Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-29@07:03:59 GMT

مخالفت فدراسیون فوتبال با اردوی خارجی استقلال

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۸۰۳۱

مخالفت فدراسیون فوتبال با اردوی خارجی استقلال

فدراسیون فوتبال با برگزاری اردوی تدارکاتی نیم فصل استقلال در خارج از کشور مخالفت کرد.

به گزارش مشرق، فرهاد مجیدی به مدیران استقلال پیشنهاد داده بود در تعطیلات نیم فصل اردوی خارجی را برای استقلال تدارک ببینند.

مدیران آبی‌پوش قصد داشتند زمنیه حضور استقلال در یکی از کشورهای امارات و یا قطر را فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز فدراسیون فوتبال نامه‌ای را به باشگاه استقلال ارسال کرد که باشگاه های حاضر در لیگ برتر نمی‌توانند در تعطیلات نیم فصل راهی خارج از کشور شوند.

یکی از مدیران باشگاه استقلال در این باره به خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: بنا به پیشنهاد فرهاد مجیدی قصد برگزاری اردوی تدارکاتی در یکی دو کشور امارات یا قطر را داشتیم و برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده بودیم اما امروز فدراسیون فوتبال اعلام کرد تیم‌های ایرانی اجازه برگزاری اردوی تدارکاتی در خارج کشور را ندارند.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت باشگاه استقلال استقلال فرهاد مجیدی فدراسیون فوتبال امارات خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۸۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی مشترک تیم ملی بوکس ایران و روسیه در تهران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون بوکس، مسئولان فدراسیون بوکس ایران، برنامه‌های تدوین شده برای آماده‌سازی تیم ملی کشورمان را اجرایی می‌کنند.   بر این اساس، تیم بوکس روسیه، ۱۵ فروردین وارد تهران خواهد شد و اردویی به مدت هشت روز با تیم بزرگسالان کشورمان برگزار خواهد کرد.   تیم روسیه با کاروانی ۱۱ نفره شامل هفت بوکسور، ۲ مربی، سرپرست و پزشک وارد تهران می‌شود. قرار است در این اردو علاوه بر تمرین مشترک، دیدار دوستانه هم بین تیم‌های ایران و روسیه برگزار شود.   تیم ملی بوکس ایران برای حضور در رقابت‌های گزینشی المپیک پاریس که اوایل خرداد در تایلند برگزار خواهد شد، آماده می‌شود.

دیگر خبرها

  • عملکرد مربیان خارجی فوتبال ایران/ اوسمار درتعقیب ۳تفنگدار اروپایی
  • شوک سال جدید به استقلال، زود خنثی شد!
  • اردوی مشترک تیم ملی بوکس ایران و روسیه در تهران
  • بازیکن آلمانی اردوی سوریه را ترک‌ کرد
  • راز کمک ۱۳ میلیاردی فدراسیون به استقلال فاش شد
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال
  • پس از پرسپولیس، حالا استقلال/ سفر ساره و دخترش به پاریس!
  • حکم حبس ابد برای رییس پیشین فدراسیون فوتبال چین به جرم دریافت رشوه
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار دلاری فدراسیون به استقلال
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال چیست؟