Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شنبه شب ایرنا به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، با توجه به برودت هوا، تمام مدارس شهرستان کوهرنگ و شهرستان فارسان در روز دوشنبه ۲۷ دی‌ماه فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تاخیر آغاز خواهند کرد.

براساس اطلاعیه اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان، فعالیت آموزشی مدارس در سایر نقاط استان مطابق روال معمول انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا،از بعد از ظهر دوشنبه و برای روز سه‌شنبه در سطح استان بارش برف و باران، وزش باد به نسبت شدید تا شدید در گردنه های برفگیر کولاک برف، مه و کاهش دید انتظار می‌رود و برای صبح چهار شنبه کاهش دما و مه و از بعد ازظهر روز پنجشنبه تا صبح جمعه در غالب مناطق استان بارش برف و وزش باد به نسبت شدید پیش‌بینی می‌شود.

برچسب‌ها مدارس چهارمحال وبختیاری بارش برف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس چهارمحال وبختیاری بارش برف مدارس چهارمحال وبختیاری بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۸۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: این طرح به صورت در چهارمحال و بختیاری با  هدف ارتقای سلامت دهان و دندان آغاز شد.
افشین امیریان افزود: برگزاری همایش استانی هفته سلامت به منظور تجلیل از فعالین حوزه سلامت در بخش سفیران سلامت دانش‌آموزی و مراقبان سلامت، برگزاری پیاده‌روی عمومی کارکنان اداره کل و ادارات مناطق هفده‌گانه آموزش و پرورش، معاینات غربالگری و پزشکی کارکنان اداره کل و همچنین ادارات مناطق هفده‌گانه آموزش و پرورش، جزو برنامه‌های هفته سلامت و بهداشت در سطح ادارات خواهد بود.
وی افزود: ارتقای سطح سلامت دانش‌آموزان بی‌شک سرمایه‌گذاری مهمی برای نسل‌های آینده است که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز به آن توجه ویژه‌ای شده است.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • تداوم توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری
  • وزش باد شدید
  • روند عادی توزیع شیر در استان چهارمحال و بختیاری در حال انجام است
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌وبختیاری
  • پیش بینی وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری
  • وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری