیش‌بینی می‌شود، تعبیه شده و همچنین کیسه‌های شن و نمک توسط سایت‌های برف‌روبی در محل‌های مورد نیاز توزیع می‌شود.

رحیمی خاطرنشان کرد: از ماه‌های گذشته تمهیدات لازم در آماده باش نیروهای خدمات شهری کرمانشاه برای فصل سرما اندیشیده شده تا فصل سرما با کمترین مشکل برای شهروندان سپری شود.

وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند مشکلات و بحران‌های احتمالی در سطح شهر را با سامانه ۱۳۷ به صورت ۲۴ ساعته در میان بگذارند.

کد خبر 5401442

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری کرمانشاه کرمانشاه بارش برف برف و کولاک برف آبگرفتگی معابر بارش برف بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا بارش باران سیلاب برف و کولاک گرگان ایلام عکس استانها شیوع کرونا خدمات شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۸۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الگوی نو و مطلوب برای مدیریت شهری طراحی شود

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به فقدان یک الگوی نو و مدل شهرسازی مطلوب در کشور، گفت: هوشمندسازی شهر که مسئولیت آن با شهرداری است کار مهمی است که باید برای آن پیوست و برنامه داشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم ، آیت‌الله اعرافی در دیدار نوروزی شهردار قم و هیئت همراه که در دفتر مدیر حوزه‌های علمیه در قم برگزار شد در سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و قبولی عبادات همگی در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: قم یک مشعل فروزان و پرچم برافراشته است که نقطه محوری ایران و جهان است و در کمتر جایی می‌توان شهری شبیه این کانون فروزان را یافت، لذا هر کاری که در مدیریت شهری قم انجام می شود.

وی با اشاره به فقدان یک الگوی نو و مدل شهرسازی مطلوب در کشور، افزود: در شهری مثل اصفهان شخصیت کم‌نظیری همچون شیخ بهایی که هم معارف اسلامی و هم دانش معماری و شهرسازی زمان خود را به‌خوبی می‌دانست حضور داشت و اصفهان را به‌خوبی مهندسی و مدیریت شهری کرد و امروزه چنین خلأیی در کشور محسوس است.

مدیر حوزه‌های علمیه عنوان کرد: یک تیم علمی متشکل از مدیران اجرایی، افرادی از دانشگاه و حوزه و گروه‌های مردمی تشکیل شود و کار علمی و کارشناسی انجام دهند و در نهایت این هیئت اندیشه‌ورز طرح ارائه دهد؛ اگر این کار دشوار به‌خوبی انجام شود خدمت بزرگی به کشور خواهد بود.

اعرافی با اشاره به هوش مصنوعی و لزوم هوشمندسازی شهر، ابراز داشت: هوشمندسازی شهر که مسئولیت آن با شهرداری است کار مهمی است که باید برای آن پیوست و برنامه داشت، ما نیز در حوزه آمادگی داریم تا در این عرصه هر کمکی می شود انجام دهیم.

وی لزوم توجه به عدالت اجتماعی در همه مناطق شهری را خواستار شد و تأکید کرد: عدالت اجتماعی و همگن‌بودن خدمات در همه مناطق شهر باید رعایت شود و به‌ویژه لازم است بیش‌ازپیش به مناطق محروم و کم‌برخوردار شهر توجه بیشتری شود، زیرا بسیاری از آسیب‌های اجتماعی با کارهای خوب شهرداری قابل‌ پیشگیری است.

مدیر حوزه‌های علمیه عنوان کرد: همان‌گونه که سال‌های قبل نیز گفته شد توجه بیشتر به محوریت حرم مطهر، مدرسه فیضیه و حوزه و تسهیل در رفت‌وآمد زائران و مجاوران به حرم مطهر و مراکز حوزوی امر بسیار مهمی است که همچنان باید به آن توجه کرد.

اعرافی در پایان با تقدیر از برخی حمایت‌های شهرداری از مساجد قم گفت: مسجد در اداره امور روزمره خود نباید وابسته به دولت باشد و لازم است که همچنان مردمی اداره شود، اما مسائل زیرساختی آن همچون تأمین پارکینگ از وظایف شهرداری است که این حمایت‌ها از مساجد و شکل گیری مساجد قوی کاهش آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌ها را در پی دارد.

در ابتدای این دیدار سقائیان‌نژاد شهردار قم به بیان گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های انجام‌ شده در سالی که گذشت پرداخت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح‌های شهری با دید کارشناسی اجرا شوند
  • بازگشایی راه‌های گلستان/ صدور هشدار نارنجی برای فعالیت‌های دریانوردی
  • نیرو‌های امدادی تا پایان هشدار نارنجی در حال آماده باش هستند
  • آماده باش نیروهای امدادی تا پایان هشدار نارنجی
  • خسارت ۲۲۵ میلیاردی سیل به زیرساخت‌های یزد/آماده باش نیروهای امدادی تا پایان هشدار نارنجی
  • جمع‌آوری ۶۸ هزار تن نخاله در شهرکرد
  • الگوی نو و مطلوب برای مدیریت شهری طراحی شود
  • در تمام ایران باران‌ و برف می بارد | هشدار قرمز و نارنجی برای این استان‌ها | قرار گرفتن یک استان بزرگ ایران در کانون بارش‌ها
  • هشدار به تهرانی‌ها؛ در این ۲ بوستان اتراق نکنید
  • آماده‌باش عوامل خدمات شهری در مناطق ۲۲ گانه پایتخت