Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@05:32:45 GMT

تغییرات اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال ایران

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۸۰۲۰

تغییرات اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال ایران

آفتاب‌‌نیوز :

اردوی تیم ملی فوتبال ایران از سوم بهمن ماه برای دیدار با عراق و امارات در تهران آغاز می‌شود تا شاگردان دراگان اسکوچیچ برای صعود زودهنگام به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تلاش کنند.

دراگان اسکوچیچ که لیست لژیونر‌های منتخب خود را برای حضور در اردوی تیم ملی به مدیران اجرایی تیم برای تهیه بلیت سفر آن‌ها به کشور داده است بار دیگر تعداد زیادی از بازیکنان خود را از بین آن‌ها انتخاب کرده است تا احتمالاً بار دیگر سهم داخلی به ۹ نفر برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سرمربی تیم ملی ایران تصمیم دارد تغییراتی را در لیست ایجاد کند تا مسیر ایجاد تغییرات کوچک برای نسل جدید بازیکنان در برخی پست‌ها را فراهم کند.

سرمربی کروات تیم ملی ایران که همچون طرفداران فوتبال در ایران از صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تقریباً خیالش راحت شده است برای دیدار با عراق و امارات مهدی طارمی را به اردو دعوت کرده، اما تصمیم قطعی برای بیرون گذاشتن دو بازیکن قدیمی و ثابت اردو‌های یک دهه اخیر را گرفته است. وی همچنین برای حضور محمدحسین کنعانی زادگان منتظر تصمیم کمیته اخلاق درباره این بازیکن است.

تیم ملی فوتبال ایران هفتم بهمن مقابل عراق و دوازدهم بهمن مقابل امارات در ورزشگاه آزادی بازی می‌کند.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال دراگان اسکوچیچ تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۸۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری ۴ گله شباب الاهلی در شب گلزنی عزت‌اللهی و پاس گل قائدی

شباب الاهلی برنده بازی با الاتحاد کلبا شد.

طرفداری | شباب الاهلی برنده رویارویی تیم‌های بازیکنان ایرانی لیگ برتر فوتبال امارات شد.

در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال امارات امشب ( یکشنبه) تیم شباب الاهلی دبی 4 بر یک اتحاد کلبا را شکست داد.

برای شباب الاهلی میزبان یحیی القسانی (45 و 70)، سعید عزت‌اللهی (5+45) و ایگور ژسوس (74) گل زدند. آندرس وومبرگار تک گل اتحاد کلبا را روی پای مهدی قایدی در دقیقه 5 به ثمر رساند.

شباب الاهلی با کسب این پیروزی 40 امتیازی شد و در رده دوم جدول 14 تیمی لیگ امارات پس از الوصل 51 امتیازی باقی ماند. تیم اتحاد کلبا هم با 20 امتیاز دهم است.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • امضای یادداشت تفاهم راه توسعه میان ترکیه، عراق، قطر و امارات
  • امضای یادداشت تفاهم چهارجانبه بین عراق، ترکیه، قطر و امارات
  • ۳۵ قلم کالا از مازندران به عراق صادر شد
  • برتری ۴ گله شباب الاهلی در شب گلزنی عزت‌اللهی و پاس گل قایدی
  • برتری ۴ گله شباب الاهلی در شب گلزنی عزت‌اللهی و پاس گل قائدی
  • درخشش نورالهی مانع شکست الوحده نشد
  • الوحده شکست خورد، نوراللهی پاس گل داد
  • فوتبال ایران قیمت سرمربی سابق تیم ملی را بالا برد!
  • فرهاد مجیدی به فوتبال ایران برمی‌گردد؟
  • سیل دبی چه خساراتی بر جای گذاشت؟ + عکس و علت طوفان امارات